بررسی تبلت ايسوس مدل ZenPad 8.0 Z380KNL

تبلت ایسوس ZenPad 8.0 Z380KNL اتصالات شبکه 4G را برای دستیابی به ارتباطات موبایل سرعت بالا ارائه می دهد. ایسوس این تبلت را به صورت 8 اینچ و با ساختار بدنه شیک و ظریفی طراحی کرده است. این تبلت با گوشه های گردی که دارد ظاهر زیبایی را ایجاد کرده است. طراحی آن ارگونومیکی می باشد و مجموعه ای از قابلیت کاربرپسند را برای افزایش بهره وری ارائه می دهد.

مشخصات تبلت ايسوس مدل ZenPad 8.0 Z380KNL

به لطف پردازنده چهار هسته ای شما می توانید تجربه محاسبات کامپیوتری را داشته باشد. ماژول رم دو گیگابایتی و پردازنده گرافیکی Adreno MSM8916 شما را قادر می سازد تا برخی از بازی های گرافیکی را به صورت بسیار عالی اجرا کنید. سیستم عامل مورد استفاده در این تبلت ایسوس اندروید 6.0 است که برنامه های زیادی را برای شما فراهم آورده است.

حافظه 16 گیگابایتی (که 11 گیگابایت آن در اختیار کاربر است) برای تمام محتویات مورد علاقه و اسناد مهم شما جا دارد به طوری که می توانید بهره وری روزانه و سرگرم کننده خود را افزایش دهید. اگر هنوز نیاز به حافظه بیشتری دارید می توانید از طریق اسلات کارت microSD حافظه دستگاه را به 128 گیگابایت ارتقاء دهید. باتری 15.2WHr انرژی مورد نیاز شما را برای مدت طولانی فراهم می آورد. دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی تصاویر واضح و بدون تاری را برای شما فراهم می آورد در حالی که دوربین 2 مگاپیکسلی جلو به شما اجازه چت ویدیویی را می دهد.

صفحه نمایش 8 اینچی و دارای پنل IPS است و رزولوشن 800×1280 پیکسل HD را ارائه می دهد، رنگ ها به طور کلی زنده و طبیعی هستند به طوری که شما از تماشای محتوای خود حتی در هنگام حرکت و جابجایی لذت خواهید برد. صفحه نمایش خازنی خیلی سریع به حرکات شما پاسخ خواهد داد، بنابراین می توانید با تپ کردن ساده به طور مداوم بین برنامه های مختلف سوئیچ کنید. ASUS ZenPad 8.0 مانند مرواریدی سفید و خیره کننده است که هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

عملکرد تبلت ZenPad 8.0 Z380KNL

این تبلت ایسوس 8 اینچی بوده و پردازنده چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon را در دل خود جای داده است تا عملکرد عالی را به کاربران ارائه دهد. حافظه رم 2 گیگابایتی عملکردی صاف، پاسخ سریع و یک رابط کاربری پایدار را ارائه می دهد. ظرفیت باتری بالای 15.2WHr باعث شده است که این باتری لیتیون پلیمر به شما اطمینان دهد که تبلت مابین کارها و بازی هایی که انجام می دهد خاموش نمی شود. سیستم عامل Android 6.0 (مارشمالو) بهره وری انرژی را بهینه می کند و طول عمر باتری شما را افزایش می دهد. همه این قابلیت ها سخت افزارهای مناسب یک محصول میان رده را فراهم می آورد.

ZenPad 8.0 Z380KNL قدرتمند

ایسوس تبلت ZenPad خود را مجهز به یک رابط کاربری سفارشی به نام ZenUI کرده است که بیش از 1000 قابلیت را برای بهبود طرح بندی اندروید استاندارد ارائه می دهد. از تجربه ساده همراه با یک طرح شیک و نوآورانه لذت ببرید. این رابط کاربری بسیار واضح، هوشمندانه و راحت است. تبلت ذن پد افکار و احساست شما را بیان می کند و می داند که چه چیزی نیاز دارید و در هر جایی که هستید قابلیت اتصال شما به اینترنت را فراهم می آورد.

