رونمایی MSI از نمایشگر گیمینگ جدید

شرکت ام اس آی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده دستگاه های گیمینگ دسکتاپی بوده که به تازگی از نمایشگر گیمینگ نسل جدید خود رونمایی کرد. به مانیتورهای گیمینگ پُر زرق و برق و منحنی علاقه‌مند هستید؟ MSI یکی از بهترین‌های آنها را برای خوره‌های بازی معرفی کرده است. 

شرکت MSI که چند سالی از حضور آن در بازار مانیتورهای مخصوص بازی می‌گذرد، به تازگی یک مانیتور مخصوص بازی جدید، به نام Optix MAG271VCR را از سری مدل‌های خانواده Optix رونمایی کرده است. این مانیتور از یک پنل 27 اینچی منحنی (Curved) بهره می‌برد که شدت انحنای آن 1800R است. زاویه دید این مانیتور زیبا از هر سو 178 درجه بوده و MSI در این مدل از یک پنل VA استفاده کرده است.

مانیتور گیمینگ Optix MAG271VCR وضوح تصویر FHD یا همان 1080×1920 پیکسل را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. این مانیتور زیبا با نسبت تصویر 16:9 دارای زمان پاسخ به فرکانس 1 میلی ثانیه است. همچنین می‌تواند نرخ به‌روزرسانی حداکثر 165 هرتز را در کنار پشتیبانی از VESA Adaptive Sync ارائه دهد. Optix MAG271VCR دارای دو فناوری با هدف کاهش نورهای آبی مزاجم و همچنین جلوگیری از سوسو زدن تصاویر است.

از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به ورودی‌های DisplayPort 1.2a، HDMI 2.0 و دو درگاه USB اشاره کرد. به منظور سهولت در استفاده از انواع هدفون، Optix MAG271VCR یک جک 3.5 میلی متری را نیز در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های ظاهری Optix MAG271VCR، استفاده از دیودهای LED RGB است که با طراحی X شکل در پشت بدنه نصب شده‌اند. MSI از LEDهای ARGB با قابلیت آدرس دهی استفاده کرده است که بدین ترتیب امکان تنظیم نور و رنگ‌های دلخواه به سلیقه گیمرها وجود دارد. این شرکت تا کنون اشاره‌ای به قیمت گذاری Optix MAG271VCR نکرده است.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت MSI مراجعه کنید.