نقد و بررسی مودم روتر بی سیم LTE تی پی لینک مدل Archer MR200

TP-Link Archer MR200 برخلاف روتر بیسیم معمولی شما یک روتر مودم LTE است. این دستگاه به یک مودم LTE مجهز است که می توانید سیم کارت خود را وصل کرده و اتصال اینترنت را از طریق وای فای و اترنت LAN به اشتراک بگذارید. اگر در مکانی زندگی می کنید که فاقد پوشش اینترنت سیمی است، این روتر بی سیم LTE انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

مودم روتر بی سیم LTE تی پی لینک مدل Archer MR200

طراحی دستگاه TP-Link Archer MR200 بسیار ساده است. تمام دستگاه به رنگ مشکی است و رنگ براقی دارد. در پشت دستگاه ۲ آنتن LTE قابل جابجایی وجود دارد. آنتن های مودم روتر TP-Link Archer MR200 برخلاف E5186 هواوی با کیفیت هستند. علاوه بر این ما در اینجا پورت اترنت دارید که سرعت ۱۰ یا ۱۰۰ مگابیت در ثانیه را ارائه می دهند. یکی از پورت ها به عنوان پورت WAN کار می کند. الات سیم کارت در پشت دستگاه قرار دارد. برای خنک ماندن دستگاه، تمام قسمت پایین دستگاه دارای سوراخ های تهویه هوا است.

قطعا شما فریم ویر MR200 را دوست خواهید داشت چونکه برای کار کردن خیلی ساده است. نیازی نیست پیکربندی پروفایل LTE را به صورت دستی انجام دهید چونکه روتر همه چیز را به صورت جداگانه مرتب می کند. شما فقط باید نام و کلمه عبور شبکه بی سیم جدید خود را تنظیم کند. شما می توانید برخی از کنترل های پهنای باند مهم را انجام دهید و قابلیت کنترل والدین هم در این روتر تعبیه شده است. حتی یک کلاینت IPSec VPN وجود دارد. البته مانند همه روترهای LTE قابلیت پیامک هم وجود دارد. نکته ای که باید بدانید این است که روتر از تماس تلفنی پشتیبانی نمی کند.

اگر شما از کاربران حرفه ای هستید این قابلیت مختص به شماست. روتر از پروتکل IPV6 پشتیبانی می کند. اگر نمی خواهید از LTE استفاده کنید، می توانید از دستگاه به عنوان یک روتر بی سیم معمولی استفاده کنید چونکه پورت های LAN قادر هستند به عنوان پورت WAN کار کنند.

TP-Link MR200 با یک مودم LTE مبتنی بر کوالکام دسته ۳ ارائه می شود که حداکثر سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت در ثانیه و حداکثر سرعت آپلود ۵۰ مگابیت در ثانیه را فراهم می آورد. از آنجا که هر دو آنتن LTE قابل جدا شدن است می توانید آنها را جا کنید و با آنتن های خارجی تعویض کنید تا سیگنال وای فای بهبود پیدا کند. با این وجود برخلاف برخی از روترهای هواوی قادر به تنظیم باند نخواهید بود. پایداری سیگنال MR200 خوب است و نوسان زیادی وجود ندارد.

نتیجه گیری

TP-Link MR200 با قابلیت بی سیم AC750 ارائه شده است که عملکرد بسیار بهتری نسبت به Wireless N دارد. علاوه بر این، یک روتر AC بیسیم دارای باند دوگانه است بنابراین شما در هنگام استفاده از باند ۵ گیگاهرتزی تداخل کمتری خواهید داشت. سیگنال های .ایرلس به اندازه کافی مناسب و معقول است و شما می توانید از عملکرد مناسبی برخوردار شوید. شما می توانید با اتصال بی سیم LTE از سرعت مناسبی استفاده کنید.

برای خرید مودم روتر بی سیم LTE تی پی لینک مدل Archer MR200 کلیک کنید.