نقد و بررسی گوشی نوکیا ۶٫۲ – یک گوشی هوشمند فوق العاده خوب

یکی از گوشی هایی که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد گوشی نوکیا ۶٫۲ می باشد. این دستگاه تقریبا با گوشی نوکیا ۷٫۲ یکسان است و از همان صفحه نمایش LCD IPS و ۳ دوربین در پنل پشت استفاده می کند، اما دوربین سلفی آن به همراه چیپست ضعیف تر عمل می کند و همین امر باعث شده است که نوکیا ۶٫۲ قیمت پایین تری را ارائه دهد.

قابلیت های دوست داشتنی گوشی نوکیا ۶٫۲

صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی این دستگاه رزولوشن ۱۰۸۰p را ارائه می دهد که رنگ های طبیعی و دوست داشتنی را همراه با اشباع و زاویه دید مناسب ارائه می دهد و رتبه بندی HDR اجازه می دهد محتواها را با دقت مشاهده کنید. واکنش صفحه نمایش به لمس خوب است گرچه تراشه قدیمی Snapdragon 636 پاسخگویی کلی گوشی را به هیچ وجه کم می کند. سطح روشنایی صفحه نمایش به قدری است که در آفتابی ترین روز هم می توان آن را به خوبی مشاهده کرد.

در سمت راست گوشی دکمه پاور قرار گرفته است که به یک چراغ اعلان چشمک زن تجهیز شده است در حالی که در سمت چپ یک کلید اختصاصی برای دستیار گوگل در نظر گرفته شده است که اکثر گوشی های نوکیا در حال حاضر به آن مجهز شده اند. باتری ۳۵۰۰ میلی امپری این دستگاه به قدری مناسب است که می توانید برای استفاده های طولانی خیالی راحت داشته باشید. گوشی نوکیا ۶٫۲ به سیستم عامل اندروید ۹٫۰ پای تجهیز شده است که تقریبا با گوشیهای پیکسل یکسان است. شما می توانید برزورسانی های نرم افزاری و امنیتی را به صورت منظم دریافت کنید، فراهم نکنید که نوکیا در بروزرسانی نرم افزار و امنیت رتبه نخست را از آن خود کرده است.

قسمت پشت گوشی نوکیا ۶٫۲

در قسمت پشت گوشی سه سنسور دوربین وجود دارد که سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق هم ۵ مگاپیکسلی می باشد. این دوربین ها در فضای باز بسیار خوب عمل می کنند. در قسمت جلوی دستگاه هم دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی که درون ناچ قرار گرفته است را می توانید پیدا کنید. عملکرد دوربین سلفی مناسب نیست و قادر به ثبت جزئیات نمی باشد.

  • سیستم عامل اندروید ۹٫۰ پای
  • صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن ۲۲۸۰x1080 پیکسل، محافظت شده با گوریلا گلس ۳
  • پردازنده Qualcomm Snapdragon 636
  • رم ۳/۴ گیگابایتی
  • حافظه دخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی قابل ارتقاء تا ۵۱۲ گیگابایت
  • دوربین اصلی ۱۷ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی
  • دارای سنسور انگشت، مجهز به سنسور تشخیص چهره
  • باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت همراه با شارژ ۱۰ واتی
  • وزن ۱۸۰ گرم
  • ابعاد ۱۵۹٫۹x75.1×8.3 میلی متر

نتیجه گیری

با صرف هزینه ای مناسب شما می توانید یک گوشی با سخت افزار و طراحی مناسب خریداری کنید. گوشی های نوکیا همیشه به خاطر کیفیت ساخت عالی که دارند مشهور هستند. گوشی Nokia 6.2 یک گوشی مقرون به صرفه، با کیفیت ساخت بالا است که از یک طراحی مدرن، عملکرد مناسب، دوربین پشت عالی برخوردار است، اما به دلیل استفاده از یک پردازنده قدیمی با کاهش عملکرد گاه به گاه مواجه است. شما می توانید این کوشی را در رنگ های مشکی و سفید خریداری کنید. مطمئنا طراحی براق و درخشان گوشی توجه شما را به خود جلب می کند.

برای خرید گوشی نوکیا ۶٫۲ کلیک کنید.