بررسی دوربین آیفون 12 پرو مکس + نقد آیفون ۱۲ پرو مکس

کلا سال ۲۰۲۰ سال تشویش انگیز و اضطراب آوری است و اگر این اضطراب خودش را برای شما در قالب نگرانی برای تمام شدن شارژ گوشی هوشمندتان بروز دهد، شاید بخواهید آن را به آیفون ۱۲ پرو مکسارتقا دهید، یک گوشی پهن و بزرگ با بیشترین عمر باتری که گوشی‌ های آیفون تا به حال به خود دیده‌ اند. همچنین این گوشی بزرگترین و سنگین‌ ترین آیفون و یکی از گران‌ ترین‌ های این برند تا به امروز بوده است، که پیشنهاد آن را برای خرید، علیرغم وجود برندگان جایزه ادیتور چویس یعنی آیفون ۱۲ مینی  و آیفون ۱۲ پرو سخت می‌ کند.

قبل از ادامه مبحث، باید خاطر نشان کنم که ما نقدهای آیفون ۱۲ مینی و همچنین آیفون ۱۲ را هم داریم. این گوشی‌ ها از بسیاری جنبه‌ ها قابل مقایسه با هم هستند، مثلا تکنولوژی مشابه صفحه نمایش، پردازشگر یکسان، و سیستم iOS 14. بنابراین ما اینجا می‌ خواهیم روی تفاوت‌ های آیفون ۱۲ پرو مکس با دیگر برادرهایش تمرکز کنیم. اگر با خواندن متن زیر، به پاسخ سوالات خود در مورد تجربه کار با آیفون نرسیدید، نقد اصلی ما را در مورد آیفون ۱۲ در این لینک ببینید.

برای بررسی مشخصات و قیمت روز انواع موبایل موجود در بازار کلیک کنید

اپل چندین سال است که گوشی‌ های بزرگی را به بازار عرضه می‌ کند، اما ۱۲ پرو مکس حتی از بقیه هم بزرگتر است. آیفون ۱۲ پرو مکس با ابعاد 33/6 در 07/3  در 29/0 اینچ (HWD) و  وزن آن 3/8 اونس.، کمی کشیده‌ تر و سنگین‌ تر از آیفون ۱۱ پرو مکس است. ابعاد آیفون ۱۱ پرو مکس عبارت از 22/6 در 06/3 در 32/0 اینچ و وزن آن برابر 97/7  اونس و به طور قابل توجهی بزرگتر و سنگین‌ تر از آیفون XS مکس می‌ باشد. ابعاد  XS مکس عبارت است از 2/6 در 05/3 در 3/0 اینچ و وزن آن 34/7 اونس می‌ باشد. آیفون پرو مکس هم مثل آیفون پرو با آپشن‌ های آبی تیره، طلایی، خاکستری یا نقره‌ ای و قاب پشتی مات و یک نوار فلزی براق در اطراف لبه‌ ها به بازار آمده است.

 آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ پرو مکس بزرگترین گوشی پرچمدار محبوب موجود در بازار نیست، اما شاید سنگین‌ ترینشان باشد. این گوشی از آیفون ۱۲ مینی 2/3 اونس سنگین‌ تر است. گلکسی نوت ۲۰ اولترای سامسونگ با ابعاد 49/6 در 04/3 در32/0  اینچ کشیده‌ تر از آیفون ۱۲ پرو مکس است، اما با 34/7 اونس وزن، از آن سبک‌ تر است. اگرچه که نوت ۲۰ اولترا نسبت به دیگر گوشی‌ های سامسونگ دارای وجه تمایزهای اساسی مثلا در زمینه قلم استایلوس و قابلیت‌ های دوربین است، آیفون ۱۲ پرو مکس اما فاصله چندانی با آیفون ۱۲ پرو ندارد.

یک مساله که بلافاصله از اندازه گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس مشخص می‌ شود، صفحه نمایش اولد 7/6 اینچی آن است که مشخصا بزرگتر از نمایشگر دیگر آیفون‌ هاست و با حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت تا حدودی روشن‌ تر از صفحه نمایش آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی با روشنایی ۶۲۵ نیت است. تمام گوشی‌ های آیفون در نور آفتاب کاملا قابل استفاده هستند.

