چگونه با کمک بروز کالا یک گیم استریمر شویم؟ + راهنمایی کامل

آیا دوست دارید یک گیم استریمر شوید؟ به نظر یک رویا می آید نه؟ که جلوی پی سی گیمینگ یا کنسول مورد علاقه خود نشسته و برای انجام گیم های ویدیویی پول بگیرید، در حالیکه طرفداران مشتاق هم شاهد جریان بازی شما باشند. در واقع، این روزها، استریمر های بزرگی مثل نینجا( Ninja و DrDisrespect ) با هزاران بیننده که هر روز استریم های آنها را دنبال می کنند، در جایگاه خودشان سلبریتی محسوب می شوند.
این بیننده ها و تعداد ویوها فقط به معنی کسب درآمد از طریق تبلیغات، فروش اشتراک و دونیت ها (حمایت های مالی) نیست، بلکه داشتن بینندگان زیاد به این معنی است که استریمرها می توانند اسپانسرشیپی شرکت هایی مثل Samsung  و Gillette را قبول کرده و به سرعت میلیونر شوند. همه اینها به این خاطر است که افراد اوقاتی از زندگی پرمشغله خود را به تماشای ویدیو گیم های آنها اختصاص می دهند. سوالی که خیلی از ما از خودمان می پرسیم این است که استریم کردن در Twitch را چطور شروع کنیم. 

چگونه یک استریمر شویم؟ شروع فعالیت در Twitch 

قبل از اینکه بیرون رفته و کلی تجهیزات گران قیمت استریم کردن بخرید، حتما در مورد استریمرهایی که در حال حاضر توسط Twitch حمایت مالی می شوند تحقیق کنید. چطور استریم کردن را در Twitch شروع کنیم؟ برای موفقیت در این کار، باید به این صورت فکر کنید که انگار قصد دارید کسب و کار کوچکی برای خود شروع کنید. برای اینکه تلاش شما نتیجه بدهد، باید اقدامات لازم را انجام داده و یک نوع پلن کسب و کار برای خودتان داشته باشید.

انتخاب اسم

استریمر

اسم شما در Twitch مثل اسم شرکت شماست و اهمیت زیادی دارد. پس چند نکته در مورد انتخاب اسم برای کانال وجود دارد که قبل از ساین آپ باید به آنها توجه کنید. این نکات عبارت هستند از:

اسمی مناسب و مودبانه انتخاب کنید. ممکن است فکر کنید که اگر اسم کاربری شما کمی بی ادبانه یا گستاخانه به نظر برسد یا اینکه اعداد خاصی در قسمت های خاصی از اسم قرار داده شوند، جالب است، اما همین اسم ممکن است بعدا برای شما دردسر ساز شود. مهم نیست که چقدر در کار خود مهارت دارید، یک اسم بی ادبانه و نسنجیده باعث می شود افراد از تماشای استریم شما منصرف شوند.

دوست دارید اسمی که انتخاب می کنید لقب شما باشد؟ بیشتر استریمرها با اسمی که در Twitch دارند معروف می شوند، مثل یک لقب. پس اسمی را انتخاب کنید که آن را دوست دارید.

اسمی را انتخاب کنید که به خاطر آوردن آن آسان باشد. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد در انتخاب اسم خود می کنند این است که آن را خیلی پیچیده انتخاب می کنند یا از هجی های جایگزین به جای اسم استفاده می نمایند. یادآوری این اسم ها می تواند کمی سخت باشد. در نتیجه باعث می شود پیدا کردن کانال برای افراد مشکل شود.

اسمی باشد در مورد خودتان که شخصیت و کاراکتر شما را نشان دهد. برخی از بهترین اسامی کاربری به خاطر داستانی که پشت آنهاست در خاطرها می مانند. به علاوه داشتن یک پیش زمینه جالب برای اسم می تواند نکته بسیار خوبی برای پروفایل شما باشد و به بینندگان این امکان را بدهد که شما را کمی بهتر بشناسند.

پروفایل خود را جذاب کنید

حالا که یک نام کاربری جذاب و منحصر به فرد و به یاد ماندنی دارید و در سایت Twitch ساین آپ کرده اید، وقت آن است که پروفایل خود را درست کنید. هیچ چیزی از این بدتر نیست که وارد کانال یک استریمر شوید و ببینید که پروفایل آن خالی و بدون آواتار است. کاملا درست است. ممکن است که پر کردن پروفایل کار حوصله سربری باشد، مخصوصا وقتی همان ابتدا با یک صفحه خالی روبرو می شوید. اما هر گونه اطلاعاتی از هیچی بهتر است.

