آیا لپ تاپ ایسر خوب است ؟

زمانی که برای خرید محصولات الکترونیکی مختلف مانند خرید کیس یا خرید لپ تاپ و لوازم جانبی مربوطه وارد بازار این محصولات می شویم، با تنوع بالایی از برندها مواجه خواهیم شد. این برندهای متنوع هر یک صدها مدل را ارائه می دهند تا به این ترتیب نیاز کاربران در خرید این محصولات به صورت کامل پوشش داده شود.

در این میان برای خرید لپ تاپ می توان با تنوع بالایی از کاتالوگ های مدل های مختلف لپ تاپ و نام های بزرگی مانند اپل، دل، ایسوس و ... مواجه شد که معمولا اکثر کارشناسان دنیای فناوری این محصولات را به عنوان برترین برندهای بازار معرفی می کنند.

با این حال معمولا با استعلام قیمت لپ تاپ می توان متوجه شد که اکثر این برندها محصولات بسیار گران قیمتی را عرضه می کنند و جزو برندهای پرچم دار بازار فناوری محسوب می شوند. در ادامه با کمی جست و جو می توان با برندی دیگر مواجه شد که محصولات آن با کارایی های متنوع، با قیمت های مناسب تری به کاربران پیشنهاد می شود و آن برند ایسر است.

 این جاست که حتما از خود می پرسید آیا لپ تاپ ایسر خوب است و می توان آن را در سطح لپ تاپ های کارامد بازار در نظر گرفت یا خیر؟ در این مقاله می خواهیم به صورت کامل با لپ تاپ های برند ایسر آشنا شویم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا ایسر یک برند لپ تاپ مناسب برای شماست یا خیر.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • معرفی برند ایسر در یک نگاه
  • بررسی لپ تاپ های ایسر از جنبه های مختلف
  • چه ویژگی هایی خرید لپ تاپ های برند ایسر را زیر سوال می برد؟
  • نظر عموم مردم در مورد لپ تاپ های ایسر چیست؟
  • معرفی برخی از بهترین مدل لپ تاپ های برند ایسر

معرفی برند ایسر در یک نگاه

معرفی برند ایسر در یک نگاه

کمپانی ایسر یکی از برندهای تولید کننده لوازم الکترونیکی است که در تایوان فعال است و از سال 1976 تا کنون فعالیت خود را آغاز کرده است. نام این برند در سال 1987 به ایسر تغییر یافت و در ابتدا تنها توزیع کننده قطعات الکترونیکی مختلف بود. این شرکت به تدریج فعالیت های خود را گسترش داد و با گذشت زمان شروع به توسعه رایانه های شخصی و تجهیزات مرتبط با آن کرد. برای بررسی این که لپ تاپ ایسر خوب است یا خیر باید به سیر پیشرفت این برند و محصولاتی که تولید کرده است توجه داشت.  این شرکت محصولات بسیار متنوعی را تولید می کنند که از جمله آنها می توان به انواع لپ تاپ ها، انواع رایانه های رومیزی و تجهیزات مرتبط با آن مانند مانیتور و کیس، سرورها و انواع فضاهای ذخیره سازی اشاره کرد. تجهیزات جانبی و لوازم مرتبط با سیستم های الکترونیکی نیز توسط برند ایسر تولید می شوند که می توان از انها برای کاربران فعال در مشاغل دولتی و اداری، اهداف تجاری و کسب و کارها و کاربردهای آموزشی و خانگی استفاده کرد.

محصولات این برند تنوع بالایی دارند و با قیمت های مناسب و به نسب مقرون به صرفه ای به بازار عرضه می شوند. برای مثال با بررسی قیمت مانیتور کامپیوتر در برند ایسر و مقایسه آن با سایر مدل ها، می توان مدل های مناسبی را خریداری کرد. ایسر پس از اچ پی و دل، سومین تولید کننده بزرگ کامپیوتر در جهان است. این شرکت همچنین صاحب بزرگترین زنجیره خرده‌ فروشی کامپیوتری در تایپه، تایوان است. این برند به تدریج در سراسر جهان رشد کرد و با تغییر استراتژی های بازاریابی خود، به یکی از برندهای شناخته شده بازار رایانه های شخصی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید : انواع مادربردها و انواع مادربرد گیمینگ

بررسی لپ تاپ های ایسر از جنبه های مختلف

حال که با برند ایسر به صورت کلی آشنا شدیم، بیایید برای این که ببینیم لپ تاپ ایسر خوب است یا خیر به یک بررسی جامع از لپ تاپ های این مدل بپردازیم و ببینیم که چه ویژگی هایی می تواند لپ تاپ های این برند را به نمونه خوب در بازار تبدیل کند.

طراحی لپ تاپ های ایسر

در درجه اول برای این که ببینیم لپ تاپ ایسر خوب است یا خیر، باید به سبک طراحی لپ تاپ های این برند بپردازیم. اولین چیزی که در خصوص هر برندی می تواند آن را برجسته کند، سبک طراحی لپ تاپ هاست. در حالی که طراحی های صورت گرفته برای لپ تاپ های هر برندی می تواند بیشتر یک موضوع ذهنی و مبتنی بر خلاقیت باشد، اما قطعا نمی توان تاثیر سبک طراحی را روی شناخته شدن لپ تاپ ها نادیده گرفت. در خصوص لپ تاپ های ایسر می توان کیفیت ساخت و طراحی را در رده متوسط رو به بالا در نظر گرفت.

این برند سعی کرده تا در حوزه های مختلف و برای کاربران متفاوت خود بهترین سبک طراحی لپ تاپ ها را ارائه دهد و به این ترتیب نیاز تمامی گروه ها را برطرف کند. طراحی منحصر به فرد برای جلب رضایت گیمرها، برطرف کردن نیازهای مختلف مصرف کننده های دیجیتالی، طراحی ساده و مقرون به صرفه برای دانش آموزان، طراحی های حرفه ای تر برای اهداف تجاری و کاربردهای گرافیکی و طراحی ویژه لپ تاپ های بازی همگی از ویژگی های برجسته کننده برند لپ تاپ ایسر است که آن را به یک گزینه خوب در بازار تبدیل کرده است.

با این حال اگر به بحث مقایسه طراحی لپ تاپ های ایسر با سایر برندهای برتر بازار مانند مک، ایسوس یا دل بپردازیم، قطعا ایسر نمره کمتری را خواهد گرفت و در مقابل طراحی بسیار برجسته و حرفه ای این برندها، در سطح پایین تری قرار می گیرد.

محدوده سخت افزاری لپ تاپ های برند ایسر

مورد دیگری که در تحلیل لپ تاپ های یک برند باید به آن توجه کرد، محدوده سخت افزاری است. برای این که ببینیم لپ تاپ ایسر خوب است یا خیر، باید چشم اندازی کامل از مشخصات سخت افزاری لپ تاپ های شناخته شده برند ایسر داشت.

نکته برجسته در خصوص برند ایسر، تنوع بالایی است که از نظر سخت افزاری برای بودجه های مختلف در این برند ارائه شده است. در برند ایسر می توان به معنای واقعی کلمه برای کاربری های مختلف و رده های متفاوت یک مدل را پیدا کرد. از لپ تاپ های سطح ابتدایی گرفته تا مدل های حرفه ای تر و لپ تاپ های قدرت مند مخصوص گیمینگ، همگی در برند ایسر تولید شده اند. از همه مهم تر این که می توان در این برند مدل هایی با عملکرد قوی را با قیمت هایی بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به نمونه های مشابه خریداری کرد.

به همین جهت نیز می توان گفت از نظر محدوده سخت افزاری این برند عملکرد خوبی داشته است و محصولات آن توانسته در بازار با سایر مدل ها به رقابت بپردازد. با این حال برای این که ببینیم از نظر سخت افزاری تا چه میزان لپ تاپ های ایسر خوب است، باید مدل های این برند را تک تک مورد بررسی قرار داد و ویژگی های آنها را با نمونه های مشابه مقایسه کرد.

