شیائومی به دنبال معرفی تلویزیون غول پیکر Mi TV Master Ultra Edition

علت فروش بالای تلویزیون‌های «شیائومی» چیست؟ قیمت مناسب در کنار عملکرد بالا و رقابتی به همراه استفاده از سخت افزارهای خود. این شرکت به دنبال موفقیت‌های پی در پی خود در این بخش، این بار به سراغ یک غول 8K رفته است که می‌تواند موقعیت رقبای آن را اساساً به خطر بیندازد. تلویزیون Xiaomi چگونه می‌تواند ما را سورپرایز کند؟

به مانند همیشه، این سازنده چینی پیش از معرفی کامل محصول خود، پوسترهای تبلیغاتی آن را منتشر کرده است. این کمپانی یک تلویزیون غول پیکر 82 اینچی با رزولوشن 8K را به زودی معرفی خواهد کرد که با نام Mi TV Master Ultra Edition شناخته خواهد شد. Mi TV Master Ultra Edition را می‌توان نسخه ارتقاء یافته از تلویزیون 4K با نام Mi TV Master دانست که به دلیل قیمت مناسب، فروش بالایی را تجربه کرد.

این تلویزیون جذاب با فناوری mini-LED تولید می‌گردد؛ به مانند همیشه، چینی‌ها از فناوری‌هایی استفاده می‌کنند که در ابتدا توسط شرکت‌های کره جنوبی ارائه شده است. دریافت محتوا برای تلویزیون‌های 8K یک معضل جهانی است؛ از این رو Xiaomi تلویزیون Mi TV Master Ultra Edition را به شبکه 5G مجهز کرده است.

شیائومی تلویزیون فوق العاده بزرگ و باکیفیت معرفی می کند

شیائومی

یکی از نکات جالب توجه این تلویزیون 82 اینچی، ضخامت پایین آن است که به لطف استفاده از فناوری mini-LED به دست می‌آید. mini-LED فناوری رقابتی OLED است که به مانند آن از دقت کنتراست بالا، نمایش با کیفیت رنگ‌های تیره و دقت رنگ بالا بهره برده اما مشکلات ذاتی OLED نظیر شبه تصویر را به همراه ندارد.


تلویزیون‌های سری مستر شیائومی که در بازار جهانی با نام Mi TV LUX نیز شناخته می‌شوند، سری پرچمدار این شرکت را شامل می‌شوند. به نظر می‌رسد که شیائومی یک نسخه 4K را از Mi TV Master Ultra Edition نیز ارائه دهد. به احتمال بسیار زیاد، پرچمدار جدید شیائومی به اندروید تی وی 10 مجهز خواهد بود. همچنین برخی منابع تأیید کرده‌اند که شیائومی پنل مورد استفاده در این تلویزیون را به مانند گذشته از شرکت LG Display تأمین خواهد کرد. در حال حاضر باید در انتظار رونمایی رسمی و ارائه مشخصات دقیق‌تر از این غول 8K/5G باشیم. این محصول در 28 سپتامبر (دو تا سه روز دیگر) معرفی خواهد شد.