تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite SM-P615


بعد از موفقیت شرکت سامسونگ در تولید و ساخت 6Galaxy Tab S ، اینبار با نسخهی آپدیت شده Lite روبهرو هستیم که از بسیاری جهات با یکدیگر تشابه دارند. 
تبلت  6Galaxy Tab S Lite یک تبلت معمولی نبوده و یکی از مدل های میان رده و بالارده شرکت سامسونگ است و برای پردازش کارهای حرفهای طراحی شده است ولی کمی ضعیف تر از مدل های پرچم دار عمل میکند. 
اگر برای پیشبرد کارهایتان به یک تبلت پیشرفته نیاز دارید ، به کمک این مدل از تبلت و با قلم  S Pen می توانید کارهایتان را با سرعت بیشتری انجام دهید. 
طراحی 
این تبلت از طراحی بسیار شیک و خوش ساختی برخوردار است و در هنگام کار با این تبلت حس خستگی به کاربر دست نمی دهد.
تبلت سامسونگ 6TAB S LITE با نمایشگر بزرگ 10.4 اینچی در ابعاد 7×154.3×244.5 میلیمتر و وزن 467 گرم طراحی شده است که سنگین به نظر می رسد ولی به دلیل خوب پخش شدن 467 گرم در تمام نقاط تبلت ، سبک می باشد.
صفحه نمایش این تبلت دارای رزولوشن FHD 1920 x 1080 با تراکم پیکسلی 224 پیکسل بر اینچ بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. 
تبلت  6Galaxy Tab S Lite از بدنهای با جنس آلومینیوم بهره مند شده و دارای قلم بینظیر S Pen و کاور مخصوص کتابی است. 
شرکت سامسونگ در طراحی این تبلت با حذف دکمه home حرکت جسورانه ای انجام داده است. همچنین در این مدل ، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش دیده نمیشود و شرکت سامسونگ فقط به قفل گشایی این تبلت توسط قابلیت تشخیص چهره اکتفا کرده است. 
در هنگام استفاده از تبلت 6Galaxy Tab S Lite حس مدرن بودن که در نوع خود یک مزیت به حساب می آید ، به کاربر القا میشود.
این تبلت از طراحی ساده ای برخوردار است و در پنل پشتی این تبلت فقط یک دوربین و نام برند سامسونگ وجود دارد. 
این تبلت در 3 رنگ خاکستری ، آبی و صورتی ارائه شده است.
با هک های مطالعه آماده شوید
همراهی با سخنرانی ها نسیم S Pen است. هنگام یادداشت برداری می توانید ابتدا نقطه بزنید و بعداً رنگ ها را تغییر دهید. هنگام ذخیره با برچسب های قابل جستجو ، سریعاً یادداشت ها را مرتب کنید. حتی مستقیماً روی PDF بنویسید تا درهم و برهمی مطالعه را کاهش دهید. وقتی سرانجام زمان کرانچ فرا رسید ، منظم و آماده خواهید بود.


سخت افزار و سیستم عامل 
تبلت 6Galaxy Tab S Lite دارای چیپست Exynos 9611 ، پردازنده قدرتمند Octa-Core و پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 است که این تبلت را در اجرا و پردازش بازی های نسبتا سنگین و نیمه سنگین توانمند می کنند. این تبلت دارای فضای ذخیره سازی داخلی 64 گیگابایتی و همچنین یک رم 4 گیگابایتی می باشد که باعث افزایش سرعت این تبلت شده و دارای قدرت پردازش چند برنامه هم زمان است. 
این تبلت به اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0 مجهز شده تا از تمامی جهات ، یک تبلت به روز باشد. همچنین با این اندروید شما قادر به استفاده از تمام قابلیت های نرم افزاری هستید. 
می توانید اندروید این دستگاه را هنگام ارائه نسخه های جدید تر سیستم عامل ، توسط خود شرکت سامسونگ اپدیت و بروزرسانی نمایید.
این تبلت همچنین از قابلیت وصل شدن به TV بهره مند شده و از کیبورد جهت استفاده برای سهولت کار و تایپ کردن ، پشتیبانی می کند. 
این تبلت از تراشه اگزینوس 9611 با پردازنده هشت هسته ای (4x2.3 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53) بهره مند شده است و فرکانس آن 2.3 گیگاهرتز می باشد. 
باتری
تبلت سامسونگ TAB S6 LITE دارای باتری لیتیوم- پلمیر با ظرفیت 7040میلی آمپر ساعت است که به وسیله درگاه USB Type-C شارژ شده و قابل تعویض است. کاربر می تواند با یکبار شارژ کردن باتری ، به مدت 1 روز کامل فیلم تماشا کرده ، موسیقی گوش داده یا بازی کند. همچنین در صورت استفاده نکردن از تبلت ، باتری قادر است تا چند روز تبلت را روشن نگه دارد.
دوربین 
این تبلت Lites6 سامسونگ دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسل 1.12 میکرومتر از نوع واید می باشد. این دوربین قادر است تصاویر را با قابلیت HDR وپاناروما ثبت کرده و با کیفیت p1080 با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. دوربین سلفی گلکسی تب LiteS6 نیز مجهز به سنسور 5 مگاپیکسلی است و می تواند ویدئوهایی با رزولوشن 1080 پیکسل ثبت کند و سرعت تصاویر نیز 30 فریم بر ثانیه است. همچنین قادر به برقراری تماس های تصویری بسیار با کیفیت است.
چرا تبلت 6Galaxy Tab S Lite  بخریم؟
یکی از دلایل خرید تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب اس6 لایت ، قلم هوشمند جذاب S Pen است. کاربر با خریداری قاب کتابی سامسونگ ، می تواند این قلم را در نگه دارنده آهنربایی ویژه آن قرار دهد تا حمل دستگاه آسانتر شود. 
قیمت گلکسی تب اس6 لایت از مدل قبلی یعنی گلکسی تب اس 6 ارزانتر و مناسبتر بوده و همین موضوع سبب می شود که کاربران زیادی به تهیه این محصول اقدام می نمایند. 
گلکسی تب 6LiteS از بلوتوث ۵ ، وای فای و شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می کند و روی بدنه آن ، یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری طراحی شده است. 
همچنین از تکنولوژی دالبی اتمس و اسپیکرهای تیون شده در بدنه تبلت Lites6 سامسونگ جهت بهبود تجربه صوتی کاربران ، توسط شرکت AKG استفاده شده است. 
قیمت تبلت  6Galaxy Tab S Lite 7,600,000  تومان است.
برای خرید این تبلت میتوانید به لینک زیر مراجه کنید .