اگر هیچ ایده ای ندارید، در این قسمت چند نکته را توضیح داده ایم که می توانند باعث حرفه ای تر به نظر رسیدن پروفایل شما شوند:

از آواتار استفاده کنید. اگر نمی خواهید چهره خود را اضافه کنید، نیازی نیست. با این حال، کسی دوست ندارد باکس تصویر کاربر را خالی ببیند. در عوض، اگر در فتوشاپ مهارت دارید، برای خود یک لوگوی کوچک درست کنید. یا تصویر یک چیز خیلی ساده مثلا یک حیوان خانگی یا سریال انیمیشن مورد علاقه تان، اینها برای شروع خوب هستند. اینها را بعدا می توانید تغییر دهید.

در مورد استریم خود، اطلاعاتی به پروفایل اضافه کنید. بعضی افراد دوست ندارند اطلاعات شخصی مثل اسم، سن و مکان خود را در اینترنت و در اختیار غریبه ها قرار دهند، اما باید اطلاعاتی در مورد استریم خود در پروفایل قرار دهید. این اطلاعات می تواند شامل گیم های مورد علاقه، تجهیزاتی که استفاده می کنید و برنامه زمان بندی شده استریم شما باشد.

برنامه زمان بندی شده استریم برای استریمرهایی که برای وب سایت های تبلیغ کننده یا یک پارتنر فعالیت می کنند بسیار ضروری است. این زمان بندی به بینندگان یک ایده کلی و تقریبی از روزها و زمان هایی که شما آنلاین خواهید بود می دهد. حتی می توانید گیم هایی که قصد انجامشان را دارید نیز به آن اضافه کنید.

لینک کردن به رسانه های اجتماعی نیز یکی دیگر از ضروریات پروفایل است. زمانی که شروع به کار می کنید، توییتر مکانی عالی برای راه اندازی یک اکانت استریمر است. سپس می توانید از این شبکه ارتباطی برای ارتباط با سایر استریمرها استفاده کنید. با بزرگتر شدن این جامعه، می  توانید کانال دیسکورد خودتان را اضافه کنید و در آن این امکان را خواهید داشت که به طور خصوصی تر با بینندگان خود چت کنید.

نحوه شروع استریم کردن در Twitch 

استریمر

اکنون که دیگر اسم و پروفایل خود را دارید، زمان آن است که برای استریم کردن آماده شوید. این کار به راحتی کلیک کردن روی یک دکمه و رفتن به مرحله بعد نیست. ابتدا به کمی تجهیزات نیاز دارید که به قرار زیر می باشد:

یک کامپیوتر ویا یک کنسول

بیشتر استریمرها معمولا از طریق پی سی گیمینگ استریم می کنند. حتی اگر قصد داشته باشید بازی PS4  خود را استریم کنید، این گیم  پلی ها اغلب توسط یک PC با قاب کیس گیمینگ و از طریق کارت کپچر استریم می شوند. با این حال نترسید. اگر فقط یک کنسول دارید، باز هم امکان استریم کردن وجود دارد. 

پیشنهاد نرم افزار Twitch برای پی سی گیمینگ این است که ویندوز ۷ یا ویندوز جدیدتری داشته باشد، به همراه یک رم ۸ گیگ و یک پردازنده Intel Core i5 – 4670 یا یک مدل بهتر. ممکن است زیاد از حد تخصصی به نظر برسد، اما واقعیت این است که برای بیشتر پی سی گیمینگ ها تقریبا استاندارد است. اگر سیستم شما کمی کند است، همیشه می توانید تا حدی آن را تنظیم کنید. سی پی یو گیمینگ هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در بروز کالا محصول
بررسی قیمت قیمت سی پی یو گیمینگ

کارت گرافیک مورد نیاز شما به نوع گیم هایی که قصد استریم کردن آنها را دارید بستگی دارد. انجام بازی Skyrim  در بالاترین کیفیت به یک کارت گرافیک بهتر نیاز دارد تا استریم کردن یک امولاتور برای بازی سونیک. در هر حال، مثل هر کاری هر چه کارت گرافیک شما بهتر باشد، کیفیت بازی هم بیشتر خواهد بود. فقط در شروع، اگر سیستم شما بالاترین و بهترین مشخصات را ندارد، لطفا به خودتان سخت نگیرید.