تجربه چند رسانه ای عالی

صفحه نمایش LED و 8 اینچی است و دارای Backlight است، این صفحه نمایش دارای لایه محافظ گوریلا گلس 1 و همچنین روکش ضد جذب جذب اثر انگشت می باشد بنابراین دیگر نیاز نیست در مورد لک های باقیمانده انگشتتان نگران باشید. با استفاده از فناوری ASUS Tru2Life  قابلیت دریافت 10 لمس همزمان را دارد. فناوری کنتراست هوشمند می تواند تجربه مشاهده را تقویت کند. با استفاده از قابلیت کنتراست هوشمند هر پیکسل در تصویر قبل از اینکه دوباره تولید شود تجزیه و تحلیل و بهینه سازی می شود و جزئیات بیشتری را به نمایش می گذارد و حتی سایه های موجود در تصاویر را به زیبایی نشان می دهد.

با استفاده از فناوری های ASUS VisualMaster تصاویری واقعی، واضح و بی عیب و نقص را با اشباع و رنگ های طبیعی تولید می کند. ASUS VisualMaster مجموعه ای از فناوری های تقویت بصری منحصر به فرد است که برای بهینه سازی تمام جنبه های صفحه نمایش از جمله کنتراست، رنگ، وضوح و روشنایی سخت افزار و نرم افزار را با هم ترکیب می کند و در نتیجه تجربه تماشای فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از فناوری ASUS VisualMaster درست مثل این است که شما واقعا در صحنه حضور دارید. این تبلت ایسوس دارای یک صفحه نمایش خازنی است که از پنل IPS و رزولوشن 800×1280 پیکسل و تراکم پیکسل 189 پیکسل بر اینچ پشتیبانی می کند. همانطور که قبلا هم در نقد و بررسی های تبلت های دیگر بیان شد این نوع پنل زاویه دید گسترده را فراهم می آورد. تبلت ذن پد ایسوس دارای قابلیت DST-HD است که صداهای فراگیر و با کیفیت بالا را تولید می کند.

تصاویری جذاب با دوربین PixelMaster

تبلت ASUS ZenPad 4G دارای لنز های دوربین PixelMaster است که به شما این امکان را می دهد که تصاویری خیره کننده و با وضوح بالا را ایجاد کنید. این تبلت از بهینه سازی های مبتنی بر برنامه های ترکیبی و بهبود طراحی اپتیکال برای ارائه عملکرد دوربین های کپچرکننده عکس استفاده می کند. شما می توانید از قابلیت های نرم افزاری مانند HDR و پانوراما، زیباسازی، انیمیشن گیف استفاده کنید و کیفیت عکس های گرفته شده را افزایش دهید.

طراحی تبلت ZenPad 8.0 Z380KNL ایسوس

طراحی تبلت ZenPad 8.0 Z380KNL ساده و در عین حال زیبا و ساده است. جزئیات طراحی از فلسفه طراحی ذن الهام گرفته است تا زیبایی و قدرت را ارائه دهد. این تبلت یک دستاورد مهندسی خارق العاده را ارائه می دهد و نسبت صفحه نمایش به بدنه 76.5 درصد است که به علت کاهش پهنای بازل ها امکان پذیر شده است. ASUS ZenPad 8.0 دارای بدنه ای پلاستکی است و از یک فریم فلزی برای پوشاندن دور تا دور تبلت استفاده شده است. قسمت پشت بدنه قابل تعویض است و دارای رنگ های خاکستری تیره، سفید مرواریدی، رز گلد، سبز نعنایی و نارنجی است. این تبلت دارای ابعاد 8.5 × 123 × 209 میلی متری و وزن 354 گرمی می باشد و قابلیت نصب یک سیمکارت در سایز میکرو (15×12 میلی متر) را دارد.

نتیجه گیری

تبلت ASUS ZenPad 8.0 Z380KNL یک محصول میان رده است که از سخت افزارهای مناسب پشتیبانی می کند. این محصول کاربران میان رده را مورد هدف قرار داده است. اگر شما به دنبال تبلتی برای انجام پردازش های سنگین هستید بهتر است تبلت های دیگری را برای خرید انتخاب کنید اما اگر کارهای روزانه شما نیاز به پردازش های سبکی دارد مطمئنا تبلت ايسوس مدل ZenPad 8.0 Z380KNL انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود.