سامسونگ گلکسی واچ 4 و اکتیو 4 احتمالاً به زودی به بازار می آیند

ما انتظار داشتیم که Samsung Galaxy Watch 4 یا Samsung Galaxy Watch Active 4  (یا شاید هر دو) خیلی زود به بازار عرضه شوند و اکنون به نظر می رسد که به زودی شاهد عرضه و فروش هردو مدل توسط سامسونگ خواهیم بود.

برای بررسی مشخصات و قیمت روز ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 3 45mm کلیک کنید

سامسونگ گلکسی واچ 4 و اکتیو 4 

روزنامه نگار فناوری، نیلز آرنسمیر ادعا می کند که هر دو مدل به زودی به بازار عرضه می شوند و همچنین اندازه های احتمالی هر یک را بیان کرده است. ظاهرا، Samsung Galaxy Watch 4 در اندازه های 42 و 46 میلی متری عرضه شده وSamsung Galaxy Watch Active 4  در اندازه های 40 و 42 میلی متر راهی بازار می شود.

این بدان معناست که اندازه هر دو مدل Galaxy Watch 4،  1میلی متر بزرگتر ازSamsung Galaxy Watch 3  هستند. در حالی که کوچکترین اندازه Galaxy Watch Active 4 هم اندازه نسل قبلی است، اما بزرگترین اندازه 2 میلی متر کوچکتر می باشد.

با این حال وجود تنها 2 میلی متر اختلاف بین دو اندازه Samsung Galaxy Watch Active 4  کمی عجیب به نظر می رسد.

جزئیات دیگری دباره این محصولات جدید وجود ندارد، اما لازم به ذکر است که آرنسمیر به جای Watch Active 3 ، به طور خاص به Galaxy Watch Active 4 اشاره کرده است، و این بدان معنی است که سامسونگ از شماره 3 برای این مدل استفاده نمی کند، تا آن را با شماره گذاری Galaxy Watch اصلی هماهنگ کند.

شنیده های قبلی حاکی از آن بود که حداقل یکی از این ساعت ها را همین روزها و نهایت تا پایان ماه ژوئن در بازار ببینیم و با نشت اطلاعات مختلف، به نظر می رسد که به زمان عرضه این ساعت های هوشمند نزدیک تر شده ایم، اما دقیقا نمی دانیم که سامسونگ قصد دارد تا در چه تاریخی، شاهکار جدید خود را به بازار عرضه کند.

به طور قطع در این مدل ها می توان تغییرات بزرگی را نسبت به نسخه های قبلی مشاهده کرد و گزارش ها حاکی از آن است که یک یا هر دو مدل به جای Tizen از Wear OS استفاده می کنند. برای خرید انواع ساعت مچی و هوشمند می توانید به فروشگاه دیجیتال بروز کالا تماس بگیرید.