بررسی تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۹N5980 سایز ۴۹ اینچ

تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۹N5980 یکی از بهترین تلویزیون هایی است که می توانید برای خرید از بازار انتخاب کنید. این محصول دارای دو بلندگو برای پخش صدا می باشد که هر کدام از این بلندگوها می توانند تا ۱۰ وات توان را به صدا در خروجی برای شنیدن بهتر صدای تلویزیون تبدیل کنند که تا ۲۰ وات توان صدای خروجی این محصول می باشد.

از طرف دیگر تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۹N5980 توان به نمایش گذاشتن تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و  FULL HD دارا می باشد. این مشخصات تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۹N5980 را برای استفاده در سالن های کوچک تا متوسط مناسب می سازد و متناسب با کاربرد مورد نظر می توان از آن استفاده کرد.

تلویزیون سامسونگ مدل ۴۹N5980 سایز ۴۹ اینچ

فناوری مورد استفاده در صفحه نمایش محصول تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۹N5980 از نوع فناوری ال ای دی بوده است که امکان دارا بودن صفحه ای تخت را برای نمایش تصاویر با کیفیت بالا برای ما فراهم نموده است. با توجه به این که محصول تلویزیون ال ای دی مدل ۴۹N5980 ساخت شرکت معروف سامسونگ است، می توان از کیفیت و بالا و پایداری عملکرد این محصول تا حد بالایی مطمئن بود. سایز این تلویزیون برابر با ۴۹ اینچ می باشد که همان طور که در بالا مورد اشاره قرار گرفت، می تواند برای محیط هایی با اندازه ی متوسط تا کوچک مناسب باشد.

رزولوشن این محصول برابر با ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ پیکسل می باشد. تلویزیون ال ای دی سامسونگ فاقد HDR است و نسبت تصویر آن برابر با ۱۶ به ۹ است. قابلیت ارتقای کییت تصویر با استفاده از این محصول وجود ندارد و هم چنین فاقد قابلیت نشان دادن تصاویر سه بعدی می باشد.

 تلویزیون سامسونگ مدل ۴۹N5980 سایز ۴۹ اینچ

برای تکمیل گفته های بیان شده، در مورد بلندگوهای این تلویزیون باید بگوییم که سیستم صوتی این محصول دوکاناله است و در مجموع همان طور که گفته شد دارای دو بلندگو با توان ۱۰ وات است که  توان کلی ۲۰ واتی در سیستم صوتی را پشتیبانی می کند. بلندگوهای تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۹N5980 در پایین قاب قرار دارند و از استاندارد صوتی خاصی پیروی نمی کنند. این محصول فاقد ساب ووفر بوده و برای همین هیچ توانی هم در این زمینه مصرف نمی کند.

تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۹N5980 فاقد رابط هوشمند بوده و دارای یک پردازنده ی تک هسته ای می باشد. علاوه بر موارد گفته شده باید بگوییم که این محصول  فاقد دوربین بوده و قابلیت کنترل حرکتی را هم ندارد. ۴۹N5980 ساسونگ دارای رابط USB از نوع USB 2.0 می باشد. هم چنین دو پورت HDMI دارد و این تلویزیون فاقد پورت شبکه بوده دارای ورودی آنتن و خروجی صدای دیجیتال برای استفاده در موارد مختلف می باشد. امکان کنترل از راه دور این تلویزیون وجود دارد و می توان آن را در صورت نیاز روی دیوار هم نصب کرد. علاوه بر این امکان استفاده از پایه برای استفاده از این محصول هم وجود دارد.

برای خرید تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۴۹N5980 سایز ۴۹ اینچ کلیک کنید.