اولین تصاویر کارت گرافیک RTX 3000 به بیرون درز کرد

با نزدیک شدن به زمان معرفی کارت‌های گرافیک GeForce RTX 30، اطلاعات و تصاویر بیشتری از این سخت افزارهای جذاب منتشر می‌شود. این شما و این هم اولین تصاویر از کارت‌های گرافیک ZOTAC GeForce RTX 3090 و RTX 3080.

اولین تصاویر از کارت‌های گرافیک سفارشی کمپانی زوتاک در حالی منتشر می‌شود که ظاهراً زمان چندانی به معرفی رسمی غول‌های آمپر باقی نمانده است. تصاویر منتشر شده از این دو پرچمدار شرکت ZOTAC در سری Trinity Holo، نشان دهنده تغییرات نسبتاً زیاد در بخش طراحی است. نوارهای LED RGB از جلو تا پشت (Backplate) تنیده شده است. هر دو کارت گرافیک بیش از دو اسلات توسعه را در مادربرد به اشغال خود در می‌آورند.

دست کم در مدل ZOTAC GeForce RTX 3090 Trinity Holo شاهد استفاده از سه رابط 8 پین تغذیه هستیم؛ در نتیجه می‌توان مطمئن بود که رابط 12 پین تنها توسط خود انویدیا مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ با این وجود نمی‌توان به صورت قطعی از عدم استفاده از این رابط تغذیه خاص توسط دیگر سازندگان مطمئن بود.

در مدل ZOTAC GeForce RTX 3080 Trinity Holo شاهد استفاده از دو رابط 8 پین برای دریافت نیروی مورد نیاز هستیم. هر دو کارت گرافیک با تکیه بر خنک کننده سه فن IceStorm 2.0 و یک هیت سینک قطور، به تراشه پرچمدار GA102 مجهز شده‌اند. شمارش معکوس برای عرضه GeForce RTX 30های جدید آغاز شده است.

بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود زوتاک و انویدیا چه کارت گرافیکی را ارائه خواهند داد.