تمام اخبار Halo Infinite از ویترین Xbox Games

اخبار بزرگ Halo Infinite از ویترین Xbox Games 


به طور معمول این زمان از سال با اعلامیه های جدید بازی E3 همراه است. این رویداد ، مانند بسیاری دیگر ، به تعویق افتاده است. 
اما مایکروسافت آن را با یک جریان زندۀ یک ساعته جایگزین کرد و در آنجا برخی از عناوین معرفی کنسول جدید خود ، Xbox Series X را اعلام کرد ، و همچنین جزئیات بیشتری را درباره برخی از موارد قبلی ارائه می دهد.
نسخه جدید Fable مورد علاقه گیمرها همراه با Everwild ، Warhammer Darktide و نسخه اجتناب ناپذیر Forza Motorsport با الهام از Studio Ghibli تأیید شد. اما بیشترین علاقه Halo Infinite ، ششمین بازی از سری بازی های علمی تخیلی را احاطه کرده است که قرار است در اواخر سال جاری از طریق Xbox One و Xbox Series X منتشر شود. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد این بازی می دانیم را ارائه می دهیم.

 

  • این یک "راه اندازی مجدد معنوی" است

توسعه دهنده 343 Industries سعی کرده است احساس تعجب و رمز و راز بازیکنانی را که هنگام بازی اول تجربه کرده اند، پس بگیرد. آنها می خواستند چیزی "آشنا اما متفاوت" برای افرادی که نسخه های قبلی بازی را بازی کرده اند ایجاد کنند.

 

  • این بزرگترین بازی Halo تاکنون است

حالت مبارزات انتخاباتی Halo Infinite (که در یک حلقه دست ساز شناور در فضا اتفاق می افتد) چندین برابر بزرگتر از دو حالت آخر کمپین است. پاول کراکر ، مدیر خلاق بازی ، می گوید: "ما می خواستیم یک حلقه شگفت انگیز برای بازیکنان بسازیم تا همه خاطرات مربوط به زمانی که برای اولین بار Halo را بازی کردند ، در ذهنشان زنده شود."

 

  • اسلحۀ قلاب وجود دارد

برای اولین بار ، بازیکنان به یک قلاب مجهز می شوند، که می توانند با استفاده از آنها نقشه های گسترش یافته را با روش های جدید حرکت دهند ، همچنین می توانند به عنوان یک سلاح در نبردهای نزدیک از آن استفاده کنند. همچنین شیشۀ جلویی وجود دارد، که می تواند نارنجک ها را منحرف کرده و به عنوان پوشش در نبردهای نزدیک استفاده شود.

 

  • هوش مصنوعی، هوشمندتر از همیشه است

بازی های Halo قبلی، برجسته تر بودند زیرا دشمنان نسبت به تیرانداز متوسط ​​شما باهوش تر بودند، آنها پشت سر خود را پنهان می کردند و استراتژی های خود را تغییر می دادند تا شما را بیرون بکشند. تحولات بیشتری در Halo Infinite رخ خواهد داد.
 آنها ممکن است سلاح را تغییر دهند یا از موارد موجود در محیط علیه شما استفاده کنند. این بازی همچنین شاهد بازگشت "پرتاب گرانشی" خواهد شد ، جایی که دشمنان، مبارزان دیگری را به سمت شما پرتاب می کنند.

 

  • ترکیبی از دشمنان قدیمی و جدید وجود دارد

تریلر این بازی به The Banished متمرکز بود ، که قبلا در اسپین آف جنگ Halo ظاهر شده بود. اما همچنین شایعه ای به شخصی یا چیزی به نام هاربینگر وجود داشت.
 سازندگان از جزئیات دیگری جلب توجه می کردند ، اما ممکن است اشاره به یک دشمن طولانی مدت در آینده باشد که این مجموعه را طی چند سال آینده قابل اجرا می کند. این داستان، خود، قسمت آخر سه گانه شل را تشکیل می دهد که از زمانی آغاز شد که 343 صنایع مجموعه را از Bungie از Halo 4 تحویل گرفتند. اما این شروع یک برنامه ده ساله با برنامه های جدید و اضافی است.

 

  • هم به کنسول های کنونی و هم به نسل بعدی می آید

نسخۀ کامل این بازی در تمام سیستم عامل های مایکروسافت Xbox One ، Xbox Series X و PC در دسترس خواهد بود و این بازی همچنین برای مشترکان Xbox Game Pass به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.