من از گلکسی نوت ۲۰ اولترا به عنوان دوربین کاری اصلی و برای تست پهنای باند G5 استفاده می‌ کنم، بنابراین اخیرا زیاد با گوشی‌ های بزرگ کار کرده‌ ام. گوشی‌ های بزرگ برای چشم‌ های خسته عالی هستند، اما برای دست‌ های خسته افتضاح هستند. متن‌ ها و آیکون‌ ها بر روی صفحه نمایش آیفون ۱۲ پرو مکس نسبت به صفحه نمایش دیگر آیفون‌ ها می‌ توانند بزرگتر باشند. یا اینکه ممکن است اندازه آیکون‌ ها یکسان ولی در ۱۲ پرو مکس فاصله بین آنها بیشتر باشد. مقدار رزولوشن ۲۷۷۸ در ۱۲۸۴ پیکسل آیفون ۱۲ پرو مکس نسبت به آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی بیش از ۲۰۰ پیکسل افقی بیشتر است که این باعث می‌ شود سرتیترهای نیویورک تایمز یا هر سایت دیگری با وضوح بیشتری خوانده شده یا خطوط بیشتری از یک  PDF با وضوح قابل قبولی دیده شوند.

اما من نمی‌ توانم از گوشی‌ هایی مثل این فقط با یک دست استفاده کنم. فرقی نمی‌ کند که چطور گوشی را در دست بگیرم، در هر حال انگشت شست من به سراسر طول و عرض صفحه نمایش نمی‌ رسد. در هنگام عکس گرفتن با یک دست، اگر بخواهم با انگشت روی نقطه فوکوس بزنم، کارم خیلی سخت خواهد شد، چون واقعا امکان ندارد که بتوان انگشت را برای تپ زدن به همه جای صفحه نمایش رساند. این گوشی جیب شلوار جین مرا کاملا پر می‌ کند و واقعا سنگین است. با اینکه این گوشی یک ابزار واقعا قدرتمند است اما واقعیت این است که مثل دیوایس‌ های دیگر نیست که بتوان راحت با یک دست با آن کار کرد.

صفحه نمایش  آیفون ۱۲ مینی

 

مزایا  آیفون ۱۲ 

  • عمر باتری طولانی
  • صفحه نمایش بزرگ و روشن
  • دوربین‌ های عالی

معایب

  • گران

مشخصات آیفون 12 پرومکس اپل

سیستم عامل

Ios 14

CPU

اپل A 14

ابعاد

0.29×3.07×6.33

سایز صفحه نمایش

6.7 اینچ

رزولوشن صفحه

2.778×1284 پیکسل

رزولوشن دوربین (پشت-جلو)

12 مگاپیکسل ، 12 مگاپیکسل ، 12 مگاپیکسل ،12 مگاپیکسل

عمر باتری (طبق آزمایش)

15 ساعت و 29 دقیقه

دوربین  آیفون ۱۲ مینی

گوشی بزرگ، صدای بلند، باتری بزرگ

آیفون ۱۲ پرو مکس دارای همان پردازشگر  Apple a14 است که در دیگر مدل‌ های آیفون ۱۲ کار شده است. سرعت این پردازشگر در تمام این مدل‌ ها ۳ گیگا هرتز می‌ باشد. آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس دارای رم ۶ گیگا بایتی و آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی دارای رم ۴ گیگا بایتی هستند. ظرفیت حافظه مدل‌ های پرو، ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگا بایت است، در حالیکه دو مدل پایین‌ تر یعنی آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی با حافظه‌ های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگا بایت در بازار وجود دارند.

امتیاز آیفون ۱۲ پرو مکس دقیقا با بنچمارک گیگ بنچ برابر است، درست مثل سایر گوشی‌ های آیفون سری ۱۲. به این صورت که امتیاز تک هسته‌ ای آن به طور متوسط برابر ۱۶۰۰ و امتیاز چند هسته‌ ای آن برابر ۴۰۹۹ می‌ باشد. همچنین این گوشی در اکثر بنچمارک‌ های گرافیک بسیار شبیه به آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو است. امتیاز آیفون ۱۲ پرو مکس در  Basemark Web از دیگر آیفون‌ ها بهتر است. امتیاز این گوشی در این سایت برابر است با ۶۵۶ و در مقابل، امتیاز دیگر مدل‌ های آیفون ۱۲ بین ۶۰۰ تا ۶۰۲ است که این اختلاف امتیاز احتمالا انعکاسی از صفحه نمایش بزرگتر آیفون ۱۲ پرو مکس می‌ باشد. بنچمارک سرعت صفحه نمایش این گوشی در GFXBench Car Chase کمی پایین‌ تر است. مقدار سرعت صفحه نمایش برابر است با ۴۴ فریم در ثانیه در مقابل ۵۲ تا ۵۶ فریم در ثانیه برای دیگر مدل‌ ها. این مقدار انعکاسی از سخت‌ تر پر شدن صفحه نمایش بزرگتر این گوشی است.

