تاریخ برگزاری کنفرانس IFA 2020 شرکت آنر مشخص شد

شرکت آنر از برندهای مطرح تولیدکننده دستگاه های دیجیتالی زیربرند هوآوی است که همیشه سعی داشته محصولاتی قابل توجه را در بازار عرضه دارد. در این بین باید به گوشی های هوشمند و ساعت هوشمند کمپانی چینی اشاره کرد که همیشه بسیار مطرح بود.

نمایشگاه ایفا (IFA) یکی از معتبرترین رویدادهای حوزه فناوری است که هر ساله در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود. این نمایشگاه امسال هم قرار است از 3 تا 5 سپتامبر (13 تا 15 شهریور) برگزار شود و البته به واسطه شرایطی که شیوع کرونا در چند وقت اخیر ایجاد کرده، انتظارها برای آن بیشتر از همیشه است. بسیاری از شرکت‌ها سخت در تلاش هستند تا پس از مدت‌ها یک کنفرانس خبری فیزیکی را در محل این نمایشگاه برگزار کرده و به معرفی جدیدترین دستاوردهای خود بپردازند.

پیش از این حضور ریلمی (Realme) در IFA 2020 تأیید شده بود و امروز هم یک کمپانی چینی دیگر به نام آنر (Honor) که از زیرمجموعه‌های هواوی است، اعلام کرد که کنفرانس خبری خود در نمایشگاه مذکور را در تاریخ 4 سپتامبر (14 شهریور) برگزار خواهد کرد. شعاری که آنر برای این رویداد انتخاب کرده، Expand Your Smart Life (به معنی “زندگی هوشمند خود را بسط دهید”) است و قرار است در آن از طیف گسترده‌ای از محصولات شامل دستبندهای هوشمند، رایانه‌های شخصی،‌ تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند رونمایی شود.

از دیگر شرکت‌هایی که حضور آن‌ها در IFA 2020 تأیید شده می‌توان به ال جی، تی سی ال و هواوی اشاره کرده که همگی در روز اول نمایشگاه کنفرانس خود را برگزار خواهند کرد. افتتاحیه IFA 2020 را برترین تولید کننده تراشه موبایل یعنی کوالکام برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود از برنامه‌های خود برای سه‌ماهه چهارم سال جاری رونمایی کند.

نمایشگاه IFA 2020 همواره با حضور تعداد زیادی از شرکت‌ها و برندهای نام آشنای دنیا برگزار شده اما امسال به واسطه شیوع کرونا و محدودیت‌هایی که در برخی کشورها اعمال شده، حضور شرکت‌ها مانند سال‌های قبل نیست و برخی ترجیح داده‌اند تا به جای معرفی جهانی محصولات خود، رویدادهای محلی و کوچک برگزار کنند. مشخص نیست در رویداد آینده ایفا 2020 این شرکت چه محصولاتی معرفی خواهند شد اما پیش بینی می شود با چند گوشی، ساعت و تبلت رو به رو باشیم.

زیرا می تواند رویداد بزرگی برای این شرکت و معرفی جدیدترین دستاوردها باشد. همیشه آنر گوشی های سری آنر مجیک را در همین رویداد معرفی می کند و قطعا نسل جدید گوشی پرچمدار آنرمجیک در همین برنامه حضور پیدا خواهد کرد.