آنر از ساعت هوشمند با دوام و ارزان قیمت جدید خود رونمایی کرد

نمایشگاه IFA 2020 به صورت نیمه حضوری در آلمان در حال برگزاری و با اینکه برخی شرکت‌ها به شکل فیزیکی در محل نمایشگاه حاضر شده‌اند، اما شمار زیادی ترجیح داده‌اند تا محصولات جدید خود را طی رویدادهای آنلاین معرفی کنند. در جریان این نمایشگاه، کمپانی چینی آنر که یکی از زیرمجموعه‌های هواوی به شمار می‌آید، امروز از دو ساعت هوشمند جدید با نام‌های آنر واچ جی اس پرو (Honor Watch GS Pro) و آنر واچ ای اس (Honor Watch GS Pro) رونمایی کرد.

جی اس پرو یک ساعت هوشمند بادوام است که بیشتر برای استفاده در مناطقی همچون کوه و جنگل طراحی شده و برای کسانی که اهل ورزش، کوه‌نوردی و طبیعت‌گردی هستند، یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. بادوام بودن این ساعت از ظاهر آن هم کاملاً مشخص است، اما این موضوع تنها به ظاهر خلاصه نمی‌شود و آنر تمام ویژگی‌هایی را که برای یک گجت مخصوص محیط‌های سخت لازم است، در جی اس پرو گنجانده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌نوان به طول عمر بالای باتری اشاره کرد،‌ به طوری که این ساعت تنها با یک بار شارژ می‌تواند تا 25 روز کار کند! همچنین قابلیت‌های مسیریابی پیشرفته مانند جی‌پی‌اس ارتقاء یافته و سیستم قدرتمند پیش‌بینی وضع هوا، برای کسانی که به محیط‌های دور افتاده و بکر سفر می‌کنند، بسیار مفید خواهد بود.

علاوه بر همه این‌ها، جی اس پرو دارای بیش از 100 حالت تناسب اندام مختلف است و کاربر بسته به فعالیتی که انجام می‌دهد می‌تواند یکی از این حالت‌ها را انتخاب کند. از جمله این حالت‌ها می‌توان به ورزش سه‌گانه و اسکی اشاره کرد و البته قابلیت سنجش فشار هوا در ارتفاع هم می‌تواند برای کوه‌نوردانی که این ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند، یک غنیمت بزرگ باشد.

با اینکه آنر واچ جی اس پرو جزو ساعت‌های بادوام است اما به هیچ وجه طراحی زمخت و زننده‌ای ندارد و از لحاظ ظاهری هم با یک محصول زیبا و شیک طرف هستیم. این ساعت در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی در دسترس خریداران قرار گرفته و قیمتی هم که برایش تعیین شده 250 یورو است.

اما اگر زیاد اهل مسافرت‌های خارج شهر نیستید و ترجیح می‌دهید ساعت هوشمندتان طبق مد روز و شیک باشد، آنر واچ ای اس می‌تواند گزینه مناسب‌تری برایتان باشد. بدنه این ساعت در مقایسه با جی اس پرو، ظریف‌تر و باریک‌تر است اما با این حال در زمینه ردیابی سلامت و تناسب اندام عملکرد تقریباً مشابهی دارد. آنر واچ ای اس بالغ بر 95 حالت تمرینی مختلف را در خود داشته و می‌تواند 44 حرکت نرمشی را به صورت انیمیشن در نمایشگر 1.64 اینچی خود نشان دهد. در زمینه طول عمر باتری هم با وجود اینکه اصلاً به پای جی اس پرو نمی‌رسد اما با این حال نگهداری 10 روزه شارژ برای آن قابل قبول است.

آنر واچ ای اس در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی تولید شده و با قیمت 100 یورو به فروش خواهد رسید. هر دو ساعت جدید آنر از 7 سپتامبر (17 شهریور) برای خرید در دسترس خواهند بود.