آیفون ۱۲ پرو مکس از لحاظ اتصال با دیگر مدل‌ های آیفون برابر است. این گوشی می‌ تواند با هر گونه اپراتور G4 یا G5 که در حال حاضر در ایالات متحده و کانادا موجود است کار کند. این گوشی مثل دیگر مدل‌ های آیفون ۱۲ دارای قابلیت‌ های دو سیم کارت و تک سیم کارت eSIM  می‌ باشد، پس می‌ توانید مثلا در حین مسافرت یک شماره یا اشتراک دوم برای خودتان داشته باشید.

ما آیفون ۱۲ پرو مکس را با یک سیگنال بسیار ضعیف ۵ گیگا هرتزی وای فای تست کردیم و نتیجه این شد که متوجه شدیم این گوشی از این نظر هیچ برتری به آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو ندارد. در این مورد، داشتن یک گوشی بزرگ‌ تر به معنی آنتن‌  دهی بهتر نیست. فقط می‌ تواند به معنی عمر باتری طولانی‌ تر باشد.

همچنین به معنی داشتن اسپیکرهای نسبتا بهتر هم هست. من از دسیبل سنج استفاده نکردم ولی به نظر می‌ رسد که آیفون ۱۲ پرو مکس نسبت به آیفون ۱۲ پرو صدای نسبتا بلندتری داشته باشد. در کل، تمام آیفون‌ های سری ۱۲ اسپیکرهای معرکه‌ ای دارند. این اسپیکرها باس خیلی بالایی ندارند اما از نظر فرکانس پایین نسبتا خوب هستند..

بزرگترین قدرت و اصلی‌ ترین عامل فروش آیفون ۱۲ پرو مکس، عمر باتری گوشی است. در واقع باتری آیفون پرو مکس با سرعت شارژ ۳۶۸۷ میلی آمپر ساعتی کمی کوچکتر از باتری آیفون ۱۱ پرو مکس است. اما به خاطر داشتن سخت افزار و نرم افزار کارآمدتر و بهتر، عمر باتری آن بسیار بیشتر می‌ باشد.

من در درجه اول، عمر باتری آیفون ۱۲ پرو مکس را با دیگر مدل‌ های آیفون ۱۲ مقایسه کردم. نتایج تست ویدیوی ما از گوشی‌ های آیفون سری ۱۲ به صورت زیر بود: آیفون ۱۲ مینی ۱۰ ساعت و ۳۷ دقیقه، آیفون ۱۲، ۱۲ ساعت و ۲۴ دقیقه، آیفون ۱۲ پرو ۱۲ ساعت و ۲۲ دقیقه و آیفون ۱۲ پرو مکس با افزایش قابل توجهی در طول عمر باتری، ۱۵ ساعت و ۲۹ دقیقه‌  که یک ارتقای اساسی برای این گوشی است.

با نگاه به پیشینه مصرف باتری، تمام مدل‌ های سری ۱۲ را به مدت ۱۴ ساعت در طول شب غیر فعال نگه داشتم. آیفون ۱۲ پرو مکس ۶ درصد از شارژ خود را از دست داد، در حالیکه آیفون ۱۲ پرو ۸ درصد و آیفون ۱۲ مینی ۹ درصد شارژشان را از دست دادند. زمان اجرای این تست، من با آیفون ۱۲ تست دیگری را اجرا می‌ کردم، اما از آنجایی که آیفون ۱۲ معمولی و ۱۲ پرو دارای صفحه نمایش و سایز باتری یکسانی هستند، پس انتظارم این بود که نتایج تست مصرف باتری شبانه آنها نیز یکسان باشد. این یک مزیت برای کسانی است که فراموش می‌ کنند گوشی خود را به شارژ بزنند.

