جعبه گشایی و بررسی تلویزیون ایکس ویژن + راهنمایی کامل

تلویزیون ایکس ویژن چه ویژگی‌هایی دارد؟ در هنگام خرید تلویزیون باید به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟ قیمت تلویزیون ایکس ویژن چقدر می‌باشد؟ آیا می‌توان برای تمامی مکان‌ها از این نوع تلویزیون استفاده کرد؟ برند ایکس ویژن متعلق به کدام کشور می‌باشد؟ برای یافتن پاسخ همه این سؤالات باید اطلاعات کافی در رابطه با برند ایکس ویژن داشته باشیم. اگر قصد خرید تلویزیون ایکس ویژن را دارید حتماً با ما همراه باشید.

شرکت ایکس ویژن یک شرکت کاملاً ایرانی می‌باشد که محصولات مختلفی از جمله انواع تلویزیون، یخچال، لباسشویی و ... را عرضه بازار می‌کند. محصولات برند ایکس ویژن کیفیتی مشابه با نمونه‌های خارجی دارند و بهترین گزینه و برند برای خرید لوازم خانگی مختلف می‌باشد. تلویزیون ایکس ویژن یکی از محصولات پر فروش این شرکت می‌باشد که در ایران و برخی کشورهای دیگر طرفدار زیادی پیدا کرده است. ما در این قسمت می‌خواهیم به بررسی تلویزیون ایکس ویژن و مزایا و معایب آن بپردازیم.

جعبه گشایی و بررسی تلویزیون ایکس ویژن

تاریخچه شرکت ایکس ویژن


همان طور که گفته شد برند ایکس ویژن کاملاً ایرانی می‌باشد که از سال 1385 کار خود رسماً شروع کرده است. محصولات این شرکت به قدری باکیفیت می‌باشد که می‌توان گفت از محصولات خارجی مشابه بسیار پیشرفته‌تر و پرفروش‌تر است. در این شرکت برای طراحی و تولید تمامی محصولات از تکنسین بسیار متخصص و ماهر استفاده می‌شود. از جمله محصولاتی که این برند معروف ایرانی تولید می‌کند می‌توان به تلویزیون، یخچال، لباسشویی، انواع مانیتور و ... اشاره کرد. اگر قد خرید یک تلویزیون با کیفیت و با قیمت مناسب را دارید حتماً به بررسی تلویزیون ایکس ویژن توجه کنید تا بتوانید درست‌ترین تصمیم را بگرید.

خرید تلویزیون ایکس ویژن


امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی تلویزیون‌های زیادی با برندهای مختلفی عرضه بازار شده اند. در این بازار متنوع محصولی برنده و انتخاب خواهد شد که کیفیت بهتری داشته باشد و در کنار آن به هزینه بسیار زیادی نیاز نداشته باشد تا همه افراد بتوانند آن را خریداری کنند. شرکت ایکس ویژن نیز در تلویزیون‌های خود از تکنولوژی‌هایی استفاده کرده است که آن‌ها را با سایر برندها متمایز کرده است.

برای خرید تلویزیون ایکس ویژن باید با تمامی ویژگی‌ها و امکانات آن به خوبی آشنا شوید تا بتوانید تلویزیونی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهای شما باشد. این تلویزیون با توجه به ویژگی‌های مثبتی که دارد در بین رقبای خود در کشور عزیزمان ایران و خاورمیانه حرف اول را می‌زند و تا به حال توانسته رضایت مشتریان را جلب خود کند و جز محصولات پر فروش باشد.
 

مزیت خرید تلویزیون ایکس ویژن


تلویزیون‌های ایکس ویژن در دو نوع LED و LCD تولید می‌شوند. این تلویزیون‌ها ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند که با سلیقه همه افراد سازگار می‌باشند. داشتن بدنه‌ای باریک این تلویزیون‌ها را جذاب‌تر کرده است و جلوه‌ای زیبا به آن‌ها داده است. علاوه بر ظاهر زیبا سیستم داخلی این تلویزیون‌ها نیز باکیفیت می‌باشد و در صورت استفاده مناسب طول عمر زیادی خواهند داشت. تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای سیستم عامل اندروید و پورت USB هستند که این امکانات باعث شده افراد بتوانند به راحتی برنامه‌های مد نظر را ضبط کنند. از دیگر امکاناتی که کلیه تلویزیون‌های ایکس ویژن دارد می‌توان به گیرنده دیجیتال تلویزیون و ریموت آن‌ها اشاره کرد.

