اخبار بازی CyberPunk 2077

هفتۀ گذشته ، پس از هفت سال طولانی ، Cd Projekt Red Cyberpunk 2077 را منتشر کرد و باعث هرج و مرج دنیای گیمینگ شد. روز جمعه ، سونی بازی را از فروشگاه کنسول بازی .پلی استیشن Playstation خود بیرون کشید ، زیرا بازیکنان صدها اشکال و باگ از جمله تعداد زیادی اشکال گرافیکی را از بازی پیدا کردند.
این اتفاق ممکن است برای هیجان انگیزترین بازی دهه ، رسوایی بزرگی شود. سوالاتی در مورد زمان بحران ، در مورد توافق نامه های عدم افشای اطلاعات ، در مورد طمع شرکت ها مطرح شده است. و در مورد اینکه چرا نزدیک به چهار میلیون بازیکن کنسول در مورد وضعیت بازی که پیش از این سفارش داده اند گمراه شده اند.


به نظر می رسد تأثیرات ناشی از انتشار بازی، تأثیر بیشتری نسبت به خود بازی در صنعت داشته باشد. زیرا Cyberpunk بازی دهه یا بازی سال نیست و حتی بازی ای نیست که باید بخرید مگر اینکه یک کنسول نسل بعدی یا یک کامپیوتر جک شده داشته باشید. این یک تجربه سرگرم کننده و در عین حال عمومی است که با ایجاد فشار بر روی سازندگان آن و پایان دادن به آن ، بهبود می یابد.
شما به عنوان V بازی می کنید ، یک قهرمان که سفرش به یکی از سه روش آغاز می شود - به عنوان یک کودک خیابانی ، که در میله ها و کوچه پس کوچه های شهر شبانه می جنگد. به عنوان یک عشایر ، زندگی خود را به عنوان مکانیک در حاشیه شهر خراش می دهند. یا به عنوان یک گروه ، نوعی روان پریشی مارتینی ، آمریکایی روانی که در Arasaka Corporation کار می کند ، یک مگاکرپ دیستوپی است که برای کنترل جهان در حال رقابت است. این خطوط داستانی در یک دزدکی در برابر آراساکا جمع می شوند و کیانو ریوز برای همراهی بازیکن باز می شود و به طور کلی مانند کیانو ریوز رفتار می کند. می توانید این خط داستانی را دنبال کنید یا آن را کاملا نادیده بگیرید.
در این حین ، مایکروسافت برای کمک به بازیکنان Xbox Cyberpunk 2077 برای دریافت بازپرداخت اقدام می کند.
مایکروسافت وعدۀ بازپرداخت کامل به هرکسی را که Cyberpunk 2077 را بصورت دیجیتالی از فروشگاه مایکروسافت خریداری کرده است ، تا اطلاع ثانوی می دهد ، اما بازی را از فروشگاه Xbox حذف نمی کند.
مایکروسافت در حال پیوستن به سونی است تا در صورت خرید دیجیتالی بازی از فروشگاه Xbox ، به افراد ناراضی از Cyberpunk 2077 بازپرداخت کامل بپردازد. با این حال ، این شرکت از بیرون کشیدن بازی 59.99 دلاری خودداری می کند.
مایکروسافت گفت: "برای اطمینان از اینکه هر بازیکن قادر به تجربه ای است که از Xbox انتظار دارد ، ما سیاست بازپرداخت موجود خود را گسترش خواهیم داد تا بازپرداخت کامل را به هرکسی که Cyberpunk 2077 را بصورت دیجیتال از فروشگاه مایکروسافت خریداری کرده است ، تا اطلاع ثانوی ارائه دهیم." 
متأسفانه ، Cyberpunk 2077 در Xbox One و پلی استیشن 4 یک خرابکاری اشتباه بوده است. اوضاع آنقدر وخیم بود که توسعه دهنده CD Projekt Red به دلیل مشکلات عذرخواهی کرد و به هر بازیگر ناراضی گفت که می توانند بازپرداخت کنند. همانطور که IGN اشاره می کند مشکل بازی این بود که ، سازنده ترتیب خاصی نداده است تا اطمینان حاصل کند که دارندگان کنسول می توانند پول خود را پس بگیرند.


در نتیجه ، برخی از گیمرها برای تکمیل روند بازپرداخت تلاش کرده اند. اما روز جمعه ، سازنده گفت که با سونی بحث کرده است تا بازی را به طور موقت از فروشگاه دیجیتال      پلی استیشن  خارج کند و بازپرداخت کامل را ارائه دهد.
مشخص نیست که چرا مایکروسافت این بازی را از فروشگاه دیجیتال Xbox بیرون کشیده است. اما این شرکت موافقت می کند که پاسخ به Cyberpunk 2077 اختلاف نظر ایجاد کرده است. "ما می دانیم که توسعه دهندگان CD Projekt Red در شرایط بسیار دشواری برای ارسال Cyberpunk سخت کار کرده اند. با این حال ، ما همچنین می فهمیم که برخی از بازیکنان از تجربه کنونی کنسول های قدیمی ناراضی بوده اند. ”
طبق گفته مایکروسافت ، "اکثریت قریب به اتفاق" گیمرهایی که درخواست بازپرداخت داشتند ، قبلاً آنها را دریافت کرده اند. سخنگوی شرکت افزود: "برای درخواست بازپرداخت Xbox ، لطفا مراحل ذکر شده در صفحه بازپرداخت Xbox ما را دنبال کنید."
اگر یک نسخه فیزیکی از بازی دریافت کرده اید ، CD Projekt Red می گوید مشتریان ناراضی ابتدا باید Cyberpunk 2077 را به خرده فروشی که از آن خریداری کرده اند برگردانند. این شرکت در اوایل هفته گفت: "در صورت عدم امکان ، لطفا با ما در helpmerefund@cdprojektred.com تماس بگیرید و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهیم داد." با این حال ، این پیشنهاد فقط تا 21 دسامبر ادامه دارد.

اگر برای خرید XBOX  پلی استیشن  نیاز به کمک و مشاوره دارید، هیچ نگران نباشید. می توانید با کارشناسان ما در سایت بروزکالا تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت کنید تا با خیالی راحت یه خرید آنلاین خوب رو تجربه کنید .