رونمایی گیگابایت از نمایشگر منحنی گیمینگ G34WQC

شرکت گیگابایت از برندهای مطرح تولیدکننده سخت افزارهای گیمینگ بوده که به تازگی از نمایشگر گیمینگ جدید و منحنی بزرگ خود به نام G34WQC رونمایی کرده است.

کمپانی گیگابایت به عنوان تولید کننده پیشگام مادربرد و کارت گرافیک اولین صفحه نمایش گیمینگ الترا واید خود را رونمایی کرد. معرفی نمایشگر Gigabyte G34WQC در حالی صورت گرفته که سری مانیتورهای گیگابایت از زمان معرفی تبدیل به محصولاتی داغ در بین رسانه‌ها و گیمرها شده‌اند.

در این میان همیشه تقاضا برای صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر توجهات بیشتری را به خود اختصاص داده و گیگابایت برای رفع چنین نیازی تیم تحقیق و توسعه خود را روی این زمینه متمرکز نموده. نتیجه اولین تلاش گیگابایت G34WQC از پنل VA با خمیدگی 1500R استفاده می‌کند. وضوح تصویر 2560 × 1440 به همراه نرخ نوسازی بسیار عالی 144 هرتز و همچنین زمان پاسخ دهی پایین 1ms باعث می‌شود تا تجربه‌ای عمیق و لذت بخش از گیمینگ را احساس نمایید.

از نظر تولید رنگ، پنل اصلی از رنگ‌های 8 بیتی پشتیبانی می‌کند و طیف رنگی sRGB را تا 120 درصد پوشش خواهد داد. در همین راستا شاهد گواهی VESA Display HDR 400 هستیم تا تصاویری با کیفیت‌تر را مشاهده کنیم. این مانیتور از قابلیت‌های گیمینگ گیگابایت مانند Aim Stabilizer و Black Equalizer پشتیبانی می‌کند تا کاربران در نبردها برتر از رقبا باشند. این مدل نه تنها از مشخصات گیمینگ بسیار عالی بهره می‌برد بلکه نمایشگر بزرگ و نسبت صفحه 21:9 برای امور اداری و دیگر نیز مناسب است.

نسبت ابعاد 21:0 میدان دید بیشتری را نسبت به حالت استاندارد 16:9 در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در گیمینگ، نرم افزارهای چند رسانه‌ای و بهره وری بسیار کارآمد خواهد بود. به علاوه G34WQC از اسپیکرهای استریو داخلی برخوردار است تا شاهد عملکرد خوبی در این بخش باشیم. به لطف همین بلندگوهای استریو داخلی شما نه تنها نیازی به تهیه اسپیکر نخواهید داشت بلکه میز یکدست و تمیزی را نیز بدون اشغال فضای اضافی در اختیار دارید.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت گیگابایت مراجعه کنید.