رونمایی ام اس آی از سیستم گیمینگ MEG Aegis Ti5

همزمان با معرفی کارت‌های گرافیک جدید، روند معرفی کامپیوترهای گیمینگ از برندهای مطرح نظیر MSI نیز آغاز شده است. کامپیوتر گیمینگ MEG Aegis Ti5 محصولی مدرن و قدرتمند است که برای بلعیدن فریم‌ها آمده است. یک کامپیوتر زیبا و خاص که قدرت MSI را در ساخت کامپیوترهای آماده بازی به رخ می‌کشد.

کامپیوتر گیمینگ MEG Aegis Ti5 را می‌توان نسخه بروز شده از MEG Aegis دانست. این کامپیوتر دارای یک ویژگی منحصر به فرد به نام Gaming Knob است. Gaming Knob شامل یک سیستم کنترل و نمایشگر است که امکانات بسیار زیادی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. این ویژگی می‌تواند با تشخیص مکان خود، اطلاعات مربوط به دما، آب و هوا و مواردی از این دست را نشان دهد. همچنین کاربران با تنظیم کلید چرخشی این قسمت می‌توانند مؤلفه های حیاتی و پارامترهای مهم سیستم را مشاهده کنند.

این بخش قادر به اجرای حالت بازی بوده و کاربران می‌توانند عملکرد صدا، نورهای LED RGB و دیگر موارد را از طریق آن مدیریت کنند. کامپیوتر گیمینگ MEG Aegis Ti5 به کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA RTX 3080 مجهز شده است. MSI به دنبال ارائه بهترین پردازش در بازی‌ها، به سراغ پردازنده‌های نسل دهم رفته و پردازنده پرچمدار Intel Core i9-10900K را با یک واتر کولر مورد استفاده قرار داده است.

سیستم تهویه انحصاری MSI موسوم به Silent Storm Cooling 4، این کامپیوتر را در برابر دمای بالای قطعات پرچمدار حفظ خواهد کرد. MEG Aegis Ti5 از یک مادربرد با چیپست Intel Z490 بهره برده و تا 128 حافظه رم DDR4 را در خود جای می‌دهد. 1 درایو 3.5 اینچی، دو درایو 2.5 اینچی و سه حافظه SSD M.2 نیز در آن قابل نصب هستند که بسته به پیکربندی‌های متفاوت آن، شاهد استفاده از ظرفیت‌های گوناگون حافظه رم و ذخیره سازی هستیم.

MEG Aegis Ti5 از یک طراحی زیبا و نوآورانه بهره می‌برد که ظاهری هجومی را به همراه داشته و ظاهر آن با LED RGBها تزئین می‌شود. دو کنترلر شبکه 1 و 2.5 گیگابیتی، برخورداری از رابط Thunderbolt 3، شبکه بدون سیم WiFi 6 و پورت‌های متنوع و مدرن دیگر، از جمله ویژگی‌های این کامپیوتر زیبا به شمار می‌روند. MEG Aegis Ti5 دارای فناوری MSI Sound Tune است؛ این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی، قادر به حذف نویزهای صوتی و اصوات اضافه محیط در حین استفاده از میکروفون و ارتباط‌های آنلاین است.