MSI و رونمایی از کامپیوتر جدید Pro 22XT

معرفی کامپیوتر MSI Pro 22XT انجام شد. بدون شک MSI نه تنها یکی از رهبران بازار در صنعت سخت‌افزار بازی است بلکه پیشگام بودخ و یک کمپانی کاملا ابتکاری نیز می‌باشد. MSI همیشه فناوری‌هایی را به دنیا عرضه می‌کند که باعث حیرت همه می‌شود. از آنجایی که این کمپانی غیرقابل پیش‌بینی است، MSI در حال توسعه محصولات شیک، پایدار، همراه با بهترین عملکرد برای انواع کاربران است. سری کامپیوترهای MSI Pro برای استفاده‌های تجاری و حرفه‌ای ساخته شده است. این کامپیوتر با قطعات قابل اعتماد و بهینه ساخته شده و کاربردهای منحصر به فردی برای انواع موقعیت‌ها، برای بالا بردن لذت تجربه دارد.

کامپیوتر MSI Pro 22XT، یک رایانه شخصی All in One است که می‌تواند سبک زندگی شما را از جهات مختلف تغییر دهد. با داشتن پنل IPS و وضوح کامل HD، با کیفیت 1080p این کامپیوتر باعث شده تا هر آنچه که برای شما نیاز است را مشاهده کنید. با استفاده از پنل IPS درجه یک، رنگ‌ها و روشنایی صفحه در این کامپیوتر بهینه شده تا از کار با جزئیات و دیدن آن‌ها لذت ببرید. زاویه دید پنل IPS این کامپیوتر، این اطمینان را حاصل می‌کند که بدون توجه به زاویه دید شما بتوانید صفحه را مشاهده کرده، اطلاعات صحیحی از صفحه نمایش را دریافت کنید.

کامپیوتر MSI Pro 22XT 10M به عنوان یک کامپیوتر شخصی راحت و قابل ارتقاء می‌باشد که این ویژگی‌ها را به لطف صفحه نمایش با قابلیت لمس 10 نقطه‌ای، راحتی در ارتقاء HDD، کنترل OSD و طراحی VESA خود به دست آورده است. با تشکر از این ویژگی‌ها، Pro 22XT 10M نه تنها می‌تواند راندمان کاری را بهبود ببخشد بلکه برای انواع مختلف شرایط نیز مناسب است.

صفحه لمسی با قابلیت لمس 10 نقطه به صورت همزمان، یک تجربه روان را برای کاربران فراهم می‌کند و با لمس کردن نوک انگشتان خود می‌توانند سریعترین پاسخ را از این کامپیوتر دریافت کنند. هارددیسک این کامپیوتر به گونه‌ای طراحی شده تا بتوان آن را به راحتی ارتقاء داد، تا اطلاعات بیشتری را بتوان در آن جای داد. از قابلیت‌های دیگر این کامپیوتر، طراحی VESA است تا Pro 22XT 10M را در هر کجا که می‌خواهند به راحتی قرار دهند. این ویژگی‌ها برای پشتیبانی کامل از نیاز کاربران طراحی شده و به آن‌ها کمک می‌کند تا از وقت خود بهترین استفاده را ببرند.

به کاربردهای بیشتری نیاز دارید؟ آیا به دید بیشتری نیاز دارید؟ جای نگرانی نیست. اگر به صفحه نمایشی غیر از صفحه نمایش این کامپیوتر نیازمند هستید، می‌توانید MP241 را با درگاه HDMI موجود در این کامپیوتر به آن اضافه نمایید. این کار باعث می‌شود تا شما بتوانید چند کار را به صورت همزمان در جلسات و یا محل کار خود انجام دهید. MP241 یک مانیتور حرفه‌ای با پنل IPS و 23.8 اینچی است که دارای طراحی ضد تابش نور است و برای استفاده‌های طولانی مدت مناسب است و می‌تواند فشار به چشم را در حین کار کاهش دهد. علاوه بر این MP241 دارای طراحی VESA است تا کاربران بتوانند همزمان با کامپیوتر MSI Pro 22XT 10M این مانیتور را نیز بر روی دیوار نصب نمایند. در کل با استفاده از این سیستم کاربران می‌توانند از فضای کاری خود بیشترین استفاده و بیشترین لذت را ببرند. مهم نیست که شما در دفتر، خانه، یا خارج از خانه هستید، تنها آنچه که شما نیاز دارید Pro 22XT 10M و MP241 است.

برای آگاهی از قیمت و همچنین خرید مانیتور به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.