بررسی لپ تاپ های ایسر از جنبه های مختلف

سطح نوآوری در لپ تاپ های برند ایسر

بیایید نگاهی نیز به میزان نوآوری و خلاقیت در ساخت محصولات مختلف این برند بیاندازیم. نوآوری بخش مهمی است که می تواند بین برندهای برجسته در حوزه فناوری تفاوت های قابل توجهی را به وجود بیاورد. اما آیا از نظر نوآوری نیز لپ تاپ ایسر خوب است یا خیر؟

تلاش شرکت ایسر در طول دوره های مختلف برای دستیابی به بهترین مشخصات و ارائه نسخه های نوآورانه همیشه قابل ستایش بوده است. این شرکت همیشه در تلاش برای رسیدن به نوآوری های برتر در دنیای فناوری گام برداشته و در این زمینه تا حدودی نیز موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید : آیا کنسول بازی تلویزیون را خراب میکند ؟

به عنوان مثال لپ تاپ های فوق قابل حمل آنها را در نظر بگیرید، به خصوص با Acer Swift 7 که فقط 2 پوند وزن و 0.39 اینچ ضخامت دارد! این مدل های بسیار سبک و کارامد، به یک صفحه نمایش زیبا با وضوح فول اچ دی نیز مجهزند که حاشیه های مینیمال آنها بسیار خیره کننده است. ایسر با معرفی این سبک لپ تاپ ها بازی را به سطح دیگری رسانده است. سطح برجسته نوآوری را خصوصا می توان در مدل های برتر و پرچم دار این برند مشاهده کرد. در کل این برند برای تولید برخی از نسخه های لپ تاپی که دارای ویژگی های نوآورانه و اساسی برای کاربران هستند، خصوصا در بین مدل های حرفه ای این برند، در بین کاربران شناخته شده اند.

گارانتی و ضمانت نامه محصولات برند ایسر

مورد مهم بعدی در بررسی این که لپ تاپ ایسر خوب است یا خیر، توجه به سطح گارانتی محصولات این کمپانی است. برند ایسر محصولات خود را با یک سال ضمانت عرضه می کند و تمامی نیازها و تعمیرات مورد نیاز کاربران را پوشش می دهد. در نتیجه می توان به راحتی برای رفع مشکلات اساسی دستگاه از خدمات پس از فروش محصولات ایسر بهره برد که این مشخصه قطعا برای کاربران یک مزیت مهم است و موجب می شود لپ تاپ های برند ایسر بتوانند به مدل های خوب و محبوب بازار تبدیل شوند.

بررسی برند ایسر از نظر پشتیبانی مشتریان

در زمینه پشتیبانی مشتری، پشت شرکت ایسر یک تیم قوی و عالی وجود دارد که به بهترین شکل ممکن از مشتریان پشتیبانی می کند. نمایندگانی که محصولات این برند را عرضه می کنند به صورت کامل نسبت به لپ تاپ ها و سایر محصولات ایسر آگاهی کامل دارند و این می تواند یک برد تضمینی برای مشتریان باشد. از آن جایی که ایسر یک برند مردمی است، داشتن یک تیم مناسب برای حمایت از مصرف کنندگان آنها منطقی به نظر می رسد و می توان از این حیث گفت که لپ تاپ ایسر خوب است و عملکرد قابل قبولی دارد. داشتن یک تیم پشتیبانی و نمایندگی های قوی و فعال قطعا کار خرید لپ تاپ و سایر لوازم جانبی مرتبط مانند خرید کارت گرافیکی را برای کاربران راحت تر خواهد کرد.

برتری محصولات ایسر از نظر قیمت

یکی از گزینه هایی که می توان از آن برای آنالیز محصولات یک برند استفاده کرد، همیشه بحث قیمت است و در خصوص این که آیا لپ تاپ ایسر خوب است یا خیر، یکی از گزینه ها همین بحث قیمت است. لپ تاپ های عرضه شده در این برند در مقایسه با مدل های مشابه و برندهای نام دار بازار بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه ترند. این برند توانسته بهترین مدل ها با کارامدترین مشخصات را با بهترین قیمت ها در اختیار کاربران قرار دهد. تنوع بالایی از مدل های ساده تا مدل های حرفه ای و تجاری و لپ تاپ های قدرت مند بازی، همگی با بهترین قیمت ها در مقایسه با مدل های مشابه در بازار عرضه شده اند که می توان با استعلام قیمت لپ تاپ به خوبی به این مهم دست یافت. از این رو می توان گفت برند ایسر در بحث قیمت توانسته در بازار محصولات الکترونیکی پیشگام باشد.

