نقد و بررسی گوشی هواوی مدل Huawei Y7 Prime 2019

گوشی Huawei Y7 Prime 2019 در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد و شما می توانید از آن برای انجام کارهای روزانه خود استفاده کنید گوشی هواوی Y7 پرایم ۲۰۱۹ یک گوشی مقرون به صرفه بسیار مناسب است که در ادامه قصد داریم بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. اکثر کاربران هنگام خرید این گوشی سوال می کنند ایا گوشی هواوی y7 prime 2019 خوب است؟ میتوان گفت بسته به نیاز هر کاربر جواب این سوال می تواند متغیر باشد.

بررسی گوشی هواوی y7

صفحه نمایش این دستگاه دارای اندازه ۶٫۲۶ اینچ می باشد و رنگ ها را به صورت غنی و بسیار طبیعی به نمایش می گذارد. در مورد صفحه نملیش نمی توان نقطه ضعفی پیدا کرد. بلندگوهای گوشی هم به خوبی کار می کنند و در مدتی که ما از این گوشی هواوی استفاده کردیم توانستیم هر گونه رسانه ای مانند فیلم های یوتیوب و موسیقی های کاملا سرگرم کننده را با کیفیت صدای عالی دریافت کنیم.

برای بررسی مشخصات و قیمت روز موبایل و تبلت و لوازم جانبی دیگر کلیک کنید

 

بررسی گوشی y7

دکمه های هدایتی از دستگاه برداشته شده و حالا می توانید از ژست های حرکتی استفاده کنید. ژست های حرکتی مخصوصا در هنگام مقاله های موجود در اینترنت و رمان ها بسیار مفید واقع می شود. ژست های حرکتی به شما اجازه می دهند که به هر جای صفحه که می خواهید بروید، بنابراین لازم نیست دستان خود را در تمام طول روز در قسمت انتهایی گوشی قرار دهید.

Huawei Y7 Prime دارای ظاهری زیبا است. این گوشی در رنگ های مشکی، آبی و صورتی مایل به قرمز تولید شده است. قسمت پشت آن دارای یک طراحی قوسی سه بعدی است تا به راحتی در دستان شما جا بگیرد. هنگام استفاده از گوشی، بدنه به راحتی لک می شود و به سادگی خراش می خود. یک محافظ صفحه شفاف در جعبه وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که بدون مخفی شدن ظاهر گوشی این مشکلات را مرتفع سازید.

قابلیت های y7 prime

در گوشی Huawei Y7 Prime شما پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ را همراه با ۳ گیگابایت رم را در اختیار دارید. EMUI مانند نسخه قبلی سنگین نیست بنابراین می توانید تجربه کاربری هموارتری را داشته باشید. به نظر می رسد که ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای شما کافی باشد اما اگر می خواهید محتوای چند رسانه ای خود را جمع آوری کنید می توانید با استفاده از کارت حافظه MicroSD این ظرفیت را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقاء دهید که برای یک گوشی ارزان قیمت یک قابلیت دیوانه کننده است.

بازی با گوشی Huawei Y7 Prime بسیار لذت بخش است و قابلیت های که در این دستگاه وجود دارد به شما اطمینان می دهد که می توانید یک تجربه بازی موبایل خوب را داشته باشید. البته باید گفت که Huawei Y7 Prime یک گوشی گیمینگ نیست اما برای بازی های سبک می تواند تجربه خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

بررسی گوشی y7

گوشی هواوی Huawei Y7 Prime دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ پیکسلی را در قسمت پشت و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را در قسمت جلوی خود دارد. وقتی که صحبت از بخش عکاسی می شود، Huawei Y7 Prime گزینه بسیار مناسبی به نظر خواهد رسید. این دستگاه دارای دوربین هایی است که از هوش مصنوعی برای شناسایی صحنه ها استفاده می کند. در نور کم، گرچه قابلیت حالت شب گوشی هواوی وای ۷ پرایم ۲۰۱۹ سعی دارد تا بهترین عکس ها را به ثبت برساند اما در بعضی مواقع موفق ظاهر نمی شود.

عمر باتری در گوشی Huawei Y7 Prime بسیار خوب است. با اطمینان می توانم به شما بگویم گه این گوشی امرژی تقریبا ۲ روزه را برای برقراری تماس در اختیار شما قرار می دهد. البته باید توجه داشته باشید این عمر باتری برای زمانی است که شما بازی نکنید، روشنایی صفحه نمایش را کاهش دهید و به طور کلی کارهای سبکی را با آن انجام دهید. Huawei Y7 Prime از قابلیت هوشمند مدیریت انرژی برخوردار است پس در مورد میزان شارژ گوشی نگرانی به خود راه ندهید.

برای خرید گوشی هواوی مدل Huawei Y7 Prime 2019 کلیک کنید.