گوشی جان سخت پاناسونیک Toughbook FZ-T1 معرفی شد

پاناسونیک یکی از شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی محسوب می شود که گوشی های هوشمند نیز تولید می کند. به تازگی از پاناسونیک Toughbook FZ-T1 بروز کالا رونمایی شده است.

محصولات سری Toughbook قیمت بالایی دارند با این حال مقاومت مناسبی در برابر ضربه از خود نشان می دهند. این کمپانی ژاپنی اخیرا از گوشی هوشمند جان سخت جدیدی رونمایی کرده است. پاناسونیک Toughbook FZ-T1 در دو نسخه روانه بازار می شود.
Berozkala.com
یکی از نسخه های این اسمارت فون تنها از Wi-Fi پشتیبانی می کند و نمونه دیگر دارای شبکه ارتباطی 4G به همراه وای فای است.

پاناسونیک Toughbook FZ-T1 به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ دی مجهز شده است. این صفحه نمایش در شرایط مختلف مانند هوای بارانی و زمان استفاده از دستکش نیز کار می کند. در بخش پشتی این گوشی هوشمند یک دوربین 8 مگاپیکسلی خودنمایی می کند.

پاناسونیک برای این محصول خود پردازنده کوالکام اسنپدراگون 210 را در نظر گرفته است. این چیپست را 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. این دستگاه به صورت پیش فرض به اندروید اوریو 8.1 مجهز شده است.
در حالی که این گوشی هوشمند به مشخصات فنی ضعیفی مجهز شده است، از امکانات جالبی بهره می برد. پاناسونیک Toughbook FZ-T1 دارای استاندارد IP68 و MIL-STD-810G است که مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را در پی دارد.

این گوشی هوشمند در برابر سقوط از فاصله 1.5 متری مقاوم است و در محدوده دمایی 10- تا 50 درجه سلسیوس قادر به همراهی کاربر است.

پاناسونیک Toughbook FZ-T1 دارای اسکنر بارکد است و انرژی آن را یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. این دستگاه از گارانتی سه ساله بهره می برد.

پاناسونیک قیمت بالایی را برای این محصول خود در نظر گرفته است. نسخه وای فای این گوشی هوشمند قیمتی برابر با 1331 دلار داشته و نسخه 4G آن با قیمت 1415 دلار به فروش می رسد. نسخه وای فای در ماه آگوست و نسخه 4G در ماه سپتامبر روانه بازار می شود.