معرفی برترین مانیتور جی پلاس مدل ۲۲۵JN سایز۲۲ اینچ

در مجله بروز کالا میتوانید اطلاعات حیرت انگیز در مورد مانیتور جی پلاس مشاهده نمایید.

جی پلاس (G Plus) یکی از برندهای خوش نام در تولید محصولاتی هم چون مانیتورها از جمله مانیتور جی پلاس مدل ۲۲۵JN سایز ۲۲ اینچ ،تلویزیون ها و گوشی تلفن همراه می باشد که به تازگی نقش خوبی در حوزه ورود به بازارهای داخلی باکیفیت پیدا کرده است. این برند توانسته موفقیت جدید خود را مطابق با نیازها و سلیقه های محاطبان بسنجد و با ارئه خدمات پس از فروش و گارانتی های گلدیران،به اهداف خود پایبند باشد، به همین علت است که انقدر سریع در میان کاربران، شناخته و محبوب واقع شده است.

جی پلاس که از زیرمجموعه های گلدیران محسوب می شود، با مهر و گارانتی این شرکت محصولات خود را روانه بازار رقابت می کند.این شرکت جایگزین شرکت ال جی در ایران می باشد.اولین محصول طراحی شده از این شرکت،یکی از تلویزیون های Full HD با قابلیت نمایش ۴K بود که توانست در کمترین زمان تعداد محصولات خود را افزایش دهد،به طوری که هم اکنون شاهد پیشرفت بینظیری در زمینه تولید از این برند هستیم.خبر خوش آن که به زودی عرضه گوشی های موبایل در بازار نیز آغاز خواهد شد.

مقدمه شرح اجمالی مانیتور جی پلاس ۲۲ اینچ GDM-225JN

مانیتور جی پلاس مدل GDM-225JN سایز ۲۲ اینچ،از سری مانیتورهای میان رده مجهز به پنل VA می باشد.یکی از دلایل جذب مخاطبان به این محصول،قیمت مناسب در مقایسه با کیفیت بالای آن است،که در کنار آن به اهمیت ظاهر طراحی مانیتور هم پرداخته است.حاشیه باریک در قاب آن یکی از دلایل زیبایی در طراحی به کار رفته این مدل می باشد.در ادامه به مشخصات جزئی تر مانیتور خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی جی پلاس مدل ۲۲۵JN

جی پلاس ۲۴۵JN ، یک مانیتور به اندازه دقیق ۲۱٫۵ اینچی است که دارای کیفیت صفحه نمایش  ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ پیکسل (Full HD) و پنل از نوع VA با زاویه دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه ای می باشد،اگرچه شفافیت آن در مقایسه با پنل IPS کمتر بوده اما همین پنل برای کاربران عمومی و گیمرها هم کاملا مناسب و رضایت بخش است زیرا کمک می کند تا در مدت زمان طولانی به چشمان کاربران خستگی کمتری وارد شود.

یکی دیگر از مزیت های این محصول، وجود روکش مات با نام Anti-Glare می باشد که می تواند از انعکاس نور بر روی صفحه جلوگیری کند،بنابراین کاربران دیگر نگران قرار گرفتن مانیتور در مکان های پر نور مانند نزدیک پنجره اتاق خود نباشند.نور پس زمینه این مانیتور از نوع LED و میزان کنتراست آن ۱۰۰۰:۱۱ می باشد،همچنین زمان پاسخگویی در این مانیتور برابر با ۵ میلی ثانیه است که سرعت فوق العاده سریعی می باشد.

از دیگر اطلاعات فنی مانیتور جی پلاس مدل۲۲۵J Nمی توان به شدن روشنایی ۲۰۰cd/m2 و پشتیبانی از ۱۶٫۷ میلیون رنگ آن اشاره کرد.با استفاده از زاویه دید گسترده همچنان می توان در زاویه هایی غیر از عمود به صفحه نمایشگر، باز شاهد ترکیبی از رنگ های شفاف بود.نوع سیگنال ویدیویی این مانیتور از آنالوگ و دیجیتال تشکیل شده است و نرخ به روز رسانی تصویر در آن معادل ۶۰ هرتز است که گیمرها هنگام بازی شاهد پردازش تصاویر بسیار سریعی خواهند بود.

نحوه اتصالات جی پلاس مدل ۲۲۵JN

انتقال تصویر در مانیتور GDM-225JN با درگاه های ورودی HDMI و VGA پشتیبانی می شود.از مزیت های این مانیتور وجود یک عدد رابط جک ۳٫۵ میلی متری صدا است که نقش کاربردی و مهمی را هم ایفا می کند،بنابراین کاربران با استفاده از همین خروجی صدا می توانند به راحتی اسپیکر و یا هندزفری خود را به مانیتور وصل کنند و از کیفیت صدای آن لذت برند.

این محصول توسط رابط ۷۵ میلی متری قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و از پورت HDMI، پورت خروجی VGA پشتیبانی می کند.بهره مندی از منبع تغذیه آداپتور ۱۲ ولتی از ویژگی های دیگرمانیتور GDM-225JN می باشد.

 

سایر مشخصات جی پلاس مدل ۲۲۵JN

مانیتور جی پلاس مدل GDM-225JN سایز ۲۲ اینچ،تصاویر ایده آل با رنگ های زنده به مخاطب نمایش می دهد.ابعاد این محصول برابر با ۴۸۶*۳۵*۲۸۶ میلی متر و وزن آن ۱٫۵ کیلوگرم است.یکی از نقاط قوت این مانیتور که نقش بسزایی در نگاه اول برای مخاطبین ایجاد کرده است،لبه های بسیار باریک در حاشیه های اطراف و بالای نمایشگر می باشد که باعث شده تا علاوه بر زیبایی در طراحی آن،سایز نمایش ها بزرگتر و تصاویر جذاب تر به معرض دید کاربران قرار گیرد.

به جرات می توان خاطر نشان کرد که برند جی پلاس اگرچه یک برند جدید و تقریبا ناشناخته در سطح کشوری است اما با وجود کیفیت فوق العاده ای که دارد،توانسته در سطح جهانی،میان رقبای قدرتمند خود خوب ظاهر شود.

بنابراین اگر شما هم در جستجوی خرید یک مانیتور میان‌رده با قیمت مقرون به صرفه و مناسب هستید و سردرگم شده اید،می توانید یک سری به مانیتور جی پلاس۲۲۵j .این مانیتور با عملکرد کاربردی و کیفیت ساخت خوب خود برای محل کار اداری و منازل کاملا مناسب خواهد بود و می تواند یکی از انتخاب های رضایت بخش شما برای خرید این محصول باشد.شک نکنید که در آینده از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

در این راهنما تلاش کردیم شما را با بهترین گزینه مانیتور برند جی پلاس آشنا کنیم و به بررسی ویژگی های آن بپردازیم.در ادامه می توانید برای مشاهده اطلاعات بیشتر و یا آگاهی از قیمت محصول با بروز کالا تماس گرفته تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند،در ضمن خوشحال خواهیم تجربیات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

جهت مشاهده توضحیات فنی بیشتر و برسی قیمت اینجا کلیک کنید

برچسب ها