بزودی تلفن هوشمند با فناوری شارژ 125 واتی عرضه می شود

 

فناوری شارژ 125 واتی در گوشی های هوشمند آینده

شرکت ریلمی را باید از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند و دیگر محصولات دیجیتالی دانست که شاید در کشورمان شناخته شده نباشد. این برند چینی پیشتر فناوری شارژ سریع جدیدی معرفی کرده که قدرت شارژ 125 واتی را به گوشی ها منتقل می کند.
برخی برندها شاید نام مطرحی نداشته باشند اما با استفاده از فناوری های نوینی سعی دارند به موفقیت های بزرگی دست یابند. 
سامسونگ و هوآوی از اولین برندهایی بودند که شارژ سریع 5 یا 10 واتی را ارائه دادند و بیشتر از سایر کمپانی ها سعی داشتند شارژ سریع عرضه دارند. اما گویی اکنون شرکت های ناشناخته دیگر دست به کار شده تا جایگاه آنها را بدست اورند.
شرکتی است.

 

تلفن هوشمند

 


شارژر سریع برای بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی اهمیت دارد، حتی اپلی که سخت به ارتقا محصولاتش می پردازد. اما اکنون ریلمی زیربرند اوپو گامی برداشته که شاید آرزو هر شرکتی است.
این فناوری شارژ سریع کمک می کند تا در کمتر از 10 دقیقه بتوان شارژ اسمارتفون را به 100درصد رساند. در سال های گذشته به دلیل عدم وجود چنین فناوری افراد نمی توانستند به سرعت اسمارتفون خود را از شارژ 0 به 100 درصد برسانند.
اما اکنون به لطف شرکت هایی نظیر شیائومی، اوپو، ویوو و برخی دیگر این شرایط مهیا شده تا بتوان در کسری از زمان گوشی هوشمند را شارژ کرد. این ویژگی آرزوی هر فرد دارای گوشی هوشمند است و خوشبختانه به لطف اوپو و برخی شرکت های چینی این موضوع عملی شده و باید انتظار داشت بزودی گوشی های این شرکت با چنین فناوری راهی بازار شوند.
پیش بینی می شود در اوایل سال 2021 شاهد معرفی اولین اسمارتفون با فناوری شارژ 120 واتی شرکت اوپو باشیم. هرچند که رقبا سخت در تلاش هستند محصولات سریعی را در این زمینه راهی بازار کنند