در بروز کالا محصول
بررسی قیمت قیمت کارت گرافیک گیمینگ

همچنین به یک اتصال اینترنت مناسب نیاز دارید. در غیر این صورت، در جریان بازی، فرآیند استریم دچار اختلال خواهد شد. این روزها خانه های مدرن معمولا دارای اتصال اینترنت خوب و استانداردی هستند. بنابراین داشتن اینترنت پرسرعت و مناسب برای اکثر افراد، مشکل خیلی مهمی محسوب نمی شود.

همچنین می توانید مستقیما از ایکس باکس یا PS4 (پلی استیشن 4 یا کنسول بازی)  خود استریم کنید. این روش مناسب افرادی است کهPC  ندارند. با استفاده از PS4  خیلی ساده می توانید پروفایل Twitch را به PS4  خود متصل کرده و با استفاده از منوی share  لایو بگیرید. با استفاده از ایکس باکس نیز شما باید به اپ Twitch متصل شده و سپس مثل مورد قبل، خیلی ساده لایو بگیرید. مشکل اصلی این روش این است که نمی توانید استریم خود را به همان شکل نرم افزار PC  سفارشی سازی کنید. با این حال، در شروع کار، این یک روش بسیار مقرون به صرفه برای استریم کردن است.

نرم افزار استریمینگ

اگر برای استریم کردن می خواهید از پی سی گیمینگ استفاده کنید، به نرم افزار برادکستینگ نیاز دارید. مشهورترین این نرم افزارها XSplit و Open Broadcasting Software  یا OBS  هستند. و OBS  در حال حاضر، انتخاب محبوب اکثر استریمرهای حرفه ای است. نکته مهم در مورد OBS  این است که استفاده از آن بسیار آسان است. مهم نیست که چقدر در استفاده از تکنولوژی مبتدی هستید، OBS  کار را برای شما راحت می کند. به خصوص اگر از یکی از تنظیمات از پیش تعریف شده ای استفاده کنید که رایگان در اختیار اعضای کانال قرار می گیرد.

پس فقط یک مورد باقی می ماند که عبارت است از اضافه کردن منابع ارتباطی دلخواه روی استریم. رایج ترین این منابع وب کم و میکروفون هستند و تنظیم اینکه چطور می خواهید این وسایل روی صفحه کامپیوتر شما دیده شوند. همچنین می توانید منابعی مثل فالورهای اخیر، تاپ دونیتورها و (وقتی به مرحله تبلیغ کردن و همکاری در فروش رسیدید)، یک شمارشگر را نیز به صفحه خود اضافه کنید.

وقتی از چیدمان و طرح صفحه خود راضی بودید، فقط کافیست که کلید Twitch را بهOBS  اضافه کنید، در این مرحله، نرم افزار آماده اجراست.

میکروفون و وب کم

میکروفون برای استریمینگ یک ضرورت مطلق است. در غیر این صورت نمی توانید با افراد دیگری که استریم شما را می بینند ارتباط برقرار کنید. به استریم کردن مثل این فکر کنید که انگار دوستانتان دور شما جمع شده اند. آیا می نشینید و به آنها بی توجهی می کنید؟ معلوم است که نه.و اگر این کار را کردید، احتمالا دوستانتان دوباره به دیدن شما نمی آیند. همین موضوع برای بیننده ها هم صادق است، نبود میکروفون و هدست به معنی نبود بیننده است. در بروز کالا می توانید به بررسی لیست قیمت هدست بپردازید.

وب کم هم دل به خواهی است، اما بعضی افراد فقط استریم هایی را تماشا می کنند که از وب کم استفاده کنند، درست است، در این صورت این دست بیننده ها را از دست می دهید. برخی دیگر از افراد هم هستند که گیم پلی مورد علاقه شان را تماشا می کنند، با دوربین یا بدون دوربین. اگر در مورد استفاده از دوربین کمی خجالتی هستید یا کش اضافه ندارید، هم می توانید بدون دوربین و خیلی عالی استریم کنید.

کارت کپچر

کارت کپچر برای استریم ضروری نیست. مخصوصا اگر بخواهید با پی سی گیمینگ کار کنید یا مستقیم با PS4  یا ایکس باکس استریم کنید. اما اگر می خواهید با کنسول و از طریق پی سی گیمینگ استریم کنید لازم است برای کارت کپچر نیز هزینه کنید. نکته مهم در مورد کارت های کپچر این است که آنها این امکان را به شما می دهند که گیم های کنسولی مورد علاقه خود (از جمله گیم های کنسول های رترو) را استریم کنید، و در همین حال کنترل کاملی روی OBS  یا هر نرم افزار دیگری که انتخاب کرده اید نیز داشته باشید.

