بهترین شاخه های هوشمند برای افزایش ضریب هوشی خانه

شاخه های هوشمند برای افزایش ضریب هوشی خانه

شاخه های هوشمند (پریزهای دارای تراشه) ساده ترین و ارزان ترین راه برای هوشمندسازی خانه هستند. آنها اتصال را به هر چیزی که در آن باشد به شما متصل می کنند.
 هزینه آنها معمولاً کمتر از 20 پوند است. فقط کافیست یکی را در یک پریز دیواری قرار دهید ، آن را با یک برنامه تلفن هوشمند با Wi-Fi خانه خود جفت کنید و سپس آن را با تلفن ، صدا یا برنامه خود روشن یا خاموش کنید.

اکنون می توانید اتو مو را از ایستگاه اتوبوس خاموش کنید. از الکسا بخواهید تا وقتی لباس می پوشید کتری را روشن کند. یا اینکه با روال روز کاملاً هوشمندانه عمل کنید و وقتی هر شب بعد از ساعت 6 بعدازظهر قفل درب ورودی خود را باز می کنید ، لامپ های خود را روشن کرده و رادیو شروع به پخش کند. هوشمند سازی لامپ ها مورد اصلی استفاده از پلاگین های هوشمند است.

بهترین شاخه های هوشمند برای خرید چیست؟

  • TP Link Kasa Smart Wi-Fi Plug Slim

WIRED توصیه می کند: TP-Link بهترین پلاگین هوشمند را در اطراف انجام می دهد

اتصال: Wi-Fi  (بدون هاب) | با این نسخه ها کار میکند: دستیار Google ، Alexa ، SmartThings ، I|FTTT  اندازه: 5.15 6.03 x 7.25 x سانتی متر 300 گرم | حداکثر بار: 13 آمپر

Kasa Smart Wi-Fi Plug Slim TP Link   بهترین انتخاب ماست. با قیمت 15 پوند، گرچه این کوچکترین پلاگین هوشمند مورد آزمایش ما نیست ، اما به اندازه کافی جمع و جور است که به راحتی در کنار کاناپه قرار می گیرد ، اما به اندازه کافی باریک است که سوئیچ خروجی را مسدود نمی کند (اگرچه مانند همه این موارد ، یکی از آن را روی دستگاه دارد) و با برنامه عالی Kasa کار می کند (استاندارد طلایی برای برنامه های پلاگین هوشمند)

تمام شاخه های هوشمند با برنامۀ Kasa کار می کنند ، که بهترین ویژگی های آزمایش شده را ارائه می دهد. این بدان معناست که اگرچه می توانید از ادغام با سرویس های شخص ثالث مانند الکسا و IFTTT استفاده کنید ، اما برای انجام کارهای بسیار مفید نیازی به اعتماد آنها نیست.

  • پلاگین هوشمند ویز

بهترین شاخه هوشمند کوچک
اتصال:  Wi-Fi (بدون هاب) | با این نسخه ها کار میکند: الکسا ، دستیار Google ، SmartThings ، میانبرهای سیری | اندازه: 5.5 x 5.5 x 2.9 سانتی متر ، 87 گرم | حداکثر بار: 13 آمپر

اگر برای فضای کم به یک پلاگین هوشمند جمع وجور احتیاج دارید ، بنابر این از پلاگین هوشمند Wiz جدید (15 پوند) استفاده بکنید. Wiz یک خط روشن هوشمند مبتنی بر Wi-Fi از شرکت Signify ، سازندگان خط روشنایی Philip’s Hue است. این مجموعه از یک لامپ هوشمند ارزان قیمت و هم اکنون پلاگین هوشمند Wiz بهره می برد.

این پلاگین به عنوان لوازم جانبی برای افزودن لامپ به تنظیمات روشنایی هوشمند Wiz شما طراحی شده است.

این برنامه دارای یک ویژگی ریتم شبانه روزی است که در آن می توانید تمام چراغ های Wiz خود را تنظیم کنید تا به شما در آرامش و بیدار شدن کمک کند. اما شما می توانید هر چیزی را که می خواهید در این پلاگین جمع و جور هوشمند قرار دهید و آن را روشن یا خاموش کنید ، برای آن زمانبندی تعیین کنید یا یک صحنه ایجاد کنید. یک حالت تعطیلات نیز وجود دارد که حضور را برای شما شبیه سازی می کند.

  • پلاگین مینی وایرلس هوشمند Meross

بهترین شاخه های هوشمند HomeKit با بودجه کم
اتصال: Wi-Fi (بدون هاب) | با این نسخه ها کار میکند: الکسا ، دستیار Google ، HomeKit ، IFTTT ، SmartThings | اندازه: 8.6 7 x 7 x سانتی متر 150 گرم | حداکثر بار: 13 آمپر

بسته بندی این دستگاه، ارزش بیشتری در یک پلاگین از آنچه در این معامله بسته شده است. Smart Wi-Fi Plug Mini  با قیمت 17 پوند از Meross ، یک شرکت خانۀ هوشمند که ممکن است در مورد آن چیزی نشنیده باشید اما به زودی با آن آشنا خواهید شد دشوار است.

مستقر در چین ، شروع زندگی خود را در سال 2016 آغاز کرد ، که توسط شرکت های سابق مایکروسافت و TP-Link راه اندازی شده است و آنها بی سر و صدا محصولات خانگی هوشمندی را که با الکسا ، گوگل ، SmartThings و IFTTT و همچنین HomeKit اپل کار می کنند ، نابود می کنند.

این طیف گسترده ای از سازگاری ، برنامه اندکی برای عابران پیاده و فقدان ویژگی های موجود در آن را جبران می کند ، زیرا می توانید آن را تقریباً با هر تنظیمات خانه هوشمند جفت کنید. برنامه Meross اصول اولیه ای دارد ، از جمله تایمر ، برنامه و صحنه ها ، اما ما ترجیح می دهیم ویژگی های بیشتری را در مقابل یک صفحۀ کامل در برنامه اختصاص داده شده به "کاربر باهوش" که باید خریداری کند ، مشاهده کنیم.