بررسی مشخصات بهترین مدل‌های تلویزیون سینگل (Single)

خرید یک تلویزیون جدید می‌تواند کار سختی باشد اگر ندانید دقیقاً باید دنبال چه چیزی بگردید. برندهای مختلف با مدل گوناگون و اسم‌های کوتاه و بلند گاهی می‌توانند چنان گیج‌کننده باشند که شما احساس کنید محصولی که مد نظرتان است اصلاً دست‌یافتنی نیست. ما در این مقاله از مجله بروزکالا می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا به آسانی این مرحله را طی کنید. 

بنابراین در این مقاله به برند محبوب سینگل (برند ایرانی) می‌پردازیم. در حقیقت اگر شما با لوازم خانگی، صوتی و تصویری آشنایی داشته باشید، حتما نام سینگل Single به گوشتان خورده است. علت این محبوبیت قیمت مناسب به همراه کیفیت عالی آن است. در ادامه فروشگاه اینترنتی بروزکالا با نقد و بررسی تلویزیون های سینگل، چند نمونه از مدل‌های برتر و پرفروش را معرفی خواهد کرد.

مطالبی که در این مقاله می‌خوانید:

  • عوامل مهم در خرید تلویزیون
  • در مورد سینگل و ویژگی های مثبت آن
  • معرفی پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های تلویزیون سینگل

عوامل مهم در خرید تلویزیون

قبل از خرید تلویزیون باید به چند نکته توجه کنید.

  • مثلا به نسبت کنتراست توجه کنید. در واقع به تفاوت بین روشن‌ترین و تاریک‌ترین نقطه تصویر، نسبت کنتراست می گویند. این فاکتور یکی از مهم‌‌ترین موارد در کیفیت تصویر است. هر چه کنتراست تصویر بالاتر باشد، بهتر است.
  • دومین موردی که باید آن را در نظر بگیرید، عمق رنگ است. تولیدکنندگان، عمق رنگ محصول را معمولا در سطحی نگه می دارند که کاربران از آن رضایت داشته باشند. هنگام خرید تلویزیون به این دقت کنید که شما باید با آن عمق 8 بیت در هر کانال یا بالاتر را دریافت نمایید.
  • وضوح تصویر نیز عامل دیگری است که به شما تعداد پیکسل‌های تصویر را نشان می‌دهد. هرچه وضوح تصویر بیشتر باشد، بهتر است. شما معمولا این فاکتور را با نام‌های HD, Full HD, 4K و... می‌شناسید که هر کدام از آن‌ها دارای رزولوشن خاصی هستند. به عنوان مثال تلویزیون با وضوح 1920 × 1080 پیکسل به عنوان Full HD محسوب می‌شود.
  • نکته دیگری که باید به آن دقت کنید، انواع صفحات نمایش است که LED, LCD, OLED و... می باشد و هر کدام مشخصات خاص خود را دارند. جالب است که تلویزیون سینگل در تمامی این زمینه ها دارای بهترین کیفیت‌هاست و محصولات خود را با بهترین فاکتورهای موجود ارائه می کند.

مشخصات تلویزیون سینگل

در مورد تلویزیون سینگل و ویژگی های مثبت آن

یکی از مزایای تلویزیون سینگل این است که قیمت این دستگاه بسیار مناسب است و تفاوت زیادی با قیمت تلویزیون‌های خارجی دارد؛ این در حالی است که بهترین کیفیت را به مشتری ارائه می‌دهد و شما از استفاده آن لذت می‌برید. در پاسخ به این سوال که آیا تلویزیون سینگل بلوتوث دارد؟ باید گفت اکثر مدل‌های تلویزیون سینگل، دارای بلوتوث نیز هستند که این موضوع مهمی است.

این محصولات در مدل‌های اسمارت یعنی هوشمند نیز تولید شده‌اند. اگر تلویزیون سینگل هوشمند تهیه کنید، دیگر نیازی به خرید اندروید باکس برای اینترنت ندارید و این نکته مهمی است و گوشی هوشمند شما این گونه به صورت مستقیم به تلویزیون متصل می‌شود و همچنین از کنترل جادویی در سری‌های اسمارت برخوردار خواهید بود.

اگر بخواهیم از کیفیت قطعات تلویزیون سینگل بگوییم، باید بدانید که از برخی قطعات تلویزیون ال جی استفاده می‌کند. پس بدون شک، شما شاهد کیفیت مطلوب محصول خواهید بود. از دیگر مزیت‌های آن می‌توان به بدون قاب یا Framless بودن اشاره کرد که باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. در واقع این دستگاه از پس تمامی کارهایی که تلویزیون‌های رده بالا انجام می‌دهند نیز بر می‌آید و دارای کیفیتی عالی می‌باشد.

تلویزیون سینگل ساخت کجاست؟ این سوالی است که بسیاری در مقابل قیمت مناسب در عین کیفیت بالا می‌پرسند. شرکت ایرانی سینگل با استفاده از استراتژی ckd، قطعات کالا به صورت کاملاً جدا شده را که تنها نیاز به مونتاژ دارند، وارد ایران می‌کند و از طریق همکاری با برندهای معتبر جهانی توانسته در ایران چنین تلویزیون‌های با کیفیتی را با قیمت مناسب عرضه کند.