اکثر افراد در حین خرید به اولین مسئله ای که فکر می‌کنند قیمت آن می‌باشد. بهتر است بدانید قیمت تلویزیون‌های ایکس ویژن با توجه به امکاناتی که دارند بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. با توجه به این که امروزه اکثر لوازم‌های خانگی قیمت‌های نجومی دارند این برند تا حتی‌الامکان در تلاش است قیمت محصولات خود را ثابت نگه دارد تا همه افراد بتوانند آن را تهیه و خریداری نمایند. برای خرید تلویزیون ایکس ویژن ابتدا باید نیازهای خود را بررسی کنید و با در نظر گرفتن آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را برای خانه خود انتخاب کنید.

مزیت خرید تلویزیون ایکس ویژن

چرا تلویزیون ایکس ویژن یک گزینه مناسب برای خرید می باشد؟

همان طور که گفتیم کیفیت تلویزیون های ایکس ویژن بسیار مناسب می باشد و ویژگی های زیادی دارند که در حین خرید توجه افراد زیادی در جلب خود می کنند. برای آشنایی بیشتر با خدمات برند ایکس ویژن در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم تا شما با خیال راحت این برند را خریداری کنید.

داشتن گارانتی معتبر


تمامی محصولات ایکس ویژن دارای ضمانت چند ماهه تا چند ساله می‌باشند. در حین خرید مهم‌ترین نکته‌ای که باید شما توجه کنید گارانتی محصول می‌باشد. با توجه به وجود گارانتی و ضمانت معتبر برند ایکس ویژن خرید تلویزیون ایکس ویژن یک انتخاب مطمئن می‌تواند برای شما باشد. توجه کنید که اگر در مدتی که تلویزیون شما دارای گارانتی باشد مشکلی در آن ایجاد شود تمامی خدمات تعمیر و حتی در صورت نیاز تعویض محصول کاملاً رایگان انجام خواهد شد و نیازی نیست شما هزینه‌ای پرداخت کنید. داشتن گارانتی بی قید و شرط در محصولات ایکس ویژن باعث شده افراد حس اعتماد و اطمینان به این محصولات داشته باشند و با خیال راحت خرید کنند.


داشتن نمایندگی در سراسر کشور


یکی از مزیت‌هایی که شرکت ایکش ویژن دارد داشتن نمایندگی در سراسر کشور می‌باشد. این ویژگی باعث شده است تکنسین ماهر و آموزش دیده نمایندگی‌های ایکس ویژن به راحتی بتوانند در هر زمانی به مشتریان خدمات مختلفی ارائه دهند. شما اگر قصد خرید تلویزیون ایکس ویژن را داشته باشید خیلی راحت می‌توانید بدون طی مسافت زیاد به نمایندگی آن مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. توجه کنید که صفر تا ۱۰۰ نصب و راه اندازی تلویزیون بر عهده نمایندگی می باشد همچنین شما می‌توانید با وجود شرایط اقتصادی ضعیف به صورت اقساطی تلویزیون مورد علاقه خود را با هزینه بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید.


کیفیت محصولات ایکس ویژن


تمامی محصولات ایکس ویژن دارای کیفیت مطلوبی هستند. روز به روز با پیشرفت تکنولوژی کیفیت و کارایی محصولات نیز افزایش پیدا می‌کند. با بررسی اندکی در بازار و میزان فروش تلویزیون ایکس ویژن به این موضوع پی خواهید برد که محصولات برند ایکس ویژن همواره در حال پیشرفت هستند. در کشور ما ایران بیشتر ادارات دولتی نیز به دلیل داشتن کیفیت مطلوب برند ایکس ویژن از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. یکی از مزیت‌هایی که خرید تلویزیون ایکس ویژن برای شما خواهد داشت استفاده از یک محول باکیفیت همراه با امکانات مطلوب می‌باشد که نیاز به هزینه بسیار زیادی نیز ندارد.

