آخرین بروزرسانی پچ 1.1 سایبرپانک 2077

 استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)به تازگی ، بروزرسانی نسخه‌ی ۱٫۱ بازی Cyberpunk  2077 را در اختیار کاربران قرار داد و هم اکنون کاربران می توانند اولین بروزرسانی بزرگ سایبرپانک 2077 را که پچ 1.1 نامیده می شود ، برای کنسول های خانگی  پلی استیشن ، ایکس باکس و رایانه های شخصی دریافت نمایند. همچنین نسخه گوگل Stadia  بازی  سایبرپانک  2077 نیز آپدیت شده است. 
طبق گفته سازندگان ، پچ 1.1 باگ ها و ایرادهای مختلفی را در بازی رفع کرده و بعضی از مشکلات اساسی که طی چند مرحله عملا تجربه ی سایبرپانک 2077 را برای عده ای ناممکن می کردند ، با آین آپدیت از بین می روند. هرچند درنهایت سی دی پراجکت رد می گوید که یکی از اهداف اصلی پچ 1.1 آن است که بازی  Cyberpunk  2077 را آماده ی دریافت به روزرسانی های بعدی کند. 
با توجه به اینکه این بازی تاکنون دارای نقص‌ها و مشکلات کدنویسی بسیاری بوده ، مدیران « سی دی پراجکت » قول داده‌اند طی دو پچ بزرگ ، ایرادهای آن را رفع نمایند .
طبق اطلاعات دریافت شده ، این بروزرسانی جدید به بهبود کیفیت فنی و افزایش پایداری اجرای گیم‌پلی خواهد پرداخت.
CD Projekt می گوید این پچ باعث بهبود استفاده از حافظه بازی و رفع اشکالات خرابی خواهد شد.
پچ 1.1 سایپربانک  2077  اکنون در Steam و GOG در دسترس است و باعث ایجاد طیف وسیعی از بهبودهای ثبات ، رفع اشکالات و سایر پیشرفت های بازی می شود.  
CD Projekt در اطلاعیه وصله گفت : "در این بروزرسانی ما بر بهبود ثبات مختلف متمرکز شده ایم که می توانید در یادداشت های وصله زیر مشاهده کنید. ما این کار را در وصله 1.2 و سایر به روزرسانی های آینده ادامه خواهیم داد و هم زمان ما به رفع اشکالاتی که با آنها روبرو هستید و گوش دادن به نظرات شما درباره چگونگی بهبود تجربه کلی بازی ادامه خواهیم داد."پچ  1.1 در رایانه های شخصی ، کنسول ها و Stadia وجود دارد. در این به روزرسانی  که زمینه ایجاد وصله های بعدی را فراهم می کند ، ما بر روی بهبود ثبات و رفع اشکالات مختلف تمرکز کردیم.  
این به روزرسانی در Steam تقریباً 5.4 گیگابایت و در GOG با 1.1 گیگابایت سبک تر ارائه می شود. 


مزایای بروزرسانی جدید
بهبودهای مختلف ثبات از جمله  بهبود استفاده از حافظه در سیستم های مختلف درون بازی: شخصیت ها ، تعاملات ، پیمایش ، فیلم های درون بازی (اخبار ، تلویزیون و غیره) ، شاخ و برگ ، اثرات لیزر ، مینیماپ ، دستگاه ها ، هوش مصنوعی ، ترافیک خیابان ، سیستم آسیب به محیط زیست ، مربوط به CPU و موارد دیگر. 
رفع اشکال مختلف (از جمله ذخیره بارگیری ، باز / بسته شدن بازی و نقطه بازگشت).
مشکلات حل شده 
حل مشکل بلافاصله خاتمه یافتن تماسهای Delamain  و دریافت نکردن آن ها در Epistrophy .
حل مشکل دریافت نکردن تماس از Delamain توسط بازیکنان هنگام نزدیک شدن به وسایل نقلیه مربوطه در Epistrophy 
حل مشکل غیرممکن بودن بیرون آمدن از ماشین در The Beast in Me: The Big Race.
مشکلی که در آن بازیکنان می توانند دریافت تماس و پیام را پس از دور شدن از منطقه A Day In The Life متوقف کنند ، رفع شد.
مورد نامعتبر را از غنیمت حذف کرد.
مشکلی را حل کرد که بتوان مسیر حرکت نارنجک را در حالت عکس نشان داد و این بار رنگ ذرات ثابت وقتی از نزدیک مشاهده می شوند صورتی به نظر می رسند.
مشکلی را حل کرد که دکمه "ادامه" در منوی اصلی می تواند پایان بازی را ذخیره کند.


مخصوص PlayStation
بهینه سازی عملکرد جمعیت در PlayStation 4 Pro و PlayStation 5.
رفع اشکال های مختلف در PlayStation 4.
مخصوص Xbox
استفاده از حافظه برای ایجاد شخصیت ، آینه ها ، اسکن ، کنترل از راه دور دوربین ، منوها (موجودی ، نقشه) در Xbox One ، Xbox One X و Xbox One S بهبود یافته است.
مخصوص PC
اکنون دستیابی به دستاوردها در حالت آفلاین Steam امکان پذیر خواهد بود. 
توجه: حالت آفلاین قبل از شروع بازی باید فعال شود. این تغییر به صورت عطفی عمل نمی کند.
.