نوکیا 3 گوشی هوشمند جدید در ایفا 2020 معرفی می کند

شرکت HMD و نوکیا برای ایفا 2020 محصولات مختلفی را در نظر گرفته و ما طی این رویداد که به صورت آنلاین برگزار می شود، شاهد معرفی چندین مدل گوشی هوشمند هستیم. به گزارش وب سایت Nokiamob، فنلاندی ها قصد دارند در رویداد آینده ایفا 2020 سه مدل گوشی هوشمند رونمایی کنند.

یکی از مدل ها به اسم رمز نوکیا Wolverine آشکار شده که گویی به یک مدل اشاره دارد. احتمالا این مدل نوکیا 2.4 اقتصادی خواهد بود و با مشخصات کلیدی معمولی و ساده همراست. طبق جزئیات فاش شده، گوشی موردبحث از صفحه نمایش 6.5 اینچی ناچ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، پردازنده Helio P22 مدیاتک و برخی مشخصاتی مشابه ردمی نوت 9 برخوردار است.

بنابراین محصول مورد اشاره نوکیا و HMD را باید گزینه برجسته دانست. همچنین انتظار می رود با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شود. باتری آن از نوع 4500 میلی آمپرساعتی بوده و احتمالا یک نوع 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم در کار است.

 

در بحش عقب دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. علاوه بر گوشی هوشمند نوکیا 2.4، برنامه ریزی شده دو مدل میان رده نوکیا 7.3 و نوکیا 6.3 هم در کار است که از مشخصات کلیدی بهتری بهره می برند. انتظار می رود که اولی با پردازنده Snapdragon 675 یا Snapdragon 730 و سیستم  دوربین چهارگانه از راه برسد.

در سوی دیگر مدل دوم به پشتیبانی شبکه 5جی پرداخته و سیستم دوربین چهارگانه دارد. پردازنده احتمالی آن سری اسنپدراگون 700 است. جزئیات بیشتری موجود نبوده و برای کسب اطلاعات بیشتر می بایست منتظر ماند.