کیفیت محصولات ایکس ویژن

تکنسین متخصص در نمایندگی‌های ایکس ویژن چه خدماتی ارائه می‌کنند؟


افرادی که در نمایندگی‌های شرکت ایکس ویژن در سراسر کشور مشغول هستند کاملاً آموزش دیده و باتجربه هستند. اولین کاری که این افراد انجام می‌دهند دادن مشاوره به افرادی می‌باشد که قصد خرید تلویزیون ایکس ویژن را دارند، می‌باشد. افراد نیازها و ویژگی‌های مورد علاقه خود را در اختیار مشاور متخصص قرار می‌دهند و با برحسب آن تلویزیون مناسب را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بعد از انتخاب و خرید تلویزیون تمامی کارهای نصب و راه اندازی را افراد مشغول در نمایندگی به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. بعد از نصب و پایان کار نمایندگی‌ها دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته می‌باشند و پاسخگوی سؤالات مشتری و یا حل مشکلات مربوط به محصول خریداری هستند.

توجه کنید که اگر بعد از خرید تلویزیون مشکلی در آن به وجود آمدن شما می‌توانید از نمایندگی محصولات ایکس ویژن کمک بگیرید. تعمیرکاران زبده و آموزش دیده در نمایندگی‌ها مشغول هستند که خیلی سریع می‌توانند مشکل به وجود آمده در تلویزیون شما را پیدا کنند و نسبت به رفع آن اقدام کنند. برای تعمیر تلویزیون شما از پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می‌کنند و اگر نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد از یک قطعه کاملاً اورجینال و فابریک استفاده می‌کنند. همه این خدمات باعث افزایش طول عمر دستگاه شما می‌شود و کارایی آن را افزایش می‌دهد.

قیمت تلویزیون ایکس ویژن


تلویزیون‌های ایکس ویژن در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام قیمت‌های متفاوتی دارند. اولین موضوعی که همه افراد در حین خرید هر وسیله مورد توجه قرار می‌دهند قیمت آن می‌باشد ولی بهتر است بدانید برای خرید تلویزیون ایکس ویژن شما نیاز به هزینه خیلی زیادی ندارید زیرا این تلویزیون‌ها با توجه به داشتن امکانات زیاد و کیفیت بالا هزینه بسیار مقرون به صرفه ای دارند.

از جمله عواملی که در تعیین میزان قیمت تلویزیون نقش دارند سایز آن، امکانات موجود در آن و ... می‌باشد که افراد طبق نیاز خود آن‌ها را انتخاب می‌کنند. توجه کنید که اگر بودجه کمی دارید و نمی‌توانید تلویزیون‌هایی با برندهای خارجی تهیه کنید بهترین گزینه برای شما تلویزیون ایکس ویژن خواهد بود زیرا کیفیت و امکاناتی مشابه با تلویزیون‌های خارجی دارد.

بررسی برخی از مدل‌های تلویزیون ایکس ویژن


تلویزیون‌های ایکس ویژن در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه بازار می‌شوند به همین دلیل پاسخگوی افراد باسلیقه‌های مختلف هستند. ما در ادامه به بررسی و مقایسه برخی از آن‌ها می‌پردازیم اگر شما قصد خرید تلویزیون ایکس ویژن را دارید مطالعه این قسمت برای شما اجباری می‌باشد.
بررسی برخی از مدل‌های تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XT515


یکی از مدل‌های پرفروش تلویزیون ایکس ویژن که از نوع ال ای دی آن می‌باشد 55XT515 این مدل:

  • 55 اینچ 
  • دارای درگاه USB 
  • کیفیت تصویر آن FULL HD
  • دارای رابط هوشمند 
  • برای خرید این مدل شما حدوداً نیاز به 10 الی 15 میلیون نیاز دارید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XKU635


