بررسی تلویزیون ال ای دی ۳۲ اینچی سامسونگ مدل ۳۲N5550

تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۳۲N5550 یک تلویزیون ۳۲ اینچی است که از آن می توان برای مشاهده ی تصاویر با کیفیت بالا استفاده کرد. با توجه به اندازه ی این محصول، استفاده از آن در سالن های کوچک بسیار مناسب است و با دارا بودن بلندگوهای صوتی مناسب، امکان پخش مناسب صدا را به همراه کیفیت تصویر عالی فراهم می کند. تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۳۲N5550 غیر هوشمند است و برای کسانی که از سیستم صوتی تلویزیون خود استفاده  چندانی نمی کنند، می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

تلویزیون ال ای دی ۳۲ اینچی سامسونگ مدل ۳۲N5550

تکنولوژی مورد استفاده در صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۳۲N5550 از نوع تکنولوژی LED است و دارای یک صفحه نمایش تخت نیز می باشد. رزولوشن تصویر آن بسیار قابل قبول بوده و برابر با ۱۳۶۶ * ۷۲۰ پیکسل است. این محصول فاقد HDR بوده و قابلیت ارتقای تصویر را ندارد.

علاوه بر این هیچ یک از تبدیل های ممکن در زمینه ی تبدیل تصاویر و یا محصولات دو بعدی به سه بعدی و یا بر عکس با استفاده از این محصول ممکن نیست، و نمی توان از آن برای مشاهده ی محصولات سه بعدی استفاده کرد. نسبت تصویر این تلویزیون سامسونگ برابر ۱۶:۹ است و با دارا بودن یک سیستم صوتی دو کاناله توان پخش صدای با کیفیت عالی را با استفاده از دو بلندگویی که در پایین قاب تلویزیون قرار گرفته اند را دارد. این بلندگوها در مجموع توان تولید یک صدای عالی با توان ۲۰ وات را دارند.

 

 تلویزیون ال ای دی ۳۲ اینچی سامسونگ مدل ۳۲N5550

ابعاد تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۳۲N5550 با در نظر گرفتن پایه ی آن برابر با ۷۴٫۵ * ۴۴٫۲ * ۶٫۹ سانتی متر و وزنی معادل با ۳٫۷۳ کیلوگرم است. علاوه بر دارا بودن یک پایه ی رومیزی، امکان اتصال این محصول به دیوار هم برای تماشای تصاویر و فیلم های مختلف وجود دارد. می توانید همراه با این محصول به اقلامی مانند کابل برق، دفترچه ی راهنمای محصول و ریموت کنترل برای کنترل از راه دور آن دست پیدا کنید. اما امکان استفاده از عینک سه بعدی برای این محصول وجود ندارد. این امر به دلیل عدم توانایی تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۳۲N5550 در پخش محصولات سه بعدی است.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۳۲N5550 فاقد اتصال بی سیم و یا امکان اتصال به شبکه است و به همین دلیل نمی توان از مزایای وای فای و یا اتصال به اینترنت برخوردار شد. تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۳۲N5550 دارای یک پورت USB از نوع USB 2.0 می باشد و به علاوه از دو پورت HDMI بهره می برد. می توانید برای محدود کردن دسترسی کودکان به این تلویزیون از قفل کودک آن هم بهره ببرید. این امر به دلیل پیش بینی قابلیت قفل کودک در این محصول سامسونگ است.

۳۲N5550 فاقد رابط هوشمند بوده و برای جست و جو در اینترنت ساخته نشده است. علاوه بر این اجرای اپلیکیشن های مختلف امکان پذیر نیست. از سوی دیگر لازم است که خاطر نشان کنیم که تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۳۲N5550 دارای یک پردازنده تک هسته ای می باشد و قابلیت کنترل حرکتی هم ندارد.

برای خرید تلویزیون ال ای دی ۳۲ اینچی سامسونگ مدل ۳۲N5550 کلیک کنید.