آخرین اخبار بیت کوین

یک روز دیگر ، یک رکورد همیشگی دیگر - بیت کوین در موج آخر هفته 24K دلار فروخت

بیت کوین (BTC) توسط فرد یا گروهی مستعار به نام Satoshi Nakamoto در سال 2008 اختراع شد و اولین ارز رمزپایه ماندگار در جهان است که در جایی که چندین دهه آزمایش نقدی دیجیتال ناموفق بود ، موفق شد.

سیاست پولی بیت کوین از طریق ترکیبی منحصر به فرد از نرم افزار ، رمزنگاری و مشوق های مالی به جای هوی و هوس اشخاص ثالث مورد اعتماد اجرا می شود. شبکه بیت کوین توسط یک پایگاه داده قابل تأیید رمزنگاری و قابل تأیید به نام بلاکچین تأمین می شود - که خود یک پدیده فناوری است.

اکوسیستم بیت کوین از یک شبکه جهانی از سهامداران تشکیل شده است ، از جمله معدنچیانی که شبکه را ایمن می کنند و صدور ارز بیت کوین را هدایت می کنند ، بازرگانانی که در مورد این دارایی کاملاً مبتنی بر بازار گمانه زنی می کنند و سازندگانی که روی مردم به پارادایم ارز رمزنگاری شده کار می کنند.

در Cointelegraph ، ما در حال شرح داستان مداوم بیت کوین و ظهور یک سیستم مالی بدون مرز و بدون مرز هستیم. از زمان نوشتن مقاله سفید بیت کوین توسط ساتوشی چه تغییری کرده است؟ معاملات بیت کوین طی این سالها چگونه پیشرفت می کند ، بهترین روش های سرمایه گذاری در بیت کوین کدامند و آینده بیت کوین چه تاثیری بر پذیرش بلاکچین دارد؟ ذینفعان صنعت چگونه می توانند بیت کوین را به یکی از پایه های اصلی زندگی مردم تبدیل کنند و آیا سیستم های فعلی و میراث این تغییر را می پذیرند یا می جنگند؟
بیت کوین در Coinbase به بالاترین قیمت همیشگی خود یعنی 24،210 دلار رسید زیرا نوسانات اطمینان می دهد که گاو های آخر هفته هنوز انجام نشده اند.

در ادامه معاملات تعطیلات آخر هفته بازارها ، بیت کوین (BTC) در تاریخ 19 دسامبر به بالاترین سطح خود در تاریخ رسید.

قیمت بیت کوینBTC به بالاترین رکورد دیگر رسید
داده های حاصل از بازارهای Cointelegraph و Tradingview نشان داد که BTC / USD فقط سطح رکورد خود را در این هفته کاهش می دهد و در Coinbase قبل از تغییر قیمت به 24،210 دلار می رسد.

نوسانات بالا بود ، همانطور که بالاترین رقم قبلی 23،777 دلار جای خود را به قبل از مقاومت دوباره داد. طبق داده های دفتر سفارش مبادله ، فروشندگان با قیمت 24000 دلار آماده هستند ، در حال حاضر آن منطقه یک مانع روانی تشکیل می دهد که در حال حاضر مورد حمله گاوها قرار دارد.

" یک رکورد دیگر همیشگی در ساعت های آخر هفته؟" مایکل ون د پوپه ، تحلیلگر بازارهای Cointelegraph ، توییت کرد و به شدت به انرژی تجدید شده در بازارهای بیت کوین چشم دوخت.

معامله گران هشدار می دهند که 18.5 دلار همچنان برای تماشا پشتیبانی می کند
این حرکت روندی را ادامه داده است که در هفته های اخیر ایجاد شده است ، اقدام قابل توجهی در قیمت ها در تعطیلات آخر هفته اتفاق می افتد و در طول هفته نیز ادامه دارد.

در همین حال ، ون دی پوپه روز شنبه با احتیاط احتیاط کرد ، و استدلال کرد که حمایت مهم هنوز در نمودار BTC / USD با 18،500 دلار بسیار پایین تر است.

وی خلاصه کرد: "چنین تجمعات عمودی برای مدت طولانی پایدار نیستند. بنابراین ، در بعضی مواقع تصحیح انجام می شود. با این حال ، پیش بینی زمان وقوع هر کسی حدس کسی است زیرا بیت کوین ممکن است به راحتی به 30000 $ برسد و سپس شاهد اصلاح 30٪ باشد."

همین حالا میتوانید با مشاوران  ما در سایت بروز کالا تماس بگیرید  و خرید راحت و متفاوتی رو تجربه کنید