این مدل تلویزیون که از نوع ال ای دی می‌باشد کاملاً هوشمند بوده و توانایی اتصال به گوشی هوشمند شما دارد. این مدل از تلویزیون ایکس ویژن:

  • مجهز به سیستم اندروید 6 
  • 65 اینچ 
  • کیفیت تصویر آن Ultra HD – 4K 
  • دارای 2 عدد درگاه یو اس بی
  • قابلیت ماشین زمان دارد.(توانایی ضبط برنامه‌های مختلف و پخش آن در زمان‌های دیگری را دارد.)
  • دارای دو عدد بلندگوی 12 وات 
  • دارای دستگاه دیجیتال می باشد که نسخه آن بسیار جدید 
  • دارای کامپوننت و کامپوزیت 
  • قابلیت اتصال به وای فای 
  • قیمت این نوع تلویزیون به دلیل دارا بودن امکانات زیاد و سایز بزرگ نسبت سایر مدل‌ها نسبتاً زیاد 

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XKU635

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43XK570


می توان گفت این مدل تلویزیون نسبتاً قدیمی می‌باشد و افرادی که قصد خرید تلویزیون ایکس ویژن را برای محیط‌های کوچک دارند توصیه می‌شود. تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43XK570:

  • 43 اینچ 
  • دارای دو عدد درگاه یو ای اس بی
  • قابلیت اتصال به وای فای را ندارد.
  • دارای دو عدد بلند گوی 10 واتی 
  • بلوتوث ندارد.
  • دارای گیرنده دیجیتال 
  • دارای ۳ عدد درگاه HDMI
  • دارای کیفیت FULL HD 

اگر به دنبال خرید تلویزیون ایکس ویژن هوشمند می‌باشید بهتر است بدانید که این مدل هوشمند نمی‌باشد و گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. 

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43XK570

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XT515


این مدل از تلویزیون ایکس ویژن که از نوع ال ای دی آن می‌باشد کاملاً هوشمنده بوده و دارای سیستم عامل اندروید 4.۴ می باشد. تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XT515:

  • ۵۵ اینچ 
  • دارای دو عدد درگاه USB 
  • این مدل دارای وای فای 
  • بلوتوث ندارد.
  • دارای دو عدد بلندگوی 10 واتی 
  • دارای ۳ عدد درگاه HDMI 
  • کامپوزیت دارد ولی دارای کامپوننت نمی‌باشد.

معایب خرید تلویزیون ایکس ویژن


در حالت کلی می‌توان گفت تلویزیون ایکس ویژن معایب خاصی ندارد و همان طور که در مطالب فوق گفتیم با پیشرفت تکنولوژی کیفیت این محصولات این برند نیز افزایش پیدا می‌کند. در این میان برخی از افراد معتقدند که صدای این تلویزیون‌ها ضعیف می‌باشد ولی این مورد نمی‌تواند دلیل محکمی برای نخریدن این دستگاه شود. سایز امکانات و کیفیت این تلویزیون به حدی مطلوب می‌باشد که صدای نسبتاً ضعیف آن در مقابل این مزیت‌ها نادیده گرفته می‌شود. اگر شما سایز ویژگی‌های تلویزیون را بررسی کرده‌اید حتماً به خرید آن اقدام کنید زیرا هزینه آن در مقابل کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. همچنین افرادی که علاقه زیادی به صدای بسیار بلند دارند می‌توانند سینمای خانواده خریداری کنند و از کیفیت مناسب تلویزیون در کنار صدای بلند سینمای خانواده لذت ببرند.

 

کلام آخر


تلویزیون ایکس ویژن یک برند ایرانی می‌باشد که کیفیت بسیار مطلوبی دارد و ظاهر این تلویزیون‌ها بسیار شیک و جواب می‌باشد. اگر قصد خرید تلویزیون را دارید برند ایکس ویژن می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد زیرا تمام امکانات و ویژگی‌هایی که یک تلویزیون مناسب باید داشته باشد را دارد و در مقابل آن برای خرید آن لازم نیست هزینه بسیار زیادی صرف کنید. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در رابطه با تلویزیون ایکس ویژن کسب کرده باشد.