چرا Xbox One X را یک کنسول بازی درجه یک می‌دانیم؟

زمان ورود به دنیای بازی‌های ویدیویی فرا رسیده است، پس چه بهتر تا خودمان را به یک سرگرمی ارزان، همه گیر و قابل دسترس دعوت کنیم!

در این مقاله بروز کالا : این شما و این کنسول بازی xbox one x جذاب و عالی

گاهی بازی‌ها آمدند تا بتوانند کمی حواس ما از جهان پیرامون خود دور سازند و برای لحظاتی هم که شده دوستان و اعضای خانواده را با این سرگرمی‌های مفرح دور هم جمع کنند، خواه اگر همان خانه تبدیل به قرنطینه شده باشد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با تمام حقایق کنسول بازی ایکس باکس سری One X آشنا کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

قابلیت اجرای one x در بازی‌های ۴K

بله، این احتمالا مهم‌ترین مزیت فروش دستگاه باشد. اگرچه Xbox One X از نظر سخت افزاری یکی از گران‌ترین کنسول های بازی تلقی می‌شود، اما با داشتن بازی هایی که در انتخاب شما تاثیرگذار است، به جبران هزینه اولیه شما کمک خواهد کرد.

کنسول وان ایکس  یکی از قدرتمندترین کنسول‌های بازی موجود در بازار حال حاضر، با بهترین عملکرد اجرای بازی، در فضای ۴K نسبت به نزدیکترین رقیب خود یعنی PlayStation 4 Pro می‌باشد.

طراحی چشمگیر one x

هنگامی که کنسول  Xbox One S به بازار راه پیدا کرد، شاهد شباهت بسیار زیادی در طراحی این محصول با one x بودیم، که اگر تفاوت در طرح‌های رنگی نبود ،می‌توان گفت این دو کنسول تقریباً مشابه یکدیگر هستند.

به طور کلی این محصول از ظاهر ساده و ظریفی برخوردار است و کاربر در هر زاویه‌ای که به آن نگاه بیندازد، کنسول بازی خود را زیباتر و با جلوه متمایزتری مشاهده خواهده کرد. این محصول در مقایسه با طرح های قدیمی تر ایکس باکس، زمین تا آسمان فرق کرده است، زیرا کنسول‌های جدیدتر مایکروسافت مانند Xbox One S و Xbox One X به زیبایی ظاهری کاملاً تکیه داشته و تلاش کرده‌اند تا ویژگی زیبایی شناسی محصولات را چه در حالت افقی و یا عمودی حفظ کند.

حالا نوبت به پورت‌های موجود در دستگاه می‌رسد، در بخش پشتی درگاه‌هایی مانند USB 3.0، خروجی و ورودی HDMI وجود دارند، و مانند سری S درگاه کینکت مشاهده نمی‌گردد. مثل همیشه وای فای همراه با یک گیرنده بی‌سیم برای کنترل کننده‌ها قرار گرفته است، و همچنین یک پخش کننده ۴K Blu-ray که عملکردی مشابه با سری S دارد، دیده می‌شود.کاربرانی که قصد دارند، کمی بیشتر فضای اتاق خود را در اختیار سیستم خنک کننده جدید قرار دهند، حتما کیت AV را بر روی کنسول خود نصب کنند.

درون جعبه کنسول ایکس وان، یک آداپتور برق، یک عدد کابل HDMI 2.0 و یک کنترلر استاندارد با باتری AAA قابل شارژ وجود دارد.

مشخصات سخت افزار و فناوری one x

درست است، شما به عنوان یک کاربر، مشتاق هستید تا هرچه زودتر نحوه بازی با این کنسول را فرا گیرید، اما اجازه دهید تا شما را با اجزای داخلی سیستم‌تان آگاه سازیم و بعد از آن مستقیما وارد مبحث تجزیه و تحلیل‌های گرافیکی آن شویم.

