بررسی اپل واچ سری 6

بررسی اپل واچ سری 6


اپل واچ 6 در درجه اول برای کسانی است که به دنبال خرید مدل برتر هستند. قیمت آن 379 پوند است اما با نسخه های لوکس هرمس می توانید تا 1،449 پوند هم خرید کنید. با این حال ، از آنجا که بسیاری از به روزرسانی ها در watchOS 7 گنجانده شده است ، هر کسی که دارای سری 5 یا 3 باشد می تواند به بیشتر ویژگی های جدید مانند تنظیمات خانواده ، مسیرهای چرخه (هنگامی که در انگلستان ظاهر می شوند) و ردیابی خواب دسترسی داشته باشد ، بنابراین مگر اینکه چیزهای جدید منحصر به سری 6 را بخواهید ، در مورد ارتقا دارندگان فعلی، نکته کمی وجود دارد.
مگر اینکه شما مالک سری 3 باشید و یک برنامه ECG بخواهید که قبلاً فقط در 5 بود. برای صاحبان سری 5 ، اپل با افزودن حسگر اکسیژن خون و تراشه U1 باعث هیجان زدگی شما می شود تا متقاعد شوید و آن را ارتقا دهید.
 سرانجام ، اگر احساس می کنید که Watch شما کند شده است ، بنابراین باید تراشۀ S6 را عوض کنید. برای این کار شما 110 پوند بیشتر از هزینه مدل ردۀ دوم یعنی Watch SE پرداخت می کنید.

 

اپل واچ سری 6 در 11 رنگ و سه ماده: آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ صیقلی و تیتانیوم براق ارائه می شود. گرچه فولاد ضد زنگ گرافیت اکنون جایگزین (Space Black) شده است. و یک ورق فولاد ضد زنگ طلای جدید وجود دارد که از جواهرات الهام گرفته است.

 

  • ویژگی های اپل واچ سری 6

بهبود عملکرد باتری و این واقعیت که در حال حاضر صفحه نمایش شبکیه چشم همیشه روشن 2.5 برابر بیشتر از سری 5 است (500 نیت به جای 200). این دو ویژگی زندگی با Apple Watch Series 6 را آسان می کند. ما هرگز در ساعت باتری در زمینه دوام باتری مشکلی نداشته ایم ، بنابراین ممکن است اپل بخاطر اینکه عملکرد خود را اینجا گذاشته است، بخشوده شود ، اما قدرت اضافی و نمایشگر واضح تر همیشه باعث بهبود امور می شود.

ویژگی بزرگ جدید ، به ویژه در این اوضاع همه گیر ، حسگر اکسیژن خون است. در طول اندازه گیری ، LED های پشت نور مادون قرمز را از طریق پوست به رگ های خونی مچ می تابانند. فوتودیودها نوری را که منعکس می شود جذب می کنند تا رنگ خون شما را تشخیص دهند. این رنگ است که نشان می دهد خون شما اکسیژن دارد (خون قرمز روشن اشباع تر است ، قرمز تیره کمتر است).
کل ماجرا 15 ثانیه طول می کشد و شما می توانید یک انیمیشن خوب را تماشا کنید در حالی که همه چیز ادامه دارد. این سیستم همچنین به طور متناوب سطح اکسیژن خون شما را در طول روز در پس زمینه اندازه گیری می کند ، اما فقط زمانی که شما حرکت نمی کنید. به نظر نمی رسد حرکت نکردن نیز مهم باشد. 
بله ، اکسیژن خون از ویژگی ECG کمتر چشمگیر است ، اما این یک قابلیت سلامتی دیگر به ساعت اضافه می کند ، تأیید می کند که این یک دستگاه سلامتی است ، تا آنجا که اپل مربوط است ، از یک مینی آیفون بر روی مچ دست شما ، به عنوان هدف اولیه ممکن است.