بهترین کادو برای کریسمس

فوجی فیلم Instax Mini 11

روند دوربین های عکس فوری کوچک در سال های اخیر پس از چند دهه روی یخ دوباره پیدا شده و راهی سریع برای گرفتن عکس های یکپارچه سازی با سیستم عامل برای نگهداری یا ثبت اسناد ارائه می دهد. در حالی که امروزه برخی از دستگاه های چاپ فوری در اطراف ما احساس کمی پاره شدن می کنند (این کاغذ اغلب ممکن است به قیمت زمین تمام شود) ، Instax Mini 11 فوجی فیلم یکی از گزینه های ارزشمندتر است. Instax Mini 11 با قیمت کمتر از 60 پوند در دسترس است با انتخاب شش رنگ به همان اندازه شیک که طراحی کلی بادوام و در عین حال بد بو را پوشش می دهد. برای قابلیت عکسبرداری از آن ، نوردهی خودکار داخلی و همچنین لنز سلفی و آینه سلفی برای زمانی که می خواهید دوربین را دور بزنید وجود دارد.
قیمت: 59 پوند

Samsung Galaxy Z Flip

مطمئناً این یک مقدار قمار است اما ما هنوز یک امتیاز نرم برای Galazy Z Flip پیدا کرده ایم. بخش خاصی از افراد متمایل به فناوری وجود دارد که دوست دارند این تلفن تلنگر آینده نگرانه با تلفن هوشمند تاشو با لولای Free Stop باهوش و زیبایی آینه ای فلزی ، جمع و جور کند. در حالی که ما منتظر اصلاحات بیشتر سری Z Fold هستیم ، Flip چیزی منحصر به فرد نیست. آیا به 5G نیازی ندارید؟ می توانید 4G Z Flip با قیمت 985 پوند یا برای دستگاه "تازه شده" تا 712 پوند دریافت کنید.
قیمت: 1،399 پوند

Evercade

برای موفقیت یک پلت فرم بازی های یکپارچه سازی با سیستم عامل ، به تعادل مناسب قیمت ، نوستالژی و بازی نیاز دارد. با 55 پوند ، Evercade با جعبه طراحی قدیمی D-pad ، صفحه نمایش واضح 4.3 اینچ و انتخاب کارتریج های دارای مجوز رسمی (20 پوند برای هشت بازی) همه جعبه ها را انتخاب می کند. از بین Atari (از جمله سیاهگوش) ، Interplay ، Namco - برای کلاسیک هایی مانند Pac-Man و Galaxian - یا برای طرفداران vintage beat ‘em ups ، مجموعه Technōs دارای سه بازی Double Dragon ، Crash N 'the Boys و Renegade است. دوام باتری چهارده ساعته، یک نوستالژیک مناسب است ، اما شما می توانید با شارژ کردن خود بازی کنید و درگاه Mini HDMI این امکان را به شما می دهد تا بچه ها را در صفحه نمایش خسته کنید.
قیمت: از 55 پوند

LEGO Mos Eisley 75290

با مجموعۀ درخشان 3،187 قطعه LEGO Star Wars از Cantina درMos Eisley  این کلاسیک دیرهنگام دارای یک رقم Dewback ، دو سرعت دهنده و 21 مینی فیگور از جمله Han Solo ، C-3PO ، Luke ، اعضای مختلف گروه Cantina ، Jaw عجیب ، راهزن محبوب یک مسلح ، Ponda Baba و ، اگر این نوع چیزها را دوست دارید ، حضور یک مهمان از کاپیتان ارتش Devaronian ، Kardue'Sai'Malloc است. ابعاد مجموعه بعد از ساخته شدن ، 19 سانتی متر و عرض 52 سانتی متر است ، با باز شدن میله ، جزئیات عالی ، چه در حال پخش و چه در حال نمایش ، را نشان می دهد.

قیمت: 320 پوند

Loog Electric Pro IV

Loog از سال 2011 گیتارهای سه رشته ای عالی برای بچه ها ساخته است. اکنون آنها نوامبر گیتارهای الکتریکی جدیدی دارند - با آمپ و بلندگوی داخلی ، بنابراین می توانید بلند کنید و بازی کنید. علاوه بر این ، این مجموعه شامل سه مدل جدید است که یکی از آنها برای بزرگسالان ارائه شده است. برنامه جدید و جدید گیتار Loog Guitar حتی از AR برای کمک به شما در یادگیری گیتار با استفاده از دوربین سلفی استفاده می کند. هنگامی که اصول اولیه را پایین آوردید ، Pro IV باید کسانی را که آکوستیک سنتی را برای رشته فرنگی از بین می برند ، از بین ببرد.
قیمت: 199 دلار پیش خرید

سونی WH-1000XM4

تنها محصولی که در سال 2020 که امتیاز آن توسط WIRED به 10/10 رسیده است. به روزرسانی WH-1000XM3 بسیار عالی است ، سونی توانسته است کیفیت صدا ، حذف نویز و حتی عمر باتری را به سطح بالاتری برسانند. آنها اساساً هدفونهای ایده آلی هستند: سبک و راحت ، قادر به از بین بردن همه حواس پرتی های خارجی هستند ، در حالی که موسیقی (یا پادکست هایی) ارائه می دهند که به نظر می رسد وزین و پرانرژی است ، با گوش دقیق برای جزئیات و علاقه زیاد. حذف نویز نه تنها به طرز چشمگیری موثر است بلکه اکنون می تواند متناسب با محیط خاص شما سازگار باشد. عمر باتری در 30 ساعت با روشن کردن نویز چشمگیر است و آنها می توانند پس از فقط ده دقیقه شارژ ، 5 ساعت دیگر کار کنند.
قیمت: 338 پوند

اگر برای خرید خود نیاز به کمک و مشاوره دارید، هیچ نگران نباشید. می توانید با کارشناسان ما در سایت بروزکالا تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت کنید تا با خیالی راحت به خرید آنلاین خود بپردازید.