کارت های کپچر بی شماری در بازار وجود دارند، که هر کدام از آنها مزیت ها و معایب خودشان را دارند. بنابراین انتخاب کارت کپچر مناسب شما به ترجیحات و اولویت های خودتان بستگی دارد. برخی از معروف ترین برندها در این زمینه عبارت هستند از Elgato، Hauppauge و AVerMedia. 

شروع استریمینگ در Twitch چقدر هزینه دارد؟

گیم استریمر

خب، تا الان شما به این فکر می کردید که می خواهید استریم کردن در Twitch را شروع کنید اما بعد از اینکه در مورد این همه تجهیزات و وسایل خواندید احتمالا دچار شک شدید. خب، بله، تجهیزات زیادی برای استریم کردن مورد نیاز است، اما استریم کردن در Twitch یک سرگرمی پرهزینه نیست. فقط به این دلیل که استریمر مورد علاقه شما از بهترین تجهیزات و آخرین تکنولوژی روز (از جمله دو پی سی گیمینگ خیلی پیشرفته و گران قیمت و یک موس گیمینگ که ارزش آن بیش از درآمد شماست) استفاده می کند، به این معنی نیست که شما باید خودتان پول خرج کنید.

هنگام شروع استریم کردن در Twitch، واقعا نیازی نیست خیلی هزینه کنید. به این دلیل که احتمالا همین الان تجهیزات اصلی را که برای شروع استریم کردن نیاز است در اختیار دارید. اگر گیم های Twitch را تماشا می کنید و قصد دارید استریم کردن را به عنوان یک شغل دنبال کنید، پس خیلی نامحتمل است که هم کنسول نداشته باشید هم پی سی گیمینگ. به همراه آن کنسول یا PC  احتمالا یک هدست با میکروفون و انبوهی از گیم هایی که می خواهید انجام دهید نیز دارید. در واقع، اینها تمام تجهیزاتی هستند که شما لازم دارید. اکانت Twitch هم که مجانی است.

با شروع استریم کردن و رشد شما در این زمینه، وقت این می رسد که تجهیزات دیگری مثل وب کم یا کارت کپچر را به وسایل اضافه کنید. حتی حالا هم، حتما به دنبال گزینه های دست دوم بگردید. خیلی از کارت های کپچر، میکسرهای صوتی و حتی PCها به صورت دسته دوم در دسترس هستند و می توانید کسری از قیمت تجهیزات نو را بابت آنها بپردازید. اینها راه های بسیار خوبی برای اطمینان از این هستند که یک برند را دوست دارید یا نه، قبل از اینکه برای خرید یک مدل جدید و گران قیمت بخواهید خیلی هزینه کنید.

تبدیل شدن به یک استریمر Twitch موفق، موقعیت و بازی مناسب خود را پیدا کنید

خیلی از ما فکر می کنیم که بهترین راه برای شروع استریم کردن در Twitch، انتخاب معروف ترین گیم موجود و استریم کردن آن است. اما این موضوع اصلا این نیست. اگر شما وارد نرم افزار Twitch شده و بین گیم های محبوب و معروفی مثلFortnite  اسکرول کنید، عملا صدها نفر را پیدا می کنید که در حال استریم کردن یک گیم هستند، با حداکثر فقط یک یا دو بیننده. این نوع گیم ها برای شروع به کار یک استریمر جدید، بیش از حد اشباع هستند.

به جای این کار، بازی مناسب خودتان را پیدا کنید. شاید بخواهید بازی های اسپیدران را امتحان کنید یا به گیم های رترو علاقه مند باشید. با انجام گیمی که جزو ۲۰ گیم تاپ Twitch نیست، شانس بیشتری برای دیده شدن توسط افرادی که از همان بازی لذت می برند، خواهید داشت. البته شاید Fortnite  گیم مورد علاقه شما باشد و این چیزی باشد که شما بخواهید بازی کنید. در این حالت، شما مجبورید که شبکه خودتان را داشته باشید.

با پیدا کردن سایر استریمرها در دیسکورد یا توییتر یا حتی خود Twitch می توانید شروع به یکپارچه کردن خودتان با استریمرهای مختلف بکنید. این کار به شما کمک می کند که به عنوان یک استریمر پیشرفت کنید.

