نقد و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800

نقد و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800 – پرینت کردن صفحات مختلف در موارد بسیاری از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. برای تحویل یک سند و یا مدارک خود، و برای بسیاری از کاربردهای دیگر، هر کسی ممکن است که به کپی کردن و یا پرینت نیاز داشته باشد. از ابتدای به وجود آمدن پرینتر ها تا به حال، انواع مختلفی پرینتر وارد بازار شده است. هر کدام از این پرینتر ها نسبت به پرینتر های قبل، ممکن است که مزایای بیشتری را برای کاربران به همراه داشته باشند.

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800

افراد زیادی به پرینتر ها برای سیستم خود نیاز دارند و در بازار به دنبال مناسب ترین آن ها می گردند. برای یافتن بهترین پرینتر که مناسب با یک سیستم باشد، باید موارد مختلفی را در ذهن داشت تا در هنگام خرید، بتوان بهترین آن ها را برای خود انتخاب کرد. در این جا ما سعی داریم تا در مورد پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800 و مشخصه های آن با شما حرف بزنیم.

پرینتر تک کاره جوهر افشان اپسون مدل L1800 می تواند برای استفاده های گوناگون و در مکان های مختلف مناسب باشد. با توجه به ویژگی های این پرینتر، در صورت توان، می توانید آن را برای پرینت کردن متن ها و مطالب به کار ببرید. این پرینتر دارای ابعاد ۲۱۵ * ۳۲۲ * ۷۰۵ میلی متری می باشد. که با توجه به این ابعاد، برای استفاده از آن نیاز به فضای متناسب در محل کار یا خانه ی خود دارید. از سوی دیگر وزن پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800 حدود ۱۲٫۵ کیلوگرم است و از آن می توان برای چاپ برگه ها در سایز های متداول مانند سایز A3 استفاده نمود.

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800

همان طور که از اسم این دستگاه پیدا است فناوری استفاده شده در این پرینتر برای چاپ برگه ها، فناوری چاپ جوهر افشان است. علاوه بر کاغذ سایز A3 که در بالا مورد اشاره قرار گرفت، انواع کاغذ را می توان با این پرینتر چاپ کرد. این کاغذها می توانند در اندازه های A4، A5، A6، B4, B5, C6  و دیگر اندازه های متداول باشند.

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800، یک پرینتر تک کاره بوده و می توان تا صد برگ معمولی را در سینی آن قرار داد. در زمینه ی برگ های گلاسه، ظرفیت سینی حدود سی برگ است. امکان چاپ رنگی با این پرینتر در کنار چاپ سیاه و سفید به خوبی وجود دارد و سرعت چاپ برای هر دو نوع رنگ کردن یکسان است. پرینتر جوهر افشان اپسون L1800 توان چاپ برگه ها با سرعت ۲٫۶ برگ را دارا می باشد.

همچنین این پرینتر تک کاره بوده و فاقد اسکنر، فکس، کپی می باشد. اگر می خواهید در مورد رزولوشن چاپ پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800 بدانید، باید بگوییم که رزولوشن چاپ این پرینتر برابر ۱۴۴۰ * ۵۷۶۰ dpi می باشد. می توانید با مقایسه ی این رزولوشن چاپ با میزان رزولوشن دیگر پرینترها، بهتر در مورد آن چه نیاز دارید تصمیم بگیرید.

از طرف دیگر باید در مورد کارتریج و یا تونر پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800 بگوییم که این پرینتر دارای نوع کارتریج قابل استفاده در بازار با مشخصات T6731 Black – T6732 Cyan – T6734 Yellow – T6735 Light Cyan – T6736 Light Magneta می باشد که استفاده از آن را بهینه می کند.

برای خرید پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800 کلیک کنید.