ریمستر بازی سه گانه Mass Effect ماه بعد معرفی می شود

سری بازی های مس ایفکت از جمله عناوینی بوده که طرفداران بسیاری داشته و تاکنون توانسته نظر طرفداران را به خود جلب سازد.  یکی از داغ‌ترین شایعات این اواخر در دنیای گیم، موضوع ساخت نسخه ریمستر سه گانه Mass Effect بوده است که مدتی پیش راجع به آن مطلبی را منتشر کردیم. طبق شایعات جدید، این ریمستر بسیار مورد انتظار احتمالا در ماه آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد. پس از اینکه از مدت‌ها پیش شایعه ساخت ریمستر این بازی در فضای مجازی در حال انتشار است، در ماه ژوئن گزارشی را مبنی بر اینکه این سه گانه در پائیز امسال عرضه خواهد شد شاهد بودیم. همچنین استودیو EA اشاره ای به این موضوع که یک عنوان ریمستر معرفی نشده همزمان با انتشار رویکرد مالی سه ماهه کمپانی منتشر خواهد شد داشته است.

بدین ترتیب هنوز مسئله عرضه این سه گانه در پائیز امسال روی میز است و کاربری با نام Shinobi ادعا کرده است که سه گانه مس افکت ریمستر در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. Liana Ruppert یکی از طرفداران سفت و سخت سری مس افکت نیز در توییتر خود نوشته است که ماه آینده ماه خوبی برای معرفی یک بازی فوق‌العاده خواهد بود که احتمالا اشاره به ریمستر مس افکت داشته است. Shinobi نیز با یک تصویر احساسات خود به این توییت را به نمایش گذاشته است که اشاره‌ای به یکی از تنظیمات دنیای مس افکت داشته است.

در حال حاضر هنوز EA و Bioware موجودیت سه گانه مس افکت ریمستر را تائید نکرده اند و تمامی این اطلاعات فعلا در حال شایعه است. سری اول فرنچایز مس افکت بین سال های 2007 و 2012 برای ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و کامپیوترهای شخصی منتشر شد. قسمت اول این عنوان توسط مایکروسافت فقط برای ایکس باکس 360 منتشر شد و مس افکت 3 برابر کنسول نینتندو Wii U نیز عرضه شد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا بزودی الکترونیک آرتز به اعلام این خبر بپردازد.