لپ‌تاپ‌های Blade Studio با پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro RTX

این سری جدید از لپ‌تاپ ‌های Razer  شامل دو مدل Razer Blade 15 Studio و Razer Blade 17 Studio است که هر دوی آن‌ها دارای نمایشگر  4K هستند.
مدل نخست از پردازنده ‌های Intel Core 17-9750H و RTX Quadro 5000 و مدل دوم از پردازنده های Intel Core i9  9880H  و RTX Quadro 5000 بهره می‌برد.

براد وایلز، معاون ارشد بخش بازرگانی سیستم های Razer ، گفت: تیغ Razer به عنوان یک لپ‌تاپ انتخابی برای کاربرانی که خواهان عملکرد بی نظیر در طراحی هستند، تبدیل شده است. در حال حاضر، با قدرت گرافیکهای  NVIDIA Quadro، نسخه Razer Blade Studio Edition از خواسته سازندگان محتوای حرفه ای تجاوز خواهد کرد.



    پردازنده قدرتمند NVIDIA Quadro و رنگ های زنده از صفحه نمایش OLED باعث می شود نسخه Razer Blade 15 Studio  نسخه مناسب برای سازندگانی که همیشه در حال حرکت هستند، باشد.
    
نسخه Razer Blade Pro 17 Studio Edition دارای مجموعه ای از نخستین پنل صفحه نمایش 4K 120Hz، پردازنده Intel® Core ™ i9-9880H  و GPU NVIDIA Quadro RTX 5000 می باشد. این ارتقاء عمده به  Razer Blade Pro 17  نسخه استودیویی اجازه می دهد تا حتی با قوی ترین ایستگاه های کاری دسکتاپ رقابت کند.


Razer
 نام تجاری پیشرو در سبک زندگی برای صنعت بازی و بازیکنان است.

علامت تجاری Razer مار سه گانه، یکی از مشهورترین برندها در بازی های جهانی و جوامع است. با یک پایه فن که در هر قاره قرار دارد، این شرکت بزرگترین اکوسیستم محور سخت افزار، نرم افزار و خدمات را طراحی و ساخته است.

Razer
برنده جایزه سخت افزار شامل لوازم جانبی بازی هایی با کارایی بالا، لپ‌تاپ های بازی Blade و تلفن   Razer  شده است.

پلت فرم نرم افزار Razer با بیش از 60 میلیون کاربر شامل Razer Synapse پلت فرم Internet of Things Razer Chroma  یک سیستم اختصاصی سیستم نورپردازی RGB) و Razer Cortex (بهینه ساز بازی و پرتاب است.


در خدمات،  Razer Gold یکی از بزرگترین خدمات اعتباری مجازی در جهان برای علاقه مندان به بازی است و Razer Pay  کیف پول الکترونیکی برای جوانان ساله طراحی شده است.

Razer
 که در سال 2005 در دوبلین مستقر و در سانفرانسیسکو و سنگاپور تاسیس شد، دارای 18 دفتر در سراسر جهان است و به عنوان نام تجاری اصلی برای علاقه مندان به بازی در ایالات متحده آمریکا، اروپا و چین شناخته شده است  Razer در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ فهرست شده است.