رفع مشکل ذخیرۀ خودکار واتس آپ

عکس های واتس اپ تلفن شما را مسدود کرده است؟ در اینجا نحوه رفع این مشکل را توضیح می دهیم.

WhatsApp محبوب ترین برنامۀ پیام رسانی رمزگذاری شدۀ جهان است. اما در حالی که افراد دیگر نمی توانند آنچه را که شما می گویید جستجو کنند ، این بدان معنا نیست که سایر داده های WhatsApp پردازش نمی شوند.
بزرگترین عنصر hogging داده های عکس ها ، فیلم ها و فایل های gif است که می تواند به سرعت فضای ذخیره سازی تلفن شما را مسدود کند.
 علاوه بر اینکه حافظه تلفن شما را پر می کند ، عکسهایی که در رول دوربین شما ذخیره می شوند ، می توانند یک کابوس محرمانه باشند؛
WhatsApp به طور خودکار عکس ها و فیلم های جدیدی را که برای شما ارسال می شود بارگیری می کند. این موارد در تلفن شما ذخیره می شوند ، اما همچنین می توانند در رول دوربین ذخیره شوند. نسخۀ به روز شدۀ WhatsApp اکنون به شما امکان کنترل بیشتر بر روی آنچه رسانه در تلفن شما ذخیره می شود می دهد.

  • ذخیره عکس های WhatsApp را در تلفن خود متوقف کنید 

 

به طور پیش فرض ، هم در Android و هم در iOS ، WhatsApp به طور خودکار تصاویر را در تلفن شما بارگیری و ذخیره می کند. این پلتفرم این کار را انجام می دهد تا بتواند "دسترسی سریع به جدیدترین عکس های شما" را فراهم کند. اما این می تواند یک درد باشد ، به ویژه هنگامی که نمی خواهید کش یا سایر علوفه های اینترنت باعث گرفتگی دوربین تلفن شما شود.
این تنظیمات قابل تغییر است. به «تنظیمات» و سپس «گپ ها» بروید. در دستگاه های Android با خاموش کردن "قابلیت مشاهده رسانه" نمایش عکس ها و فیلم های بارگیری شده جدید در گالری تلفن شما متوقف می شود. هنگام استفاده از iOS از طریق همان فهرست گپ ها ، انتخاب گزینه "ذخیره در رول دوربین" به شما امکان می دهد آن را خاموش کنید.

 

  • بارگیری خودکار را متوقف کنید

اکنون که تصاویر و فیلم ها در دوربین شما نمایش داده نمی شوند ، یک راه دیگر وجود دارد که می تواند اتفاقاتی را که برای رسانه دریافت می کنید محدود کنید. شما می توانید کنترل کنید که آیا پرونده ها به طور خودکار در تلفن شما بارگیری می شوند یا اینکه می خواهید فایل ها را به صورت دستی بارگیری کنید.
WhatsApp چند گزینه برای تنظیمات بارگیری دارد ، که آنها را در منوی "استفاده از داده و فضای ذخیره سازی" پیدا می کنید. گزینه ها به طور کلی در هر دو سیستم عامل Android و iOS یکسان هستند.
اگر به دادۀ تلفن همراه ، یا به شبکۀ Wi-Fi متصل هستید ، می توانید انتخاب کنید که کدام رسانه به طور خودکار بارگیری شود. همچنین در دستگاه های Android گزینۀ محدود کردن بارگیری خودکار هنگام رومینگ نیز وجود دارد.
WhatsApp به طور پیش فرض هنگامی که به شبکۀ Wi-Fi  متصل می شوید ، تصاویر را بارگیری می کند. تغییر این گزینه ها می تواند به ذخیرۀ برخی از داده های تلفن همراه کمک کند اما با این تفاوت که هنگام بارگیری روی هر تصویر یا ویدیو باید روی آنها ضربه بزنید ، همراه است.