ساعت هوشمند IBM به تبلت و گوشی هوشمند تبدیل می شود

ساعت هوشمند IBM به تبلت و گوشی هوشمند تبدیل می شود، تبدیل یک رویا به واقعیت…

در حالی که همه ما در مورد انتشار Samsung Galaxy Fold و Huawei Mate X در حال صحبت بودیم و در مورد قابلیت های گوشی تاشوی سونی صحبت می کردیم، گزارش مبتنی بر ساخت یک محصول توسط IBM رسید که با این محصولات قابل قیاس است. در حال حاضر IBM یکی از برندهای مشهور در دنیای تکنولوژی و فناوری است که حق ثبت اختراع برای دستگاه های تاشو را در فرم فکتور های مختلف دریافت کرده است. در اصل حق ثبت اختراع صفحه نمایش های اندازه متغییر برای صفحه نمایش یک دستگاه الکترونیکی در ابتدا در سال 2016 مورد استفاده قرار گرفت و ماه قبل برای Big Blue صادر شد.

IBM ساعت هوشمندی ساخته است که به گوشی و تبلت تبدیل می شود!

 این اختراع (ساعت هوشمند IBM) یک ساعت هوشمند مستطیل شکل را نشان می دهد که ضخامت بدنه آن نسبت به بدنه های معمولی ضخیم تر است و این بدان دلیل است که بدنه حاوی 7 صفحه نمایش اضافه دیگر است. کاربران می توانند صفحه نمایش را از یک صفحه به دو، چهار یا هشت صفحه باز کنند. هر صفحه دارای اندازه 3 در 2 اینچ است و وقتی کامل باز می شود می تواند صفحه نمایش یک تبلت با اندازه 12 در 8 اینچ را ایجاد کند.

وقتی شما چهار پنل یا صفحه را باز می کنید دستگاه از ساعت هوشمند به گوشی هوشمند تغییر پیدا می کند و متناسب با آن رابط کاربری هم تغییر می کند. آیکن های بزرگتر می شوند و عکس ها را می توانید به صورت بزرگتری مشاهده کنید. در این حالت 4 پنل باقی مانده جمع می شود و در بدنه نگهداری می شود. وقتی که چهار پنل باقی مانده باز می شود و در کل هر 8 پنل را استفاده می کنید دستگاه به تبلت تغییر حالت می دهد و باید با هر دو دست نگهدارید.

گفته می شود که شکاف های روی صفحه نمایش در حداقل ترین حد ممکن است. این دستگاه حداقل یک بلندگو و یک ماوس اختیاری و صفحه کلید فیزیکی دارد. مسلما بعد از تولید انبوه ساعت هوشمند IBM این محصول در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. هنوز اطلاعات دقیقتری در مورد هزینه ساخت هر واحد و زمان عرضه این محصول در بازار در دسترس نیست و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.