رونمایی هوآوی از تبلت، دستبند تناسب اندام و ساعت هوشمند جدید

شرکت هوآوی به تازگی از مجموعه دستگاه های جدید رونمایی کرده که باید به تبلت میت پد ۱۰.۸اینچی، دستبند تناسب اندام تاک بند B6، تبلت انجوی تبلت 2 و یک ساعت هوشمند کودکانه که همگی از طراحی به روز و ویژگی های قابل توجه برخوردار هستند.

تمامی این مدل ها برای بازار چین معرفی شدند و بزودی نیز باید شاهد عرضه آنها در بازار باشیم.

میت پد 10.8 اینچی

در قسمت نخست باید به تبلت میت پد 10.8 اینچی اشاره کرد که نمایشگر  IPS LCD با وضوح 2560*1600 پیکسل با تراکم 280ppi، برای آن در نظر گرفته شد. این تبلت قابلیت اتصال به صفحه کلید را داراست و به پشتیبانی قلم  M-Pencil هم می پردازد. پردازنده این مدل Kirin 990 با 6 گیگابایت رم و 64 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاست. 

گفتنیست محصول جدید هوآوی به اسپیکرهای استریو هارمن کاردن مجهز بوده که از فناوری  Histen 6.1 هوآوی هم بهره می برد.  تبلت میت پد ۱۰.۸ از باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته و توسط درگاه USB-C شارژ می‌شود. در قسمت جلو دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و در پنل پشت دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار قرار گرفته است. این محصول ۵۰۰ گرم وزن و ۷.۲ میلیمتر ضخامت دارد.

شایان ذکر بوده این تبلت  با رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و فعلاً در یک مدل +Wi-Fi 6 به بازار عرضه می‌شود. این تبلت در دو ظرفیت ۶/۶۴ گیگابایتی و ۶.۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب به قیمت ۳۴۰ و ۴۰۱ دلار از اواسط ماه اوت به بازار عرضه می‌شود.

انجوی تبلت 2

دیگر تبلت معرفی شده انجوی تبلت 2 نام دارد. هوآوی این مدل را برای افرادی معرفی کرده که نمی توانند میت پد 10 اینچی را خریداری کنند. این تبلت دارای نمایشگر 10 اینچی FHD با تراکم 240ppi است. پردازنده آن از نوع Kirin 710A بوده که هسته های تشکیل دهنده آن از نوع  چهار هسته Cortex-A73 و چهار هسته A53 cores در کنار پردازشگر گرافیکی Mali-G51 MP4 است.

باتری این تبلت 5100 میلی آمپرساعتی بوده و با فناوری شارژ سریع 10 واتی راهی بازار می شود. اسپیکر استریو دارد و دارای جک 3.5 میلیمتری بوده تا بتوان هدفونی را به این تبلت متصل کرد. انجوی تبلت 2 از اواسط آگوست با قیمت پایه 230 دلار و نهایی 258 دلار راهی بازار خواهد شد.

تاک بند B6

دیگر مدل مورد اشاره دستبند تناسب اندام تاک بند B6 نام دارد. این گجت پوشیدنی  ترکیبی از ردیاب سلامتی، ساعت هوشمند و ایرفون بلوتوث بوده و می‌توان آن را درون کیس سیلیکونی، چرمی یا فلزی به مچ دست متصل کرد. این محصول از نمایشگر خمیده ۱.۵۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۸۸ در ۴۶۰ پیکسل و تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ برخوردار است.

این محصول توانایی نمایش نوتیفیکیشن‌های موبایل اندرویدی یا iOS را دارد. علاوه بر این به لطف بهره  مندی از گواهی IP57 تا حدودی در برابر غبار و غوطه ور شدن در آب مقاوم است. سنسور ضربان قلب اپتیکال، پایشگر غلظت اکسیژن خون  و ردیاب خواب از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

تاک بند B6 از باتری ۱۲۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که به گفته سازنده تا ۳ روز شارژدهی خواهد داشت. خبر خوب اینکه دیگر خبری از شارژر اختصاصی نیست و این دستبند از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. هواوی شارژدهی این محصول حین مکالمه را حداکثر ۸ ساعت اعلام کرده است.

این دستبند تناسب اندام در مدل فلزی و سیلیکونی با قیمت 143 و 215 دلار بزودی عرضه می شود.

Children’s Watch 4X هوآوی

آخرین محصول معرفی شده ساعت کودکانه Children’s Watch 4X است.  ساعتی که با کیس ضخیم و مقاوم برای کودکان تولید شده است. این محصول از گواهی 5ATM پشتیبانی کرده و ۶۷.۷ گرم وزن دارد. به گفته هواوی باتری ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با استفاده معمولی تا دو روز و با فعال بودن حالت ذخیره باتری تا ۵ روز دوام خواهد داشت.

ساعت هوشمند مورد بحث از نمایشگر ۱.۴۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. علاوه بر این یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در لبه بالایی ساعت تعبیه شده که می‌توان از آن برای عکسبرداری از محیط استفاده کرد.

ساعت هوشمند Children’s Watch 4X به لطف برخورداری از NFC از Alipay پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توان آن را جایگزین کیف پول نمود. علاوه بر این قابلیت تبدیل شدن به موبایل را داشته و والدین می‌توانند با کودک تماس بگیرند. از قابلیت‌های موقعیت یابی متنوع این محصول نیز نباید غافل شد که شامل GPS، گلوناس، گالیلئو و QZSS می‌شوند.

محصول مورد اشاره از 19 آگوست با قیمت 200 دلار به فروش می رسد.