آیفون ۱۲ پرو مکس هم مثل سایر گوشی‌ های سری ۱۲ بدون شارژر است. در این لینک نحوه شارژ کردن آیفون ۱۲ را توضیح می‌ دهیم.

باتری  آیفون ۱۲ مینی

قابلیت های دوربین ایفون ۱۲ پرو مکس درجه یک و عکس‌ های حرفه‌ ای

مزیت‌  دوربین‌ های پرو مکس نسبت به دیگر دوربین‌ های سری ۱۲ بر روی کاغذ بیشتر است. آیفون پرو مکس دارای سه لنز پشت است. یک دوربین اصلی ۱۲ مگا پیکسلی با f / 1.6،یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگا پیکسلی با f / 2.4 و یک زوم اپتیکال 5/2 برابری با f / 2.2.این لنز از زوم اپتیکال ۲ برابری مدل پرو بزرگتر است، اگرچه که نور کمتری را جمع می‌ کند. دوربین جلوی آن ۱۲ مگا پیکسل است که در تمام مدل‌ های سری ۱۲ یکسان می‌ باشد.

آیفون ۱۲ پرو مکس و پرو از حالت پرتره بوکه در شب پشتیبانی می‌ کنند، اما آیفون ۱۲ و مینی خیر. پرو مکس تنها گوشی سری ۱۲ است که مجهز به سیستم تثبیت کننده تصویر و سیستم تغییر سنسور است که در هنگام حرکت و تکان خوردن گوشی، مکان سنسور را تغییر می‌ دهد. این قابلیت‌ ها به همراه سنسور LiDar  که آیفون ۱۲ پرو هم مجهز به آن است، عکس‌ های شبانه فوق العاده‌ ای را به شما تحویل می‌ دهد.

شاید نتوانم به اندازه یک عکاس حرفه‌ ای با آیفون ۱۲ پرو مکس کار کنم، اما صرف نظر از افزایش اسمی میزان زوم دوربین این گوشی، هیچ امتیازی برای آن نسبت به گوشی کوچکتر و ارزان‌ تر آیفون ۱۲ پرو در عکس‌ هایی که گرفتم مشاهده نکردم.

غیر از مساله زوم، هر دوی این دو گوشی پرو مکس و پرو دارای دو مزیت دیگر هم هستند که گوشی‌ های ۱۲ و مینی فاقد آن هستند که عبارت اند از حالت شب بوکه و قفل فوکوس LiDAR  که عموما به شات‌ های کلوز آپ و شات‌ های گرفته شده در حالت پرتره از اشیایی مثل یک ماگ یا یک سیب کمک می‌ کنند. من بین عکس‌ های گرفته شده با آیفون‌ های پرو و آیفون‌ های غیر پرو در شات‌ های گرفته شده از انسان‌ ها در حالت پرتره و روشنایی روز تفاوتی مشاهده نکردم.

آنالیزور عکس ما، جیم فیشر در این لینک در مورد این سوال که کدام آیفون ۱۲ برای عکاس‌ ها بهتر از بقیه است وارد جزئیات شده و توضیحات کافی را داده است.

شات‌ های گرفته شده با آیفون پرو مکس در نور کم و  f / 1 .6 از نظر کیفیت مثل شات‌ های گرفته شده با آیفون ۱۲ یا حتی مینی به نظر می‌ رسند. برای شات‌ های گرفته شده در حالت شب هم به سختی می‌ توان تفاوتی قائل شد.

خط آیفون‌ های پرو به چندین قابلیت دوربین فوق پیشرفته مجهز هستند که آیفون‌ های سطح پایین‌ تر فاقد آنها هستند. مخصوصا حالت  ProRAW  و ویدیو کپچر Dolby Vision  با رزولوشن و فریم ریت بسیار بالا‌ . و می‌ توان گفت که اگر بخواهید آیفون پرو مکس خود را روی یک سه پایه قرار داده و کلی ویدیوی K4 با آن بگیرید، باتری بزرگ این گوشی آن را به یک همراه برای شما تبدیل می‌ کند تا تمام مدت روز با شما باشد. من به آن به چشم کاربرد خیلی رایجی در بین دارندگان آیفون نگاه نمی‌ کنم، با این حال در بین پیشرفت‌ های دوربین پرو مکس در سطح یک جذابیت خاص پسند قرار می‌ گیرد.