تماشای سایر استریم ها نیز ضروری است. این روش نه تنها یک راه عالی برای بررسی حریفانی است که گیم هایی مشابه شما بازی می کنند، (و این می تواند به ایده هایی در مورد چگونگی پیشرفت استریم خود شما منجر گردد)، بلکه راهی فوق العاده برای ارتباط برقرار کردن با سایر بینندگان نیز هست. پس وارد چت روم های استریمرها شده و چت کردن با آنها را شروع کنید.

با این حال، هرگز سعی نکنید آدم فروشی کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که در حال استریم کردن باشید و یک نفر تصادفی وارد استریم شما شود و به بینندگانتان بگوید که قصد دارد خودش استریم یک بازی را شروع کند. این کار نادرست و بی ادبانه ای است. با این حال، رفتن به داخل چت و پرسیدن سوالات و صحبت راجع به دیدگاه های خود به طور نرمال، روشی عالی برای شبکه سازی به روشی نامحسوس و دوستانه است.

استریم کردن در Twitch سخت و زمان بر است. بهترین کاری که می توان برای موفق شدن انجام داد راه اندازی و تجهیز تا حد امکان حرفه ای است و این که خودتان باشید. این کار ممکن است هفته ها، ماه ها یا سال ها طول بکشد، اما ثبات قدم و پشتکار نتیجه بخش خواهد بود.

اسپانسریابی برای کانال استریمینگ

استریمر

حال اگر همان تجهیزات اولیه مورد نیاز را نداشته باشید و بخواهید در زمینه استریمر پیشرفت کرده و تجارتی در آن ایجاد نمایید، حتما باید برای کانال استریمینگ خود اسپانسرهایی در نظر داشته باشید. صرفنظر از اینکه از کدام پلتفرم برای استریمینگ خود استفاده می کنید و یا نوع بازی ای که تولید می کنید، این امر برای همه استریمرها، امری ضروریست. یک اسپانسر خوب، باید اسپانسرینگ مناسبی برای استریم شما ارائه دهد و علاوه بر این، با برند مناسبی که با آن شریک هستید در ارتباط باشد- لازم به ذکر است که همه اسپانسرینگ ها لزوماً در دراز مدت ایده آل نیستند.

چه کسی اسپانسرینگ استریمرها را برعهده می گیرد؟ 

بسیاری از مشاغل، احتمالاً اسپانسرینگ استریمرها را برعهده می گیرند، زیرا نوع محتوای استریمینگ، در بسیاری از انواع کانال ها متفاوت است. به همین دلیل، برای استریمرها (به هنگام جستجوی اسپانسر) مهم است بدانند که می خواهند با چه مارک هایی در ارتباط باشند. اسپانسرینگ، همیشه به معنای حمایت مالی نیست. بلکه می تواند یک "برند ویال/ معامله تجاری" باشد که در آن، شرکت برخی از انواع محصولات مورد استفاده-که در ویترین استریم به نمایش گذاشته شده است- را به استریمر می فرستد.

با این اوصاف، اکثر اسپانسرینگ ها معمولاً از نوع حمایت مالی آن هستند، خصوصاً اگر صحبت از استریمرهایی با مراجعان بیشتر باشد. همواره هدف نهایی یک استریمر، دریافت حمایت های مالی است، اما یک معامله تجاری نیز می تواند موقعیت خوبی برای شروع باشد. درک "روند اسپانسرینگ" بسیار مهم است چراکه قراردادهای اسپانسرینگ معمولاً طولانی ترند. به طور کلی، اسپانسرینگ مالی معمولاً از طریق شرکت های سخت افزاری رایانه ای، توسعه دهندگان بازی یا نوشیدنی های انرژی زا انجام می شود، زیرا همه آن ها برندهایی هستند که مناسب بخش بازی می باشند.

اهمیت اسپانسریابی برای کانال استریمینگ چیست؟

استریمر

در صورتی که بخواهید به عنوان یک استریمر پیشرفت کرده و از این طریق کسب درآمد کنید، حتما باید اسپانسر خوبی داشته باشید. یک مورد مهم در این زمینه، کسب درآمد از اشتراک و کمک مالی است و مورد بعدی اسپانسرینگ است. معاملات با اسپانسرها متفاوت است زیرا اسپانسرینگ، کاری انجام می دهد که عضویت در کانال این کار را نمی کند. اسپانسرینگ این امکان را فراهم می کند که با یک کسب و کار، همکاری نزدیک تری داشته و به رشد قابل توجه کانال خود کمکی کرده باشید.