ابتدا به چندین موارد که انصافا به بهبود عملکردکنسول one x در توانمندسازی گرافیکی کمک بسزایی داشته است، می‌پردازیم:

اولین گزینه ساده است و آن قضیه وفاداری می‌باشد، یعنی این محصول همانند نسل قبلی کنسول‌های بازی، به کیفیت تصویر Full HD با رزولوشن (۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل) اهمیت نشان داده است.

کنسول بازی one x متفاوت است، در این محصول تصاویر Ultra HD از OFF تولید می‌شود، این بدان معناست که سخت افزار گرافیکی (GPU) برای تولید هر فریم باید چهار برابر بیشتر فعالیت کند، کاری که باید در هر ثانیه ۶۰ بار انجام دهد تا در تلویزیون بماند. حال نتیجه مورد انتظار؟ تصویری بسیار واضح‌تر که باعث می‌شود،تمامی پیکسل‌های تلویزیون ۴K پیش روی شما خودنمایی کند.

این به اندازه کافی چشم گیر می‌باشد، اما اگر می‌خواهید به تصاویر فوق العاده شارپ تری هم دست یابید؛ ایکس باکس به خواسته شما احترام گذاشته و شما می‌توانید نمونه این گونه تصاویر را در هنگام بازی‌های همه جانبه و داستان محور مانند Gears of War 4 یا Rise of the Tomb Raider متوجه شوید.

در این بازی‌ها، پرتوهای نوری که از درختان می‌تابند و یا بازتاب سایه‌هایی که به طور دقیق از آن‌چه در جهان رخ می‌دهد، همگی با کیفیت بسیار خیره کننده و با جزییات فراوان‌تر قابل نمایش خواهند بود.

مشخصات موجود در Xbox One X بسیار گسترده است. این کنسول مجهز به یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و در کنار آن به ۱۲ گیگابایت رم GDDR5 مجهز است. همچنین یک پردازنده گرافیکی با سرعت ۱۱۷۲ مگاهرتز با قدرت محاسباتی ۶ teraflops هم در آن استفاده شده است.

عملکرد one x در اجرای بازی‌ها

اگر قرار نباشد کاربران بازی‌های با کیفیت‌تری را نسبت به گذشته تجربه کنند، پس هدف از خرید Xbox One X چه می‌شود؟ خوشبختانه وان ایکس به عهدش همانند تبلیغات خود پایبند بوده و وضوح تصاویر نمایشی چه از طریق از تلویزیون ۱۰۸۰p و یا با استفاده از ۴K HDR فوق العاده می‌باشد.

اگر شما صاحب تلویزیون ۱۰۸۰p هستید، Xbox One X برای اجرای تصاویر با ظاهر بهتر از supersampling کمک بگیرید. Supersampling یک اصطلاح پیچیده است اما ایده اصلی به این صورت است که بازی با فکر این که به یک تلویزیون صفحه ۴K متصل شده است، قابلیت اجرا خواهد داشت، بنابراین اشیای داخل بازی با چهار برابر جزئیات بیشتر ارائه می‌شوند.

حکم نهایی one x

بدون تردید کنسول ایکس باکس وان ایکس از قدرتمندترین و حرفه‌ای‌ترین کنسول‌های موجود در بازار رقابت‌ها است و با توجه به عملکردی که دارد با این رنج قیمت، حتی شایستگی جایگزینی یک پی سی گیمینگ قیمت بالا را هم خواهد داشت.

پردازنده گرافیکی با میزان قدرت ۶ ترافلاپی خود، می‌تواند محیط و کاراکترهای ۴K را جانی دوباره ببخشد و آن‌ها را از همیشه واقعی‌تر سازد.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که تابحال شانس استفاده از ایکس باکس را نداشته اید، این مدل تا الان از جذاب‌ترین‌ها به شمار می‌رود، پس وقت آن رسیده است تا با انجام بازی‌های تسخیر کننده این کنسول بازی به راز قدرت پردازش گرافیکی دنیا پی ببرید.

 

 

جهت مشاهده بیشتر و برسی قیمت اینجا کلیک کنید
 

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نرات آن را با ما در میان بگذارید و ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد

 

برچسب ها