بهترین بازی های PlayStation5 در 2020

بهترین بازی های PlayStation5

  • Project athia

این یک بازی ماجراجویی و اکشن سوم شخص Dark Souls-ish است. در تریلر این بازی ، دختری در شنل را نشان می دهد که در حال دویدن و جهش با سرعت عظیمی است.
 در عین حال ریشه هایی را برای کشتن گرگهای درخشان و اژدهایانی به اندازۀ آسمان خراش های عظیم الجثه به همراه دارد. بینندگان اشاره کرده اند که ، به نظر می رسد این بازی بسیار شبیه نسخۀ نمایشی اخیر Unreal Engine 5 است و توسط Square Enix ساخته شده است و از شهرت Final Fantasy برخوردار است.
 بنابراین اگر آن بازی ها را خریده باشید ، احتمالاً Project athia قسمت های دوست داشتنی های زیادی خواهد داشت.

  • Resident Evil Village

Resident Evil 8 یا "Village" یک تغییر جهت سریال است. دشمنان در این بازی بیش از حد طبیعی به نظر می رسند ؛ مانند گرگینه ها ، بزهای شیطانی. ولی فاصلۀ زیادی با زامبی های آلوده به ویروس که تبدیل به طلسم های این مجموعه شده اند ، دارد. شایعات حاکی از این است که بازیکن توسط یک جادوگر تعقیب می شود. 
اگر این موارد از شدت تعقیب آقای X و Nemesis از بازسازی های اخیر بدست آید ، کپکام ضربه ای به دست آنها خواهد زد.

  • Demon’s Souls

ما در حال بازگشت به همان جایی هستیم که همه چیز شروع شد! اولین و عجیب ترین سری فوق العاده سخت اما بسیار پر از پاداش FromSoftware به پلی استیشن 5 می آید. 
بازی در حال بازسازی از ابتدا است ، که خبر خوبی برای کسانی خواهد بود که از Dark Souls Remastered عجول و پرتحرک ناامید شده اند. حداقل برخی از دشواری های مجازاتDemon’s Souls ، که بدیهی است اکنون ایده خوبی به نظر می رسد ، اما در آن زمان یک قمار افراطی ، ناشی از انتخاب های نامناسب طراحان بود. 
اگرچه این موارد در آن زمان بسیار دوست داشتنی بودند ، بسیار خوب است که بازی را با گزینه های مبارزه نرمتر و PvP تکرارهای بعدی به روز کنید.

  • Little Devil Inside

احتمالاً IP جدید و برجستۀ PlayStation 5 خواهد بود (تا حدودی به این دلیل که هنوز یک علمی-تخیلی عمومی نبوده است). بودجۀ بازی از طریق Kickstarter بود و قرار بود در سال 2016 اکران شود ، اما به نظر رسید که ناپدید شده بود. اکنون دوباره بازگشته است و به نظر بسیار عالی می رسد. این بازی نوعی ماجراجویی اکشن شبیه به تیم برتون است. در تریلر این بازی از جنگ در جنگل های برفی گرفته تا نوشیدن چای در اتاق زیر شیروانی های سفالی ، همه چیز بسیار عجیب به نظر می رسد.

  • Oddworld: Soulstorm

ما چندین سال است که در مورد این بازی اطلاعاتی داریم اما SoulStorm به عنوان بازی دوم در یک پنج قلو وعده داده شده بازگشته است. درست مثل  Oddworld: New 'n' Tasty! "بازسازی اساسی" Oddworld : Abe's Oddysee ، یک تصور دوباره از Abe's Exoddus سال 1998 است. انتظار پیمایش کناری 2D را که بسیار شیطنت آمیز است ، داشته باشید. توسعه دهنده Just Add Water می گوید که این بازی ده ساعت به علاوه خواهد بود ، "اما شکارچیان موفقیت و کوهنوردان جدول رده بندی ده ها ساعت دیگر را صرف لذت بردن از بازی خواهند کرد."