بازی Suicide Squad بزودی توسط راک استدی معرفی می شود

استودیو راک استدی از توسعه دهندگان مطرح بازیهای ویدئویی بوده که هر از گاهی به معرفی عناوین جدید می پردازد. در این بین قرار است بزودی عناوین جدیدی چون Suicide Squad را معرفی کند.

 

استودیو راک استدی رسما تائید کرده است که در حال کار بر روی یک عنوان جدید از دنیای DC است. شایعات اولیه حاکی از این دارند که این عنوان Superman نامیده خواهد شد اما جدیدترین گزارشات در این مورد مدعی هستند که بازی Suicide Squad خواهد بود. حال راک استدی دومین مورد را تائید کرده است. راک استدی، کمپانی سازنده عنوان Batman: Arkham Knight در سال 2015 امروز توییتی را منتشر کرده است که به زمان معرفی پروژه بعدی این شرکت اشاره دارد.

معرفی بازی Suicide Squad در تاریخ 22 آگوست
در این توییت تصویری نیز دیده می شود که در آن شاهد شخصیت سوپرمن با لوگوی Suicide Squad بر سر آن هستیم که نشان می دهد بازی مربوط به دنیای ابرقهرمانان است. راک استدی رویدادی را با عنوان DC FanDome در تاریخ 22 آگوست به شکل مجازی برگزار خواهد کرد و در آن جدیدترین ساخته خود را نیز رونمایی خواهد اما هیچ جزئیاتی در این باره به اشتراک نگذاشته است. آخرین بازی که این استودیو منتشر کرده مربوط به سال 2016 و عنوان Arkham VR است که یک عنوان واقعیت مجازی شایسته بود. پس از آن این بازی ساز هیچ رونمایی نداشته و بر روی پروژه های خود تمرکز کرده است و در سال 2018 لیستی که منتشر شد این موضوع را تائید کرد.

در آن زمان تصور میشد که پروژه جدید و بزرگ راک استدی Man of Steel باشد. عنوان جدید استودیو مطمئنا متفاوت از ساخته هایش در دنیای DC خواهد بود. عنوانی بر پایه داستان جوخه انتهار می تواند جذاب باشد اما فعلا هیچ اطلاعی در مورد اینکه بازی آن به چه شکل خواهد بود در دسترس نداریم و باید چند هفته ای برای اطلاع از این موضوع منتظر بمانیم. همچنین مشتاقیم که بدانیم آیا این عنوان برای نسل بعدی کنسول های بازی، یعنی پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس نیز منتشر خواهد شد یا خیر. هر چند امید می رود که هر دو پلتفرم این اثر را دریافت کنند.