سری گلکسی F سامسونگ میان رده با تمرکز روی عکاسی عرضه می شوند

همانطور که می‌دانید شرکت سامسونگ با گوشی‌های سری گلکسی A و گلکسی M هم‌اکنون سهم بزرگی از بازار گوشی‌های میان‌رده را در اختیار دارد. اما طبق خبرهای جدید سامسونگ قصد دارد خانواده‌ای دیگر به نام گلکسی F را به گوشی‌های میان‌رده‌ی خود اضافه کرده و سهم خود از این بازار را بیشتر کند.

خبرهای جدید حاکی از آن است که غول کره‌ای تا پایان سپتامبر اولین گوشی از سری گلکسی F خود را معرفی می‌کند. این سری گوشی‌ها قرار است با قیمتی بسیار اقتصادی و بین 200 تا 275 دلار به‌فروش برسند. سامسونگ این اسمارت‌فون‌ها را به دوربین‌های قدرتمندی مجهز کرده و اینطور که پیداست کره‌ای‌ها با سری گلکسی F تمرکز خود را برروی مصرف‌کنندگان جوان و عکاسان آماتور قرار داده‌اند.

اولین سری از این گوشی‌ها تا پایان ماه جاری معرفی و به‌صورت اینترنتی عرضه می‌شود. همانطور که اولین گوشی‌های سری گلکسی اِم به‌صورت آنلاین فروخته شدند، سری گوشی‌های گلکسی F نیز کار خود را با فروش آنلاین آغاز می‌کنند.، با این حال انتظار می‌رود سامسونگ در آینده‌ای نزدیک این گوشی‌ها را راهی فروشگاه‌های فیزیکی کند.

با وجود اینکه سری Galaxy M سامسونگ نیز در این محدوده قیمتی قرار دارند، باید منتظر ماند و دید غول کره‌ای چه ویژگی منحصر بفردی برای سری F در نظر گرفته تا کاربران را به خرید این گوشی‌ها ترغیب کند. گوشی‌های اقتصادی گلکسی M سامسونگ پس از معرفی با استقبال پرشوری مواجه شدند و در بازارهایی چون هند موفقیت‌های بزرگی برای سازنده‌ی خود کسب کردند.

همچنین اگر خبرهای دنیای موبایل را دنبال کرده باشید، می‌دانید سامسونگ اخیراً گوشی خواستنی گلکسی M51 را با چیپست اسنپ‌دراگون 730G، یک باتری غول‌پیکر 7000 میلی‌آمپرساعتی و قیمتی باورنکردنی معرفی کرد. پس با معرفی سری گلکسی F انتظار می‌رود کره‌ای‌ها جایگاه خود را در بازار گوشی‌های میان‌رده و به‌خصوص بازار هند تثبیت کنند.

سری گلکسی F متفاوت تر از همیشه

سامسونگ

همانطور که خواندید، گوشی‌های جدید سامسونگ بر روی دوربین و تصویربرداری متمرکز هستند؛ پس احتمالاً از نظر عکاسی و فیلم‌برداری نسبت به گوشی‌های گلکسی M عملکرد به‌مراتب بهتری خواهند داشت. این در حالی است که هر دو سری در یک محدوده قیمتی قرار می گیرند.

البته به جز اسمارت‌فون‌های سری Galaxy M، سامسونگ با عرضه‌ی خانواده‌ی گلکسی اف به رقابت با برندهایی چون ریلمی (Realme)، شیائومی و پوکو (POCO) می‌پردازد که آنها نیز در این محدوده قیمت گوشی‌های بسیار جذاب و قدرتمندی عرضه می‌کنند.

در هر صورت اضافه شدن یک سری جدید به گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده می تواند به نفع مصرف‌کننده باشد و به مشتریان گزینه‌های بیشتری برای انتخاب گوشی مورد علاقه خود می‌دهد.