خرید تبلت s6s
 


در خرید تبلت چه نکاتی مهم است؟
نگرانی خرید یک تبلت خوب همواره از نگرانیهای خرید سایر کالاهای دیجیتالی مثل خرید موبایل و یا لپتاپ بیشتر میباشد و علت آن را میتوان کارایی تبلت دانست که هر دو کارایی موبایل و لپتاپ را اکثرا پوشش میدهد. 
پارامترهای مورد توجه در انتخاب و خرید تبلت  :
سیستم عامل
عملکرد و قدرت پردازشی
صفحه نمایش
طراحی
ظرفیت و طول عمر باتری
دوربین
حافظه داخلی و مموری
اتصالات و ارتباطات
محافظ صفحه گلس تبلت سامسونگ6Galaxy Tab S Lite
صفحه LCD تبلت به علت ابعاد بزرگش به شدت در معرض خطر بوده و شما میتوانید با استفاده از یک گلس قدرتمند ، از صفحه نمایش حساس تبلتتان به بهترین شکل محافظت کنید. قیمت صفحه نمایش بسیار زیاد بوده و برای تعمیر و تعویض LCD تبلت باید هزینه زیادی بپردازید ولی با خرید محافظ صفحه گلس تبلت سامسونگ 6Galaxy Tab S Lite  میتوانید از صرف این هزینه ها جلوگیری کرده و به بهترین شکل از صفحه تبلتتان محافظت کنید.
قیمت خرید محافظ صفحه تبلت سامسونگ 6Galaxy Tab S Lite کاملا متناسب با ویژگیهای آن میباشد و حدودا بین  88,000 تومان تا ۳۲۰٫۰۰۰ تومان است.


هندزفری موبایل
هندزفري يکي از وسايل پرکاربرد براي شنيدن موسيقي يا مکالمه است و به شما امکان شنيدن صداي پخش شده از ديگر وسايل الکترونیکی را مي دهند. 
اين وسايل پرکاربرد ، معمولا به همراه تلفن هاي همراه و يا MP3-Player ها ارائه می شود و این امکان را ایجاد می کند که صدا  فقط در گوش شما پخش شده و در فضاي بيرون پخش نشود. 
انواع هندزفري
هندزفري ها به طور کلي در دو گروه باسيم و بي سيم دسته بندی می شوند.
1-    هندزفري هاي با سيم : اين مدل هندزفري ها توسط يک سيم که يک سر آن به بلندگو ها و سر ديگر آن به يک فيش صداي استريو (جک 3.5 ميليمتري) وصل است ، صدا را از سایر دستگاه ها (موبايل ، تبلت و .... ) به گوش شما انتقال میدهند. 
طراحي هاي متنوعی در اين مدل هندزفري ها استفاده شده است. يکي از این طراحي هاي خلاقانه ، داشتن سيم با حالت زيپي است يعني سيم هاي هندزفري ها در دو بخش و يک زيپ طراحي شده اند و شما قادر هستید با باز و بسته کردن این زیپ فاصله میان دو گوشی هندزفری را کم یا زیاد کنید. اين زیپ ، مشکل پيچش سيم هاي هندزفري به یکدیگر را تا حد زيادي حل می کند. اين مدل هندزفري ها به طور معمول قيمت پاييني داشته و در بازار به فراواني یافت می شوند و در انواع و اقسام مختلفي ساخته شده اند.  
2-    هندزفري هاي بي سيم : همان گونه که از نامشان پيداست ، اين مدل هندزفري ها براي اتصال به ساير دستگاه ها نيازي به سيم ندارند  و برای اتصال به دیگر دستگاه ها  از روش هایی مثل بلوتوث و NFC بهره ميبرند. اين نوع هندزفري ها باتري دار بوده و براي استفاده بايد شارژ شوند. مدت زمان نگهداري شارژ به ظرفيت باتري هاي اين هندزفري ها بستگی دارد. 
مزيت اين هندزفري ها نسبت به هندزفري هاي با سيم اين است که برای شما اين امکان را ایجاد می کند که در فواصل دور نیز بتوانید به مکالمه يا گوش دادن موسيقي بپردازيد. استفاده از اين مدل هندزفري اغلب به افرادي که دائم در حال رانندگي هستند ، توصيه مي شود. 