دریافت کمک مالی از سمت اسپانسرها مهم است، اما به رسمیت شناخته شدن از طرف این شرکت ها نیز به همان اندازه ارزشمند است زیرا آن ها می توانند به شما کمک کنند تا دامنه دسترسی تان گسترده تر شود. لایو استریمینگ (اصطلاحا پخش زنده) همیشه باعث افزایش تعامل آنلاین با مخاطب می شود و از این رو تعداد مخاطبان شما افزایش می یابد و هر چقدر بیننده بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای اسپانسریابی خوب برای محصولات خود خواهید داشت و مشارکت شما در مشاغل بیشتر می شود.

چگونه جستجوی اسپانسر برای استریم خود را آغاز کنیم؟

این امر در واقع بسیار ساده است، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با تمام اسپانسرهای مناسب برای استریم خود تماس برقرار نمایید. امید است که آن ها اسپانسرینگ شما را برعهده گیرند. از قبل، برندی که می خواهید با آن ارتباط برقرار کنید را انتخاب کنید. قبل از هر اقدامی، مهم است تصمیم بگیرید که کدام برندها مناسب استریم شما هستند. این امر به شما کمک می کند تا برندهای مناسب را انتخاب کنید و علاوه بر آن اسپانسریابی خوبی داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که اگر شما گزینه مناسبی برای یک اسپانسر خوب باشید به احتمال زیاد همچنان به حمایت از شما ادامه می دهند. پس از تعیین برند مناسب برای خود، باید پیشنهادهای خوبی برای اسپانسرینگ ارائه دهید تا بتوانید اسپانسرها را تحت تأثیر قرار دهید و به آن ها نشان دهید که به طور قطع می توانید به آن ها کمک کنید. اگر در نظر یک اسپانسر خوب، ارزش اسپانسرینگ داشته باشید، همیشه پیشنهاد معاملاتی خوبی از سمت وی خواهید داشت.

درباره برندهای مورد علاقه خود تحقیق کنید

حتما در مورد برندهایی که مناسب استریم خود می دانید تحقیق کنید. دانستن اینکه آیا یک اسپانسر، متناسب با مخاطبان شماست یا خیر یک طرف قضیه هست، ولی طرف دیگر آن این است که نشان دهید از کسب و کار آن ها و کارهایی که انجام می دهند آگاهی دارید و به آن ها این تصور را بدهید که برند آن ها را واقعاً دوست دارید- که باید به طور طبیعی نیز این طور یز باشد چراکه آن ها مخاطبان شما را مورد هدف قرار می دهند.

برای درخواست اسپانسرینگ از برندها، pitch خود را بسازید

هنگامی که برای شروع ارتباط با برندها آماده شدید، باید پروپوزال مناسبی ترتیب دهید تا بتوانید شروع خوبی داشته باشید. زمانی که به صورت حرفه ای به یک برندی نزدیک شدید حتما جواب می گیرید. شما همیشه می توانید پیچی ایجاد کنید که هر بار با یک اسپانسر احتمالی جدید صحبت کنید و از آن بهره گیرید. در این پیچ (pitch)، لازم است به معرفی خود، استریم خود- و اینکه چرا باید برندی استریم شما را حمایت کند- بپردازید.  برندهای معروف معمولاً پیشنهادهای زیادی برای اسپانسرینگ دریافت می کنند، بنابراین حتما پیچ مناسبی داشته باشید تا در میان انبوه جمعیت از بقیه متمایز شوید.

آیا به دنبال یک اسپانسر استریمر در ایران هستید؟

در آخر خبر خوشی برای عزیزانی که می خواهند به عنوان استریمر فعالیت کنند داریم. فروشگاه بروز کالا قصد دارد به عنوان اسپانسر گیمینگ در کنار استریمر های خلاق و هدفمند بوده و جدا از اینکه شما یک استریمر تازه کار هستید یا حرفه ای، خدماتی را در این زمینه ارائه دهد. شما با این اسپانسر دیگر نه نگران قیمت پاور گیمینگ خواهید بود و نه چیز دیگری. می توانید بهترین مادربورد گیمینگ ارزان قیمت را تهیه کرده و گیم خود را پیاده سازی کنید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا مشاوره بیشتر می توانید با مشاوران بروز کالا تماس گرفته و بدون دغدغه مالی از همین امروز شروع کنید نه از شنبه. بروز کالا تا انتها، قدم به قدم، آهسته اما پیوسته با شما خواهد بود.

همچنین بخوانید: چگونه از دوربین PS5 برای پخش آنلاین گیم پلی استفاده کنیم