قطعات قابل تعویض در لپ تاپ های برند ایسر

قطعات قابل تعویض در لپ تاپ های برند ایسر

آیا لپ تاپ ایسر خوب است یا خیر؟ بیایید از نظر قطعات مورد استفاده در این لپ تاپ ها این مهم را بررسی کنیم. در لپ‌ تاپ ‌های ایسر، به‌ ویژه لپ ‌تاپ ‌های ارزان قیمت، قطعاتی وجود دارد که به راحتی قابل تعویض هستند!

این در حالی است که حتی برخی از این مدل ها الزاما مدل های بادوامی نیز نیستند و نمی توان آنها را به عنوان با دوام ترین لپ تاپ های بازار در نظر گرفت. با این حال می توان به راحتی قطعات معیوب را تعویض کرد، چرا که این شرکت جایگزین های یدکی زیادی دارد که به راحتی در دسترس هستند. امکان خرید پردازنده یا خرید کارت گرافیکی و ... همگی برای محصولات مختلف این برند به راحتی امکان پذیر است.

خط تولید لپ تاپ های بازی برند ایسر شگفت انگیز است!

یکی از بخش هایی که در آن برند ایسر بسیار برجسته شده و خوب درخشیده است، خط تولید لپ تاپ های بازی است. لپ تاپ هایی بسیار قدرت مند و کارامد که به خوبی می توانند بازی های بسیار سخت و سنگین را نیز اجرا کنند.

بیشتر بخوانید : مهمترین فطعات کامپیوتر کدام هستند + نقد و بررسی آنها

چه ویژگی هایی خرید لپ تاپ های برند ایسر را زیر سوال می برد؟

تا این جا برای بررسی این که آیا لپ تاپ ایسر خوب است یا خیر، جنبه های متفاوتی را بررسی کردیم. اما آیا همیشه تمام نکات مثبت است؟ قطعا خیر. در برند ایسر نیز می توان به دنبال معایب و نقطه ضعف های زیادی بود که خرید محصولات این برند را برای کاربران زیر سوال می برد.

یکی از این موارد در خصوص دوام این محصولات است. لپ تاپ های ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه تر معمولا به اندازه مدل های گران قیمت تر با دوام نیستند. قطعا در این خصوص به میزان هزینه ای که می پردازید، مزیت دریافت خواهید کرد. ممکن است که قطعات لپ تاپ های ایسر به راحتی قابل تعویض باشند، اما استرس دردسرهای ناشی از تعمیرات لپ تاپ های ایسر و تعویض قطعات قطعا می تواند چالش مهمی برای کاربران باشد.

موضوع دیگر تناقضاتی است که در بررسی مدل های مختلف این برند وجود دارد. زمانی که تنوع مدل ها بسیار بالا باشد و در یک برند طیف وسیعی از مدل های ارزان قیمت تا مدل های حرفه ای و نوآورانه وجود داشته باشد، قطعا کیفیت در کل ناسازگار خواهد شد. بنابراین برای خرید لپ تاپ بهتر است حتما قبل از تصمیم گیری تمامی جوانب را در نظر بگیرید و ببینید که در یک لپ تاپ به چه ویژگی ها و قابلیت هایی نیاز دارید. همین امر کمی کار انتخاب را دشوارتر می کند.

بیشتر بخوانید : از کجا بفهمیم هارد SSD است یا HDD ؟ ( تشخیص هارد SSD از HDD )

نظر عموم مردم در مورد لپ تاپ های ایسر چیست؟

برای این که ببینیم لپ تاپ ایسر خوب است یا خیر، باید نگاهی نیز به دید عمومی موجود به محصولات این برند بیاندازیم. آنچه عموم مردم در مورد مدل ‌های مختلف لپ ‌تاپ ایسر دوست دارند، سطح دسترسی آنها در قیمت‌ های مختلف است. علاوه بر این خدمات مشتریان و پشتیبانی تیم ایسر نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در خصوص لپ تاپ های برند ایسر، نسبت قیمت به عملکرد واقعی است و به نظر می رسد دلیل واقعی محبوبیت این برند نیز همین باشد. مشتریان واقعا آن چه که برای آن هزینه کرده اند را دریافت خواهند کرد.

