تصاویر کیس کاور گلکسی نوت 20 و نسخه اولترا آن منتشر شد

شرکت سامسونگ قصد دارد بزودی گوشی هوشمند سری گلکسی نوت 20 را در قالب دو مدل معرفی کند. اسمارتفون هایی که مشخصات کلیدی پرچمداری داشته و از طراحی حرفه ای برای آنها در نظر گرفته می شود. سری نوت 20 طی رویداد 5 آگوست آنلاین برند کره ای رونمایی می شود و با گزینه های جذابی از سوی سامسونگ رو به رو هستیم.

گفته می شود سری گلکسی نوت 20 دو مدل استاندارد و اولترا خواهد داشت. مدل استاندارد صفحه نمایش تخت دارد اما مدل اولترا با نمایشگر منحنی همراست. همچنین باید بیان داشت که شرکت سامسونگ قصد دارد مشخصات بهتر را برای نسخه استاندارد در نظر گیرد.

تاکنون شایعات بسیاری درباره گلکسی نوت 20 منتشر شد و می دانیم در این رویداد علاوه بر سری نوت 20، باید شاهد معرفی سری تبلت گلکسی تب اس 7، گلکسی زد فولد 2 تاشو، ساعت گلکسی واچ 3 و هدفون بی سیم گلکسی بادز لایو خواهیم بود.

 

جزئیات بسیار بوده اما رسمی یا تایید شده نیست. به تازگی رونالد کوانت تویتتر از افشا سازان صنعت چند تصویر رندر تبلیغاتی کیس کاور سری گلکسی نوت 20 منتشر کرد. تصاویری که کیس های رنگارنگ و جذابی را در آنها می توان مشاهده کرد و پیداست که باید شاهد عرضه کیس های متنوعی توسط برند کره ای باشیم.

گذشته از آن سری نوت 20 در قالب پرچمدارانی بروزرسانی شده نسبت به نسل قبل بزودی از راه می رسند. همچنین باید بیان داشت که سامسونگ قصد دارد گزینه های جذاب را در طراحی و قدرتمند در سخت افزار راهی بازار کند.

گفتنیست که گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا در طراحی جلو متفاوت هستند و ممکن است در عقب نسبتا شبیه به هم باشند. بنابراین هدف سامسونگ ارائه تلفن های هوشمندی است که دارای قابلیت های سخت افزاری و طراحی برجسته هستند.

سری گلکسی نوت 20 دارای پردازنده اسنپدارگون 865 پلاس یا اگزینوس 990 خواهند بود و با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم راهی بازار می شود. حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی است و قابلیت ارتقایی هم تدارک دیده شد.

گذشته از آن گلکسی نوت 20 دارای نمایشگر کوچکتری نسبت به نسخه اولترا بوده و وضوح تصویر پایین تری هم دارد. زیرا قرار است نسخه استاندارد با نمایشگر 6.7 اینچی و نسخه بزرگ با نمایشگر 6.9 اینچی راهی بازار شود.

در تصویر کاور این سری طراحی کامل خانواده نوت 20 آشکار شده و گویی سامسونگ می خواهد ظاهری جذابتر نسبت به نسل قبل برای سری گلکسی نوت 20 در نظر گیرد.

باتری 4500 تا4700 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع، دوربین عقب 108 یا 64 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 10 کیو با رابط کاربری One UI 2.5 دیگر مشخصه نسل جدید سری نوت است.

سال گذشته نیز این خانواده با مشخصات کلیدی پرچمدار و طراحی به روز راهی بازار شدند. در نسل جدید هم باید تحولی در طراحی و مشخصات سخت افزاری شاهد باشیم. به هر حال باید تا 5 آگوست منتظر ماند و مشخص شود این کمپانی چه برنامه ای در سر دارد.