راهنمایی های بروزکالا در مورد خرید آنلاین

خرید آنلاین راحت ، آسان و سریع است. ما می توانیم هر وقت بخواهیم خرید کنیم ، قیمت ها را مقایسه کنیم و خریدهایمان را به درب ورودی تحویل دهیم. از همه بهتر ، هیچ خط و پارکینگ سوپرمارکت برای مذاکره آنلاین وجود ندارد.
شما میتوانید با فالو کردن اینستاگرام بروزکالا یا عضو شدن در لینکدین بروزکالا میتوانید با خیال راحت و به آسانی هر آنچه که میخواهید و نیاز دارید ، بصورت آنلاین خریداری کنید.
خرده فروشی دیگر "آجر و ملات" نیست ، بلکه "کلیک و سفارش" است. در سال 2013 ، از هر 5 نفر یک نفر در ایالات متحده تمام خریدهای کریسمس خود را به صورت آنلاین انجام می داد. ما فقط برای مشاهده موارد به فروشگاه ها مراجعه می کنیم ، اما سپس به خانه می رویم تا آنها را با قیمت ارزان تر به صورت آنلاین خریداری کنیم. اگر ما به فروشگاهی برویم ، صرفاً جهت برداشتن وسایلی است که قبلاً بصورت آنلاین خریده ایم (اجتناب از هزینه حمل و نقل و لذت بردن از خرید).


اما از آنجا که خرید راحتتر از خانه خود به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل می شود ، اطمینان از یک تجربه خرید آنلاین ایمن بسیار مهم است. روزانه داستان هایی از کلاهبرداران و هکرهای آنلاین وجود دارد ، اما واقعیت این است که مجرمان سایبری کمتر از تلفن ، ایمیل یا رستوران اطلاعات کارت اعتباری شما را از طریق اینترنت به دست می آورند. حتی در این صورت ، خرید اینترنتی ایمن نیاز به هوشیاری بیشتری دارد.

نصیحت های گروه بروزکالا در مورد خرید آنلاین:

  • همیشه جزئیات محصول را بررسی کنید

نخواندن توضیحات محصول یک اشتباه است. مشکلی که امروزه اکثر مصرف کنندگان آنلاین دارند این است که آنها بیشتر تصمیمات خرید خود را بر اساس تصویر محصول نمایش داده شده می گیرند. آنها برای خواندن و درک مطالب مورد نیاز نیست. برای جلوگیری از رنج بردن از یک مورد بد پشیمانی خریدار ، همیشه قبل از اضافه کردن مورد در سبد خرید ، اطلاعات محصول را بررسی کنید فریب تصاویر ویرایش شده و فتوشاپی را نخورید که ممکن است ظاهر واقعی مورد را مخدوش کند.

  • هزینه های حمل و نقل را بررسی کنید

در این قانون آمده است که یک فروشگاه خرده فروشی آنلاین باید سفارشی را در زمان تعیین شده هنگام خرید یا همانطور که در تبلیغات آن مشاهده می شود ، ارسال کند. در مواردی که مهلت زمانی ذکر نشده باشد یا در معرض تغییر باشد ، محصول باید در حدود 30 روز پس از ثبت سفارش تحویل داده شود. هزینه حمل و نقل نیز بسته به موقعیت مکانی ، هزینه ، اندازه و تاریخی که می خواهید سفارش خود را تحویل بگیرید متفاوت است. اکثر شرکت ها "حمل و نقل رایگان" را برای سفارشات عمده یا سفارشات بیش از مقدار مشخص اعمال می کنند. این می تواند یک روش خوب برای صرفه جویی در هزینه باشد اما مصرف کنندگان را که می خواهند به سادگی یک یا دو مورد بخرند ، دلسرد می کند.

  • مقایسه قیمت محصولات مشابه

هنگام مقایسه قیمت محصولات ، هدف شما خرید بهترین محصول با بهترین قیمت است. در حالی که برخی از مصرف کنندگان با کمال میل پول خود را صرف خرید کالاهای با تخفیف و با قیمت پایین می کنند ، اما برخی دیگر نسبت به این معاملات و تخفیف های "خیلی خوب برای درست بودن" احتیاط می کنند. به هر حال آیا قیمت پایین به معنای کیفیت پایین نیز نیست؟ بهترین راه برای گرفتن انفجار بیشتر ، تشخیص دقیق قیمت و کیفیت محصول است.

  •  مشخصات محصولات را بخوانید

یک راه ساده برای یافتن بهترین محصول یا مورد ، بررسی محصولات است. راهنماهای خرید و بررسی محصولات به شما کمک می کند تا موارد زیادی را در مورد کالایی که قصد خرید آن را دارید بیاموزید. برخی از بررسی های کاربران می تواند انتظار جامع و واقع بینانه ای از مورد به شما بدهد. این موارد براساس تجارب واقعی مشتری ساخته شده و به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا مایل به خرید محصول هستید یا خیر.

  • حقوق خود را بشناسید

هر فروشگاه تجارت الکترونیکی و آنلاین سیاست هایی در رابطه با روند خرید اقلام خود دارد. آنها ممکن است سیاست های سختگیرانه ای برای بازگشت کالا داشته باشند. برخی از فروشگاه ها پس از باز شدن بسته ، بازگرداندن کالاهایی مانند وسایل الکترونیکی و کالاهای شخصی را ممنوع می کنند. به عنوان مشتری ، این حق شماست که از سیاست های بازپرداخت و بازگشت فروشگاه مطلع شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حقوق خود می توانید به صفحات راهنمای سایت مراجعه کرده و یا با خدمات مشتری تماس بگیرید.
همانطور که در ابتدا گفتیم ، بروزکالا سایتی مطمئن بوده و دارای محصولات فراوان و گوناگونی است.
شما به راحتی می توانید با فالو کردن پیج اینستاگرام بروزکالا یا عضو شدن در لینکدین بروزکالا از محصولات جدید یا تخفیفات سایت ما خبردار شوید.