VPN برای تلفن های همراه هوشمند: هرآنچه که باید بدانید

VPN برای تلفن های همراه هوشمند

امروزه، تلفن های همراه هوشمند معمولاً دستگاهی هستند که ما برای دسترسی به اینترنت از آن استفاده می کنیم، به ویژه هنگامی که در حال حرکت هستیم. در نتیجه، استفاده از VPN در تلفن همراه هوشمند، همچنین رایانه شخصی، بسیار با اهمیت است.


در اینجا لیستی از فوایدی که VPN برای تلفن همراه هوشمند شما به ارمغان می آورد، وجود دارد:


•    استفاده ایمن از Wi-Fi عمومی. اکثر مردم از تلفن های همراه هوشمند خود برای دسترسی به Wi-Fi عمومی استفاده می کنند. حتی در یک اتصال محافظت شده با رمز عبور، برای سایر کاربران شبکه قابل مشاهده هستید. یک هکر می تواند رمز عبور کافی شاپ شما را پیدا کند و در نتیجه می تواند در همان شبکه شما حضور داشته باشد. با استفاده از VPN خود را با رمزگذاری و داده های ناشناس محافظت کنید.

•    رمزگذاری برای داده های مالی. برنامه های بانکی آنلاین تلفن های همراه هوشمند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، اما اگر از این برنامه ها استفاده می کنید پس اطلاعات مالی خود را از طریق اینترنت ارسال می کنید. خریدهای آنلاین تهدید مشابهی است که شما از برنامه های خرید مانند آمازون استفاده می کنید. در حالی که این برنامه ها ممکن است از رمزگذاری های خود استفاده کنند، VPN می تواند به شما اطمینان دهد که هیچ کس داده های شما را به سرقت نمی برد.

•    رمزگذاری برای داده های گپ های صوتی و تصویری. تمام گپ های شما از طریق Apple FaceTime ، Skype ، Google Hangouts و حتی تماس از طریق Wi-Fi می توانند شنوندگان ناخواسته داشته باشند. رمزگذاری به این معنی است که هیچ هکر از راه دور یا سازمان های دیگر قادر به ورود و ضبط چت ها بدون اجازه شما نیستند.

VPN برای تلفن های همراه هوشمند


نحوه تنظیم و نصب VPN در سیستم عامل های مختلف

آیفون (IOS)

VPN
روش اول برای اتصال آیفون(IOS) به VPN: در صفحه اصلی آیکون تنظیمات را انتخاب می کنیم سپس گزینه General را لمس کرده و در داخل آن به VPN دسترسی پیدا خواهیم کرد. در قسمت VPN، شما باید تمام اطلاعات ورود به سیستم(login) را برای هر VPN که قصد استفاده از آن را دارید، وارد نمایید.

روش دوم برای اتصال آیفون(IOS) به VPN: دانلود یک برنامه هوشمند برای اتصال سریع و آسان به VPN. در این خصوص PIA VPN گزینه بسیار مناسبی می باشد.

VPN برای تلفن های همراه هوشمند
تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه را نصب کنید، به آن اجازه دسترسی به تنظیمات VPN تلفن همراه  خود را بدهید- بدون تنظیمات پیچیده و بدون نیاز به هیچ آموزشی.

VPN برای تلفن های همراه هوشمند
راه اندازی اتصال VPN ساده است. فقط روی دکمه روشن / خاموش ضربه بزنید. شما می توانید از هزاران سرور VPN موجود، یکی از آن ها را به دلخواه انتخاب کنید. همچنین علامتی در مرکز صفحه اصلی برنامه هنگام اتصال به VPN ظاهر خواهد شد.

 


Android

VPN برای تلفن های همراه هوشمند

تنظیم دستی برای اتصال VPN در تلفن های همراه هوشمند اندروید، تفاوت چندانی با گوشی های هوشمند آیفون (IOS) ندارد. شما باید باید این مسیر را دنبال کنید: 1. آیکون تنظیمات، 2. گزینه اتصالات(Connections)، 3.More connection settings، 4.VPN. سپس روی آیکون  Add VPN profileضربه بزنید و مشخصات ورودی VPN جدید را اضافه کنید.

اما برای مزایای بیشتر و استفاده شخصی، برنامه PIA بهترین گزینه برای انتخاب می  باشد. این برنامه بسیار کاربرپسند و قابل اعتماد می باشد.

VPN برای تلفن های همراه هوشمند

برنامه را دانلود کنید، وارد آن شوید و به آن اجازه دهید اتصالات VPN را برای شما تنظیم کند.

برای راه اندازی اتصال VPN، روی دکمه روشن / خاموش ضربه بزنید. با یک اعلان به شما اطلاع داده می شود که اتصال شما رمزگذاری شده است و در برابر هکرها و جاسوسی ایمن هستید.

با دسترسی به اینترنت خصوصی از زندگی دیجیتالی خود محافظت کنید


با دسترسی به اینترنت خصوصی یا PIA، از امکانات فراوانی نسبت به VPN ها بهرمند شوید. با وجود 30،000 سرور VPN در بیش از 75 کشور جهان، PIA به شما این امکان را می دهد تا تمامی محدودیت های جغرافیایی را پشت سر بگذارید. همچنین می توانید از اشتراک های استریم خود بیشترین بهره را ببرید و از مجموعه کامل فیلم و سریال Netflix ، Disney + ، Amazon Prime و بسیاری دیگر لذت ببرید.

PIA بهترین گزینه برای این کار است. برای آزمایش و بررسی آن، سعی کردم اخبار روزانه NY را مطالعه کنم. به دلیل GDPR، من معمولاً نمی توانم به آن دسترسی پیدا کنم. با این حال، پس از اتصال به سرور PIA مستقر در کشور ایالات متحده، می توانم به این وب سایت دسترسی پیدا کنم.

چه در خانه و چه در حال مسافرت، PIA اتصال اینترنت شما را با پروتکل های پیشرفته ایمن کرده و ردیاب ها و بدافزارها را برای محافظت از شما مسدود می کند. PIA برای تمامی سیستم عامل ها در دسترس است. علاوه بر این، یک اشتراک PIA، همزمان از 10 دستگاه محافظت خواهد کرد.