نکته برجسته ای که بین عموم در خصوص لپ تاپ های برند ایسر به چشم می خورد، توجه آنها به خط تولید لپ تاپ های بازی این برند است. سری Predetor لپ تاپ های این برند واقعاً بازی را برای صنعت گیم تغییر داده است. در بین این محصولات قدرت لپ تاپ ها در کنار نمایشگرهای سریع و عمر بالای باتری ها قابل توجه است. ایسر مشخصات و ویژگی هایی را روی لپ تاپ های بازی خود قرار داده است که واقعا موجب بهتر شدن شرایط برای گیمرها، خصوصا در بازار انبوه شده است.

معرفی برخی از بهترین مدل لپ تاپ های برند ایسر

معرفی برخی از بهترین مدل لپ تاپ های برند ایسر

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی بروزکالا تا این جا با ویژگی های مختلف لپ تاپ های ایسر، معایب و برتری های این برند آشنا شدیم و تا حدودی می توان به این سوال پاسخ داد که آیا لپ تاپ ایسر خوب است یا خیر. برای یک نتیجه گیری نهایی بهتر است با برخی از بهترین مدل های این برند نیز آشنا شویم. برخی از بهترین مدل های موجود در این برند شامل موارد زیر می شوند:

  • لپ تاپ Acer Swift 3، اگر به دنبال یک لپ تاپ تجاری مقرون به صرفه و بسیار قابل حمل هستید، این مدل با یک طراحی نازک و سبک، به همراه عمر باتری مناسب می تواند به عنوان یک مدل ایده آل محسوب شود
  • لپ تاپ Acer Aspire 5 لپ تاپی است که می توان از آن برای انجام تمامی کارهای روزمره استفاده کرد. این مدل یکی از کارامدترین مدل های مقرون به صرفه بازار لپ تاپ است. این مدل عمر باتری بالایی دارد و کیفیت ساخت آن عالی است. وجود اجزای مدرن و اجرای خوب برنامه در کنار قیمتی عالی، آن را به یکی از بهترین های برند ایسر تبدیل کرده است
  • لپ تاپ Predator Triton 500 یکی از مدل های حرفه ای برند ایسر است که می توان از آن برای طراحی های گرافیکی استفاده کرد.
  • لپ تاپ Acer Spin 311 بهترین مدل برای دانش آموزان است
  • لپ تاپ Acer Aspire 3 قابل اعتماد ترین لپ تاپ برند ایسر است
  • لپ تاپ Predator Helios 300 بهترین گزینه برای بازی

سوالات متداول

چه چیزی لپ تاپ های ایسر را از برندهای رقیب متمایز می کند؟

چند ویژگی موجب تمایز لپ تاپ های برند ایسر در مقایسه با برندهای رقیب مانند دل، اچ پی و لنوو شده است. یکی از آنها قدرت بالای این برند در تولید لپ تاپ های بازی با کیفیت است. مورد مهم بعدی پیشنهاد قیمت های مقرون به صرفه تر برای مدل های مختلف و دیگری نیز در دسترس بودن بسیار راحت قطعات برای تعویض است.

آیا خرید لپ تاپ های ایسر ارزشش را دارد؟

در برند ایسر تنوع مدل بسیار بالاست. برای این که بتوان به یک نتیجه نهایی خوب رسید بهتر است با بررسی نیازها و مشخصات لپ تاپ های مختلف این برند، مناسب ترین و کارامدترین مدل را خریداری کرد تا هزینه ای که پرداخت کرده اید، هدر نرود. در کل در برند ایسر برای آن میزان بودجه ای که صرف می کنید، کارایی و قابلیت نیز دریافت خواهید کرد.

برای خرید لپ تاپ های ایسر باید به چه مشخصاتی توجه کنیم؟

درست مانند خرید هر لپ تاپ دیگری، در خصوص خرید لپ تاپ های ایسر نیز باید به یک سری نکات توجه کرد که مهم ترین آنها شامل بررسی پردازنده لپ تاپ، رم به کار رفته در لپ تاپ ایسر مورد نظر، عمر باتری و قیمت می شود. این موارد می توانند به عنوان راهنمای خرید و انتخاب لپ تاپ های ایسر مد نظر قرار بگیرند.