طراحي
هندزفري ها با طراحي هاي مختلفي در بازار عرضه می شوند. 
گوشي هاي هندزفري های باسیم ، در انواع مختلفي ساخته می شوند. بعضی از آنها قسمتی نگه دارنده که پشت گوش قرار مي گيرد دارند. برخي ديگر نيز به وسیله چند بخش نگه دارنده درون گوش جای مي گيرند. 
هندزفري هاي بلوتوثی در دو نوع ساخته می شوند. برخي از آن ها درون گوش قرار گرفته و به وسيله يک قلاب که پشت گوش قرار میگیرد سر جاي خود محکم مي شوند. نوع ديگر نيز به به طور کامل پشت گوش قرار مي گيرند و گوشي آن ها از قسمت جلويي گوش ، درون گوش جای مي گيرد. 
فرکانس
به نوع صداي زير و بم پشتیبانی شده ، فرکانس گفته می شود. هرچقدر که میزان فرکانس صدایی کمتر باشد ، صدا هاي بم با قدرت بيشتري به گوش شما مي رسند. فرکانس هاي بالاتر ، به صداي زیر مربوط هستند. 
فرکانس هندزفري ها بین 20 هرتز تا 20هزار هرتز است ، چرا که فرکانس شنوايي انسان نيز بين اين دو مقدار قرار دارد. برای مثال اگر هندزفري فرکانسي بين 25 تا 10000 هرتز داشته باشد ، صداهاي زير و بم را نیز در اين محدوده پشتيباني مي کند.
حساسيت 
حساسيت به معنای میزان فشار صدا بوده و با واحد دسيبل dB اندازه گيري مي شود. 
کمترين صدا از حساسيت 0 دسيبل برخوردار است و بلند ترین صدایی که به گوش انسان نيز آسيب مي زند دارای حساسيت 85 دسيبل است. 
توجه داشته باشيد که ميزان حساسيت هندزفري در سلامت گوش شما در دراز مدت تاثیر می گذارد ، بنابراین باید يک هندزفري با حساسيت مناسب انتخاب کنید تا گوش شما در دراز مدت دچار آسيب نشود. 
امپدانس 
جريان برق در دراز مدت باعث ایجاد صداي خش خشي در هندزفری می شود که جهت جلوگيري از اين امر ، به طور معمول در هندزفري ها مقاومتی قرار داده مي شود که با واحد اهم اندازه گيري مي شود. امپدانس هندزفري ها بين 16 تا 32 اهم بوده و هر چه اين مقدار بيشتر باشد ، توانايي هندزفري در حذف صدا هاي مزاحم نیز  بيشتر خواهد بود. 
برد هندزفري
برد هندزفري بیانگر فاصله اي است که هندزفري شما می تواند در صورت دور شدن از تلفن همراه ، صدا را در آن فاصله منتقل کند. اين برد به طور معمول براي فضاهاي باز در نظر گرفته می شود و چنانچه شما با هندزفري در پشت ديوار اتاقي با ضخامت 50 سانتي متر قرار گرفته و تلفن خود را در داخل اتاق قرار دهيد ، شاید نتوانید صدايي بشنوید. برد هندزفري ها اغلب جنبه تبليغاتي دارند و معمولا اين معيار مخصوص هندزفري هاي بي سيم است. در واقع برد واقعي کمتر از آن چيزي است که شرکت های سازنده بيان مي کنند. 
کنترل هندزفری ها
به طور معمول هندزفری های باسیم ، یک دکمه برای پاسخ دادن به تماس و همچنین قطع و وصل پخش موسیقی دارند. همچنین ممکن است دارای دکمه های دیگری برای کنترل میزان صدا در هندزفری باشند. در هندزفری های بلوتوثی نیز علاوه بر دکمه قطع و وصل مکالمه ، معمولا دکمه های کنترل صدای مستقل نیز تعبیه شده است.
اگر شما به دنبال خرید يک هندزفري براي رانندگي هستيد ، توصیه می شود هندزفري هاي بلوتوثي با قيمت بين 50 تا 400 هزار تومان را انتخاب نمایید ولی چنانچه از هندزفری فقط براي شنيدن موسيقي و يا ديگر کار هاي روزمره استفاده می کنید ، دیگر نيازي به صرف هزينه هاي بالا براي خريد هندزفري هاي بي سيم نداريد و هندزفري هاي باسيم نيز قادر به رفع نيازهای شما خواهند بود.