FIFA 21

FiFA 21


هر پاییز ، یک لرز به هوا می آید ، برگها شروع به تغییر رنگ می کنند و EA نسخه جدیدی از FIFA ، حق رای دادن شبیه سازی فوتبال را تسخیر می کند.
در FIFA 21 لحظه ای عجیب و غریب برای فوتبال جهان فرا می رسد که بیش از شش ماه است که در اکثر کشورها از هواداران خالی است. در واقع ، برای برخی از پخش کنندگان ، سر و صدای جمعیتی که آنها برای تقلید از حضور طرفداران واقعی استفاده می کنند ، از بازی ویدیویی ناشی می شود.
از راه های دیگر ، این بازی نسبت به فوتبال مدتی است نسبت به فوتبال واقعی فاصله بیشتری دارد ، به ویژه در سطح بالا ، جایی که داوران دستیار ویدئو اساساً نحوه به ثمر رساندن گل ها و نحوه حرکت مدافعان در زمین را تغییر داده اند. هیچ یک از این موارد در FIFA 21 منعکس نشده است ، که احتمالاً چیز خوبی در تعادل است.
طبق معمول ، EA تغییرات جزئی در گیم پلی ایجاد کرده و آنها را به عنوان ویژگی های جدید مهیج بسته بندی کرده است. عناوین امسال "دریبل چابک" است ، که به بازیکنان با انگشت شست دست قادر می شود سپر راست را فشار داده و نوعی پیاده روی فانتزی را که در رسانه های اجتماعی ایجاد می شود ، از بین ببرند. این ویژگی نام های دیگری مانند "دریبل رو به بالا" و "دریبل کشیده" دارد. من کاملاً روشن نیستم که شما در کدام موقعیت ها قصد استفاده از انواع مختلف دریبل زدن را دارید ، اما می دانم که بازی در برابر کسی که می داند چگونه از آنها به درستی استفاده کند کاملا خشمگین است.


همچنین بر موقعیت سازی تأکید شده است ، بازیکنان خوب هوش مصنوعی از فضا استفاده بهتری می کنند و به جیب ها می ریزند تا مثلاً در زندگی واقعی جا برای عکس بگیرند. گیمرها کنترل بیشتری روی دویدن توپ نیز دارند ، مثلاً با تکان دادن چوب سمت راست می توانید یک هم تیمی را وادار کنید که دقیقاً به همان مسیری که شما قبل از بازی دادن آن پاس قاتل تصور کرده اید بروید. حتی این گزینه وجود دارد که با فشار دادن همزمان هر دو چوب به بازیکن فعلی خود قفل شوید. ایده آل برای سرعت گرفتن با سرعت پاس دادن سریع.


در زمین ، گرافیک ها مثل همیشه هستند ، اما برخی از انیمیشن های زیبا و جذاب برای نزدیک کردن این عمل به زندگی واقعی وجود دارد. سیستم برخورد به گونه ای تغییر یافته است که بازیکنان از تکل اسلاید جلوگیری می کنند و بنابراین مدافعان خود در هنگام درگیری دهان دروازه ، روال های بداهه ای را نمی دهند.
به طور کلی ، بازی خوبی است. اگر چند FIFA گذشته را خریداری کرده باشید ، احتمالاً این یکی را نیز خریداری خواهید کرد ، به خصوص اینکه اگر در PlayStation 5 یا Xbox جدید غوطه ور شوید ، می توانید نسخه جدید را به طور رایگان دریافت کنید. اگر فقط یک بازیکن معمولی هستید ، یا چند سال است که بازی نکرده اید ، توصیه این نسخه را نسبت به نسخه های قبلی خود سخت است.