نقد و بررسی مودم قابل حمل ۴G تی پی لینک مدل M7310

با استفاده از مودم قابل حمل ۴G تی پی لینک مدل M7310 در هر جایی که هستید می توانید به اینترنت وصل شوید. M7310 اتصال وای فای موبایل ۴G LTE را ارائه می دهد. با پشتیبانی از جدیدترین نسل ۴G LTE، M7310 می تواند به حداکثر سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت در ثانیه دست پیدا کند و شما می توانید فیلک های HD خود را بدون تاخیر مشاهده کنید، فایل های خود را در عرض چند ثانیه دانلود کنید و یک چت تصویری بدون قطع شدن را تجربه کنید.

  • ۴G LTE با سرعت دانلود حداکثر ۱۵۰ مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت در ثانیه را پشتیبانی می کند.
  • توانایی پشتیبانی حداکثر ۱۱ دستگاه به صورت همزمان را دارد (۱۰ بی سیم و ۱ سیمی)
  • پشتیبانی از باند وای فای دوگانه ۲٫۴ گیگاهرتزی یا ۵ گیگاهرتزی با سرعت ۳۰۰ مگابیت در ثانیه
  • تمام اطلاعات مفید را می توان با یک نگاه به صفحه نمایش مشاهده کرد
  • باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت با طول عمر ۱۰ ساعت
  • مجهز به یک اسلات کارت حافظه microSD تا حداکثر ۳۲ گیگابایت ذخیره سازی اختیاری
  • مدیریت ساده با برنامه tpMiFi

 مودم قاب حمل تی پی لینک مدل M7310 دارای سازگاری بالایی است و با شبکه های ۲G/3G/4G سازگاری دارد. با استفاده از این دستگاه می توانید وای فای خود را در هر جای دنیا دریافت کنید. علاوه بر این، شما می توانید پشتیبانی کامل FDD-LTE و TDD-LTE  را تجربه کنید و اتصال سریع LTE را در اختیار بگیرید. صفحه نمایش بصری M7310 باعث می شود که اطلاعات دستگاه را به راحتی مشاهده کنید. این صفحه نمایش اطلاعات زیادی در مورد عمر باتری، قدرت سیگنال، وضعیت وای فای، کاربران متصل و موارد دیگر را به نمایش می گذارد.

TP-Link M7310 4G Portable Modem

M7310 می تواند به راحتی یک اتصال ۳G/4G را به صورت همزمان با حداکثر ۱۰ دستگاه بی سیم مانند تبلت، لپ تاپ و گوشی همراه به اشتراک بگذارد. همچنین می توان از طریق پورت USB دسترسی به اینترنت را برای کامپیوترهای دسکتاپ فراهم آورد. باتری قدرتمند ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت مودم قابل حمل M7310 می تواند ۱۰ ساعت کار را در با ظرفیت کامل و ۶۰۰ ساعت کار را در حالت استند بای ارائه دهد (توجه داشته باشید که عمر باتری بسته به شرایط محیطی می تواند متفاوت باشد). M7310 را می توان از طریق کابل microUSB به لپ تاپ، شارژر قابل حمل یا آداپتور وصل کرد. طراحی زیبا و جمع و جور M7310 باعث شده است که به یک دستگاه ایده آل برای سفرهای شخصی، سفرهای کاری، فعالیت های خارج از منزل و غیره تبدیل شود.

 با استفاده از برنامه tpMiFi می توانید به راحتی مودم قابل حمل M7310 را از طریق دستگاه های اندروید و آیفون مدیریت کنید. برنامه tpMiFi به شما این امکان را می دهد تا محدودیت های داده را تعیین کنید و کنترل کنید که چه دستگاه هایی می توانند به وای فای شما دسترسی داشته باشند و فایل های چند رسانه ای را از یک کارت microSD قابل جدا شدن به اشتراک بگذارید. مودم تی پی لینک M7310 دارای طراحی جمع و جور و کاربر پسندی است و تنها کاری که برای استفاده از آن باید انجام دهید وارد کردن سیم کارت و فشار دادن دکمه پاور است. در عرض نیم دقیقه شبکه ۴G شما آماده استفاده است.

برای خرید مودم قابل حمل ۴G تی پی لینک مدل M7310 کلیک کنید.