معرفی پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های تلویزیون سینگل

حالا که اطلاعاتی کلی در مورد مشخصات تلویزیون سینگل داریم، چند مدل از آن‌ها را در قیمت‌های متفاوت به شما معرفی می‌کنیم که بین مشتریان محبوب هستند و مشخصات خوب و کیفیتی عالی دارند.

۱. تلویزیون مدل UHD DLED TV 7522UKS

این تلویزیون دارای صفحه نمایش ۷۵ اینچی UHD است و از کیفیت تصویر 4K بهره می‌برد؛ یعنی دارای کیفیت تصویری عالی است. تلویزیون مدل UHD DLED TV 7522UKS  با قیمتی مناسب به بازار عرضه شده است. این دستگاه دارای چهار بلندگو می‌باشد که توان هر کدام 500 arms است. نوع رابط هوشمند آن، سیستم عامل اندروید ۹ است. دارای‌ قفل کودک، مرورگر اینترنت و گیرنده دیجیتال است. بلوتوث نیز دارد. این مدل تلویزیون سینگل دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI می‌باشد و یک رابط کامپوزیت نیز دارد. قابلیت ارتقا کیفیت تصویر نیز در این دستگاه وجود دارد.

تلویزیون UHD DLED TV 7522UKS

۲. تلویزیون هوشمند سینگل مدل 6520US Smart LED

این تلویزیون دارای نمایشگر ۶۵ اینچی LED است و کیفیت تصویر فوق العاده‌ای دارد. کیفیت تصویر آن 4K می‌باشد و قابلیت ارتقا کیفیت تصویر را نیز دارد. این دستگاه دارای دو عدد بلندگو می‌باشد که توان هر بلندگو ۱۰ وات است. قابلیت اتصال به دیوار در این محصول وجود دارد. تلویزیون سینگل مدل 6520US Smart LED دارای حافظه داخلی ۱ گیگابایتی است. رابط هوشمند آن اندروید است. دارای قفل کودک، گیرنده دیجیتال، مرورگر اینترنت و بازی نیز می‌باشد. این دستگاه دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI است. این مدل بلوتوث ندارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سینگل مدل 6520US سایز 65 اینچ

۳. تلویزیون مدل UHD SMART 4K TV 8623UKS

این محصول با صفحه نمایش ۸۶ اینچی با کیفیت تصویر 4K یکی از با کیفیت‌ترین محصولات تلویزیون سینگل است. صفحه نمایش آن UHD است. قابلیت ارتقا کیفیت تصویر در این محصول وجود دارد. از مزایای آن می‌توان به تبدیل 2D به 3D و تبدیل 3D به 2D اشاره کرد. در هر طرف این سیستم یک بلندگو قرار دارد. یعنی در مجموع شاهد عملکرد عالی چهار بلندگو هستیم که هر کدام از آن‌ها arms 120 می‌باشند. رابط هوشمند دارد و سیستم عامل آن، اندروید ۹ است. دارای مرورگر اینترنت، قفل کودک و گیرنده دیجیتال نیز می‌باشد. از دیگر امکانات آن می‌توان به تنظیم صدای هوشمند نیز اشاره کرد. تلویزیون سینگل مدل UHD SMART 4K TV 8623UKS دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI و البته یک رابط کامپوزیت می‌باشد. از WiFi بهره می‌برد و بلوتوث نیز دارد.  

تلویزیون UHD SMART 4K TV 8623UKS

۴. تلویزیون سینگل مدل UHD DLED TV 4322CS

این مدل سینگل دارای قیمت پایین‌تر و مناسب‌تری نسبت به مدل‌هایی که پیش‌تر معرفی شد، می‌باشد. این دستگاه دارای نمایشگر ۴۳ اینچی از نوع LED است. رزولوشن آن 720 × 1366 است. دارای دو عدد بلندگو است که هر کدام از آن‌ها ۶ واتی می‌باشد. این محصول دارای رابط هوشمند است و از سیستم عامل اندروید ۹ بهره می‌ برد. تلویزیون سینگل مدل UHD DLED TV 4322CS دارای مرورگر اینترنت، بازی، قفل کودک، تیونر و گیرنده دیجیتال است. دو درگاه USB و دو درگاه HDMI دارد. خبر خوش برای کاربران این است که این مدل بلوتوث دارد و از WiFi نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می توان به قابلیت اتصال به دیوار اشاره کرد.

تلویزیون ال ای دی سینگل مدل 4322CS سایز 32 اینچ

نتیجه گیری

در این مقاله از بروزکالا سعی کردیم با بهترین مدل‌های تلویزیون سینگل آشنا شویم و مشخصات کلی آن‌ها را بشناسیم. برای آشنایی بیشتر با این محصولات و یا مقایسه آن‌ها می‌توانید به صفحات محصول آن‌ها مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش بروزکالا تماس حاصل فرمایید. تلویزیون‌های سینگل در قیمت‌های بسیار مختلفی موجود هستند و نسبت به ویژگی‌‌های خوب و کیفیت تصویر فوق العاده‌ای که به شما ارائه می‌دهند، قیمت مناسبی نیز دارند. درنتیجه  شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، اقدام به خرید محصولی کنید که با انتظارات شما همخوانی دارد.