گلکسی M51 سامسونگ بزودی با دوربین عقب قدرتمند معرفی می شود

 شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند از جمله سری گلکسی M را معرفی کرده و از این رو  قصد دارد بزودی عضو جدید این خانواده را به نام گلکسی ام 51 معرفی کند. این تلفن هوشمند دارای نمایشگر حفره دار بوده و از دوربین عقب چهارگانه L شکل بهره می برد. به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد سامسونگ در نظر دارد حسگر عقب 64 و 12 مگاپیکسلی را به پیکربندی دوربین ام 51 بیافزاید. این یعنی باید اسمارتفون مورد اشاره را یک گزینه سطح بالا از خانواده میان رده گلکسی ام به حساب آورد.

تاکنون شایعات بسیاری درباره گلکسی ام 51 منتشر شد و همچنین می دانیم سامسونگ دیگر مدل گلکسی ام 41 را معرفی نخواهد کرد و این گزینه با نام ام 51 معرفی می شود. پیشتر در گیک بنچ اسمارتفون میان رده سامسونگ با مشخصاتی ایده آل آشکار شد. از جمله آنها باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 675 با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی کوالکام، حافظه رم 6 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 10 کیو و برخی دیگر اشاره کرد. گذشته از آن سامسونگ گلکسی ام 51 تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده و مشخص شد دارای بلوتوث 5.0 است. جزئیات بیشتری از این تلفن هوشمند موجود نیست و نمی دانیم سامسونگ چه برنامه ای برای این دیوایس در سر دارد.

پیش بینی شده بیشتر شایعات انتشاریافته پیرامون Galaxy M51 به حقیقت تبدیل شود. طراحی آن نیز شباهتی به سایر اسمارتفون های سال 2020 سامسونگ خواهد داشت. گوشی هایی که عمدتا نمایشگر حفره ای و دوربین عقب L شکل در عقب دارند. در اخباری مرتبط طی رویداد 5 آگوست آنلاین سامسونگ سری پرچمداران گلکسی نوت 20، ساعت هوشمند گلکسی واچ 3، هدفون بی سیم گلکسی بادز لایو، گوشی تاشو گلکسی زد فولد 2 و در نهایت سری تبلت گلکسی تب اس 7 را معرفی خواهد کرد. 

پیش بینی شده این مدل میان رده جدید نیز در تابستان امسال رونمایی شود و اطلاعات بیشتر و دقیقی از آن موجود نیست.