یک مثال نقض برای وقتی که یک گوشی بزرگ و گران به پیشرفت ارزشمند و خوبی از لحاظ دوربین می‌ رسد گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ است. این گوشی مجهز به یک دوربین زوم اپتیکال x5 است که گوشی‌ های S20 و  S20+ فاقد آن هستند. این دوربین یک دیدگاه کاملا جدید در مورد دنیا به شما می‌ دهد و فوکوس خودکار آن نسبت به گوشی‌ های ارزان قیمت‌ تر پیشرفت قابل توجهی داشته است.

این، تا حدی یک پیروزی برای اپل است. من دارم می‌ گویم که دوربین‌ های آیفون ۱۲ مینی آنقدری خوب هستند که با آیفون ۱۲ پرو مکس  خیلی فاصله ندارد. اما این به فروش ۱۲ پرو مکس کمکی نمی‌ کند.

دوربین گوشی ایفون ۱۲ پرو مکس ؛ تست شده توسط یک عکاس حرفه ای

دوربین گوشی ایفون ۱۲ پرو مکس ؛ تست شده توسط یک عکاس حرفه ای

بازرسان فناوری صحبت کرده اند: دوربین آیفون 12 پرو مکس یکی دیگر از دوربین های عالی آیفون است. اما چقدر "حرفه ای" است؟ ما از عکاس حرفه ای ربکا شینبرگ خواستیم که با تمرکز بر کارهایی که می تواند انجام دهد ، یک روز را با پرچمدار جدید آیفون عکاسی کند. گزارشات زیر از زبان خود شینبرگ گفته شده است.

پرتره و دیافراگم 

این گوشی برای عکاسی پرتره عالی است و به طور کلی دوربین های آیفون برای همین ساخته شده اند. آنها تصاویر بسیار چاپلوسی برای مردم هستند ، بنابراین من فکر می کنم که عکس های پرتره در مقایسه با سایر مارک های گوشی های هوشمند ، هنوز قدرت اصلی آیفون هستند. 
این واقعیت که اکنون یک لنز تله فوتو وجود دارد ، به این معنی است که شما تمایل به گرفتن عکس های پرتره بهتر دارید ، زیرا لنز تله برای عکس برداری کمتر تحریف می شود. این ترکیبی از انتخاب وجود آن لنز در دوربین و پردازش است.
بعد از اینکه عکس گرفتید می توانید f-stop را تغییر دهید. این بدان معناست که من می توانم بیش از تنظیمات فنی ، روی گرفتن یک بیان خوب و نور مناسب تمرکز کنم. دامنۀ عمق میدان کاملاً چشمگیر است. این به خوبی در برابر یک دیوار سفید با نور طلایی بعد از ظهر کار می کند.

دوربین گوشی ایفون ۱۲ پرو مکس

فاصله کانونی

من تحت تأثیر جزئیات هر سه تصویر قرار گرفتم: 13 میلی متر ، 26 میلی متر و 66 میلی متر ، چپ به راست. 26 میلی متر کاملاً متناقض ظاهر شد و لبه ها بیش از حد مشخص شده اند. در همین حال 66 میلی متر چشمگیر بود. در 100 درصد جزئیات زیادی در خز و پارچه بالشتک وجود دارد.

نور ، رنگ و جزئیات

دوربین ایفون 12 پرو مکس ، صحنه های روشن را به خوبی کنترل می کند و من جزئیات این تصاویر را هم در موارد برجسته و هم در نورهای کم متوجه شده ام. رنگ ها کاملاً واقعی به نظر می رسند. 
آیفون نیز برای زندگی بی جان ایستاده است. این همان عکس ثابت در سه فاصلۀ کانونی است. حتی با وجود این مجموعه از اشیا مختلف که بافت ، شفافیت و رنگ های مختلفی دارند ، دوربین iPhone 12 Pro Max بهتر عمل می کند. صورتی فلورسنت رنگ های خود را حفظ می کند ، و جزئیات در اشیا ئچوبی به وضوح مشخص شده است.

