نقد و بررسی مانیتور ۲۱٫۵ اینچ بنکیو مدل BENQ GW2270H

نقد و بررسی مانیتور ۲۱٫۵ اینچ بنکیو مدل GW2270H – با توجه به گستردگی استفاده از مانیتورها، می توان گفت که نیاز به آن ها در هر زمینه ای حس می شود. برای همین است که شرکت های مختلفی به تولید مانیتور اشتغال دارند. بعضی از این مانیتورها توسط شرکت هایی ساخته شده اند که به خوبی توسط همه ی ما شناخته شده اند و نه تنها برای ما که در تمام دنیا دارای شهرت زیادی در زمینه ی تولید مانیتورها و محصولات مرتبط هستند.

اما از سوی دیگر می توان تولید کننده هایی را یافت که دارای نامی کم تر آشنا برای ما هستند و نمی توانیم به اندازه ی دیگر شرکت ها در مورد محصولات آن ها در بازار بشنویم. بنکیو یکی از سازنده های مانیتور در دنیا است که اقدام به عرضه ی محصولات متنوعی هم نموده است.

مانیتور ۲۱٫۵ اینچ بنکیو مدل GW2270H

مانیتور ۲۱٫۵ اینچ بنکیو مدل GW2270H  یکی از محصول هایی است که شما می توانید آن را در بازار پیدا کنید. همان طور که از نام این مانیتور پیدا است، این مانیتور دارای اندزه ای برابر با ۲۱٫۵ است. اگر شما به دنبال مانیتوری در این اندازه هستید، این محصول می تواند برای شما یک انتخاب مناب باشد. خریداران زیادی از این محصول خرداری کرده و نسبت به کیفیت آن رضایت داشته اند. شاید شما هم در این مورد به کیفیت مطلوب خود در این صفحه نمایش دست پیدا کنید.

مانیتور ۲۱٫۵ اینچ بنکیو مدل GW2270H دارای ابعادی برابر با ۵۰۵ * ۱۸۹ * ۴۰۰  می باشد که متناسب با اندازه ی آن بر حسب اینچ است. این مانیتور دارای وزنی معادل با ۳٫۴ کیلو گرم است که ممکن است کمی بیش از نمونه های مشابه باشد. البته تفاوتی هم در نوع پانل مانیتور بنکیو مدل GW2270H سایز ۲۱٫۵ اینچ از نوع VA باشد. مانند بسیاری از مانیتورهایی که در سال های اخیر وارد بازار شده است، مانیتور بنکیو مدل GW2270H سایز ۲۱٫۵ اینچ هم دارای فناوری دیودهای نوری است که در این صفحه نمایش برای دست یافتن به تصویری بهینه با مصرف توان کمتر استفاده شده است. با توجه به نوع فناوری استفاده شده در این محصول، نور پس زمینه ی این صفحه نمایش توسط LED ها به وجود می آید.

مانیتور ۲۱٫۵ اینچ بنکیو مدل BENQ GW2270H

رزولوشن مانیتور بنکیو مدل GW2270H سایز ۲۱٫۵ دارای رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ است که نشان از کیفیت تصویری دارد که این مانیتور توان به نمایش در آوردن آن دارد. مانیتور بنکیو مدل GW2270H سایز ۲۱٫۵ دارای نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است و توان نشان دادن تا بیش از ۱۶ میلیون رنگ متفاوت را دارد. برای اطلاع شما باید بگوییم که این محصول دارای شدت نور ۲۵۰ کاندلا بر هر متر مربع است و دارای زاویه ی دید وسیعس هم هست که تا حدود ۱۸۰ درجه می تواند به ما در به دست آوردن یک زاویه ی دید گسترده تر در هر جایی که از آن استفاده می کنیم کمک کند.

از طرف دیگر زمان پاسخ گویی این مانیتور بین ۳ تا ۶ میلی ثانیه است. از سوی دیگر، مانیتور بنکیو مدل GW2270H سایز ۲۱٫۵ اینچ توان داشتن سیگنال های آنالوگ و دیجیتال را دارد که در هر کاربردی می توان از آن استفاده کرد. به همین دلیل دارای پورت های مختلفی است که دو پورت HTMI جزو این پورت ها هستند به علاوه ی یک پورت VGA که می توان بر حسب نیاز از هر کدام از این پورت ها استفاده کرد.

برای خرید مانیتور ۲۱٫۵ اینچ بنکیو مدل GW2270H کلیک کنید.