نقد و بررسی پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw

نقد و بررسی پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw – اچ پی یکی از شرکت هایی است که در زمینه ی تولید بسیاری از تجهیزات مورد استفاده در سیستم های کامپیوتری شناخته شده است. از تولید محصولات ساده ای که توسط تمام ما استفاده می شود، مانند مموری هایی که به طور روزمره برای انتقال داده استفاده می کنیم تا بسیاری از محصولات دیگر که توسط این شرکت معتبر تولید شده اند، به سادگی می توان با یک جست و جوی ساده در منابع مختلف آگاهی پیدا کرد. تقریبا تمام افرادی که از این محصولات استفاده کرده اند، از کیفیت بالای آن ها نسبتا راضی بوده اند.

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw یکی از محصولاتی است که توسط شرکت اچ پی روانه ی بازار شده است و شما می توانید آن را به سادگی برای خرید خود انتخاب کنید. این محصول می تواند بهترین قابلتی ها را بر اساس نیاز شما به ارمغان بیاورد. اگر به مشخصات پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw، نگاهی بیندازید، خواهید دانست که این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد برای بسیاری از کاربردها بسیار مناسب تر از دیگر محصولات مشابه است. در هر صورت می توانید در صورت سازگاری مشخصه های این محصول، با نیاز های خود، با اطمینان از کیفیت بالایی که برای شما در این محصول وجود دارد، نسبت به خرید آن اقدام لازم را به عمل آورید.

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw در واقع محصولی است که برای چاپ برگه های مختلف می تواند به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد، اما این تنها کاربرد این محصول نیست، و شما می توانید با آن به عملیات مختلفی مانند اسکن بپردازید. دستگاه اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw یک محصول سه کاره است که علاوه بر چاپ و اسکن که مورد اشاره قرار گرفت، توان کپی کردن صفحات مختلف را هم دارد.

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw

با توجه به این قابلیت ها شاید بخواهید تا در مورد ویژگی های ظاهری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw هم بیشتر بدانید. اگر نیاز دارید تا در مورد ابعاد این پرینتر بیشتر بدانید، باید بگوییم که این محصول دارای ابعادی برابر با ۳۹۸ * ۲۸۸ * ۲۳۱ میلی متر است که نیاز به فضای زیادی برای اشغال ندارد. از طرف دیگر وزن این محصول نسبتا کم است و برابر با ۶٫۸ کیلوگرم می باشد که حمل آن را تا حدودی ساده تر می کند.

فناوری که در این محصول برای پرینت مورد استفاده قرار گرفته است، یکی از فناوری های بهینه در صنعت چاپ است که برای ما نام آشنا می باشد. این فناوری منطبق بر فناوری پرینت لیزری است که برای داشتن یک چاپ بهینه بسیار مناسب است. شما می توانید برگه های مختلفی را با اندازه های معمول توسط اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw چاپ کنید که در رنج های مختلفی مانند A4، A5 ، A6، B4، B5 و دیگر اندازه های معمول است.

سینی این پرینتر دارای ظرفیتی متناسب با ضخامت برگه های مورد استفاده می باشد و تا حدود ۱۵۰ برگ را می توان در آن جا داد. از طرف دیگر، این محصول امکان اسکن را در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید با کیفیت مناسب دارد. اسکن نوری با رزولوشن ۶۰۰ * ۶۰۰ dpi رنگی ممکن است که می تواند برای بسیاری از کاربردها مناسب باشد.

برای خرید پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130nw کلیک کنید.