دوربین گوشی ایفون ۱۲

حالت فلاش پرتره و شب

تنظیمات فلاش هنگام شب در حالت عمودی بسیار عالی بود. فلاش خیلی سخت نبود و ترکیب آن با حالت عمودی به معنای تملق چاپلوسی بود.
فوکوس خودکار در نور کم بسیار سریع است که از طریق سنسور جدید LiDAR تنظیم می شود. با این حال احساس نمی کنم این یکی از ویژگی های از دست رفته باشد. نور کم در محیط داخلی عملکرد خوبی داشت.

کنترل ها

از نظر عملکرد ، از نظر سهولت تعویض لنز بسیار عالی بود و شما می توانستید دامنه را به راحتی تغییر دهید. با این دکمه شما می توانید طیف وسیعی را از زاویه باز به تله بروید.
در پیش نمایش ، شما می توانید در صورت تمایل به گسترده تر یا برداشت محصول ، پتانسیل را ببینید. من این را دوست داشتم ، به نظر من این واقعا مفید بود زیرا به روشی مشابه با نحوه عکسبرداری من کار می کند. من معمولاً کمی روی یک تصویر برش می خورم ، زیرا دوربین من وضوح بسیار بالایی دارد.

آیا شما نیازی به خرید آیفون ۱۲ پرو مکس احساس می‌ کنید؟

من این نقد را با یک جانبداری شدید انجام دادم. اگر در طول ۱۵ سال گذشته، نقدهای مرا در مورد گوشی‌ ها خوانده باشید، اول از همه اینکه از شما سپاسگزارم، و دوم اینکه شما می‌ دانید که من هرگز طرفدار گوشی‌ های خیلی بزرگ نبوده‌ ام. من دوست دارم بتوانم از گوشی‌  خود با یک دست استفاده کنم، خب این عالی است، در حالیکه با دست دیگرم بتوانم دست یک بچه را بگیرم یا ساک خرید را نگه دارم. برای اینکه یک گوشی خیلی بزرگ و بسیار گران قیمت بتواند انتخاب من باشد، واقعا باید قابلیت‌ های نوآورانه‌ ای ارائه دهد، مثل گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ با قابلیت قلم استایلوس و دوربین زوم ۵ برابری.

آیفون ۱۲ پرو مکس انتخاب من برای خرید نیست. قیمت این گوشی گران تر از آیفون ۱۲ پرو است، قابلیت حمل آن کمتر بوده و با دست نگه داشتن آن هم آسان نیست. بله این گوشی عمر باتری طولانی‌  دارد، اما با همان قیمت شما می‌ توانید آیفونی را بخرید که اندازه دست شما باشد، به همراه یک باتری اضافه تا آن را داخل کیف یا اتومبیل خود به همراه داشته باشید. من یک استدلال قوی هم برای کاربران پرو مکس دارم. این گوشی برای افرادی که دستان و انگشتان خیلی بزرگی دارند یا افرادی که دچار مشکلات بینایی بوده و دیدن متن‌ ها و آیکون‌ های بزرگتر برای آنها راحت‌ تر است، مفید می‌ باشد. آیفون ۱۲ پرو مکس هیچ مشکلی ندارد، فقط همان آیفون ۱۲ پرو نیست که بیشترین خواستار را داشته باشد.

از بین آیفون‌ های جدید امسال، من آیفون ۱۲ مینی را به عنوان بهترین گوشی از نظر کلی و آیفون ۱۲ پرو را برای افرادی که داشتن دوربین با زوم ۲ برابری را جزو الزامات می‌ دانند پیشنهاد می‌ کنم. اما اگر دلهره تمام شدن شارژ باتری شما را به سمت این گوشی نیم پوندی کشاند، هر کاری را که به شما کمک می‌ کند از این سال پر استرس به سلامت بگذرید انجام دهید.

خرید آیفون ۱۲ پرو مکس

حرف آخر

آیفون ۱۲ پرو مکس، بزرگترین مدل در بین گوشی‌ های سری ۱۲ اپل است، که به قابلیت‌ های خوب ۱۲ پرو مثل داشتن دوربین عالی، عمر باتری خیلی طولانی و صفحه نمایش بسیار بزرگ را هم می‌ افزاید. دوربین گوشی آیفون 12 پرو مکس می تواند صحنه های جذاب زندگی تان را به خوبی ثبت کرده و رضایت شما را حاصل کند. برای خرید آنلاین از فروشگاه دیجیتال بروز کالا می تواند سری به محصولات موبایل، تبلت و تجهیزات دیگر ما بزنید.